2023-12-11, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kapsylen1
Klippte upp vaginan på barnet för att lättare kunna tränga in. Ja ingen nackdel att han tog självmord. Sådana vill vi INTE ha på våra gator.
Den har jag missat låter rejält sjukt. Hoppas någon klippte upp hans röv i fängelset.
Det lät långt ifrån sunt ! Vad är det för ett hekto som går lös så bestialiska på ett litet barn ? Ett riktigt elakt pedosvin om du frågar mig usch så äckligt tvi tvi tvi.
Citera
2023-12-11, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Här har vi tråden om honom:
(FB) Professor 60 år misstänks ha våldtagit och klippt flicka i underlivet, åtal Lund 2022

Sidan 11 finns han på:
https://www.lu.se/sites/www.lu.se/fi...17okt_2014.pdf
Professor i psykologi det är onekligen lite ironiskt med tanke på hur det verkade stå till uppe i skallen på honom. Visst kan psykologer vara mindre vettiga men det han gjorde tar nog priset, då pratar jag inte om självmordet. Vet att han inte var psykolog men jämförelsen känns ändå lite relevant
Citera
2023-12-11, 17:32
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 31G350125
Jag tycker alla fängelse celler skall utrustas med snara och stol.

Grymt bra ide, kanske designa en taklampa som sitter i en stadig wire med en karbinhake.
Citera
2023-12-11, 17:49
Oerhört goda nyheter. Man får hoppas att säkerheten kan brista mer när det gäller pedofiler och våldtäktsmän.
Citera
2023-12-11, 17:50
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Du tycker inte det finns nyanser i det hela?
Allt från fortkörare och gå mot röd gubbe till mord, allt är kriminellt.

Man skall inte kunna ta livet av sig i ett fängelse. De har ju ganska många anställda per intern.
Sedan är brottet han utförde för jävligt och straffet alldeles för lågt, men det är en annan sak.
Tja, pedofiler och våldtäktsmän förtjänar inte att leva.
Citera
2023-12-11, 17:52
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Gillar det inte. Sånt drägg ska inte komma undan med självmord. Det är bättre att han sitter inne resten av livet och blir våldtagen och misshandlad av andra intagna. Pedofiler brukar nog få vad dom förtjänar i fängelset.
Enda problemet är att i Sverige är barn och kvinnor inte mycket värda därav får sexualbrott som oftast har barn och kvinnor som offer otroligt låga straff i Sverige. Även Michael Moore kallade ju Sverige för pedofilers och våldtäktsmäns paradis.
Citera
2023-12-11, 17:58
Det är hemskt att kriminalvården inte har bättre koll än såhär. Människor som mår dåligt ska inte lämnas ensamma i situationer där dom kan skada sig själva, oavsett deras tidigare brott eller omständigheter.

Firandet i tråden är bara osmakligt. Vi har inte dödsstraff i det här landet. Människor som brutit mot lagen ska också straffas av lagen.
Citera
2023-12-11, 18:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Grymt bra ide, kanske designa en taklampa som sitter i en stadig wire med en karbinhake.

Sedan sätt sexuallbrottslingar i 100% isoleringscell. Så man få ner förvaringskostnaden av dem.

Citat:
Ursprungligen postat av Gyxen
Är det så många blattar i svenska fängelser så att det inte finns plats för fler? Det är dags att ingå avtal med Ryssland så att svenska fängelses blattekunder kan skickas dit nu när ryska fängelsekunder dör i Ukraina och det finns tomma fångceller där.

Sverige ha en bistånd budget på 1% av BNP. Vi borde få något i utbyte för att vi sänker bort våra skatter.

Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Jag tror mer på att han skulle ha haft en "lämplig" rumskamrat.

Kamrat uppfostran i fängelse miljö kan bota pedofiler effektivt.
Senast redigerad av 31G350125 2023-12-11 kl. 18:06.
Citera
2023-12-11, 18:15
Medlem
Bob-Dylans avatar
Lustigt att alla jublar över att peddot hängt sig själv men ingen verkar reagera på att Sverige är så jävla illa därhän att vi inte ens har fängelseplatser. Att något sånt här ens kan ske borde göra att anhöriga kan stämma staten ordentligt.
Citera
2023-12-11, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pilsnerlord
Det lät långt ifrån sunt ! Vad är det för ett hekto som går lös så bestialiska på ett litet barn ? Ett riktigt elakt pedosvin om du frågar mig usch så äckligt tvi tvi tvi.
Ja det är bland de sjukare saker jag hört faktiskt. Bra att han nu är borta, han kanske insåg hur otroligt sjuk han var och visste att med svenska lagar är han snart ute igen och kan inte hindra sina begär.
Citera
2023-12-11, 18:44
Medlem
MisterCluelesss avatar
Oj, vad upprörd jag blir! Not...
Citera
2023-12-11, 18:54
Medlem
HubertOlssons avatar
Ingen förlust och ganska bra då han inte kostar skattepengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in