2023-12-11, 12:57
Medlem
Hans instagram är borta haha
Citera
2023-12-11, 13:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jihijoho
Hans instagram är borta haha

Har inte hans mamma Insta eller Facebook?
Citera
2023-12-11, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Det blir det garanterat! Tyvärr inte nackskott eller tortyr…
Vad tror vi?
Citera
2023-12-11, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Vad tror vi?

Maxstraff för grov kvinnofridskränkning är 6år, maxstraff för grov egenmäktigt förfarande är 4år, maxstraff för våldtäkt är 6år. Han står ju åtalad för det o flera våldtäkter. Dessutom mot flera målsägande o varit systematiskt hänsynslös. Jag hoppas o tror på att det landar runt 4år iaf. Men lika bra o invänta hovrätten för tingsrättens domar brukar ju inte hålla.
Citera
2023-12-11, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Maxstraff för grov kvinnofridskränkning är 6år, maxstraff för grov egenmäktigt förfarande är 4år, maxstraff för våldtäkt är 6år. Han står ju åtalad för det o flera våldtäkter. Dessutom mot flera målsägande o varit systematiskt hänsynslös. Jag hoppas o tror på att det landar runt 4år iaf. Men lika bra o invänta hovrätten för tingsrättens domar brukar ju inte hålla.
Och då ute efter cirka 2,5 år?
Citera
2023-12-11, 15:35
Avslutad
Ik3as skohorn i metall, har fått ett ohyggligt användningsområde. Likaså att straffa genom att sova på golvet. Helt sjukt.
Många likheter med de två barnen som torterases av styvmamma och pappa.
Där var det också väldigt skeva familjeförhållanden mellan förövare och hans mamma...
Citera
2023-12-11, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ik3as skohorn i metall, har fått ett ohyggligt användningsområde. Likaså att straffa genom att sova på golvet. Helt sjukt.
Många likheter med de två barnen som torterases av styvmamma och pappa.
Där var det också väldigt skeva familjeförhållanden mellan förövare och hans mamma...
"Barnet" skriker mamman kommer men "nappen" så blir det tyst, är det så du menar ?
Fortfarande i vuxen ålder men under andra former ?

Varför slår Henk kvinnan/barnet han är ihop med och anser henne vara skyldig pengar Henk har problem med ?
Skuldbelägger.. med problemen Henk har.. väldigt konstigt. Bortskämd .. och det är "Veronika Duce" fel ?

Flickan var tvungen att hoppa från balkongen/fönstret för Henk har kontrollproblem på "ditt och mitt".
Kan detta vara väldigt vanligt för personer som Henk Ducemark Martengård 1997.

Framtida missbrukare .. person i beroendeställning.. simpel idiot.
Citera
2023-12-11, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
I fuppen för det äldsta ärendet gällande kvinnofridskränkningen och ganska långt ner i den förundersökningen. Sen i nästan slutet finns beslutet när dom måsta använda tvångsmedel för att hämta mamman.

Det är riktigt hemskt att läsa mammans försvar av kvinnoboxaren.

Citat:
Ursprungligen postat av Warcrime2.0
Han har troligtvis lärt sig av mamman om hon nu är så störd som det uttalas här i tråden.
Äpplet faller.... Osv...
Ingen ursäkt men en förklaring. Lås in båda två och släng nyckeln.
Så att arvet bryts innan han får en egen stackars unge att förstöra.
Om pappan är en framgångsrik företagare har han statistiskt sett en fallenhet åt det mindre trevliga ego hållet. Vem vet, men det ska bli intressant att få mer info om detta tycker jag.

Nog för att hon säger en del udda saker, men man ska inte glömma bort att hon är just mamma. Och mammor gör allt för sina barn, speciellt om de inte vet vad barnen har gjort. Det är inte många mammor som direkt slänger sina barn under bussen, eller?
Citera
2023-12-11, 23:45
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L0ppan80
Nog för att hon säger en del udda saker, men man ska inte glömma bort att hon är just mamma. Och mammor gör allt för sina barn, speciellt om de inte vet vad barnen har gjort. Det är inte många mammor som direkt slänger sina barn under bussen, eller?

Så är det absolut men det som gör hennes beteende vidrigt är hur hon kan svartmåla offren och deras familjer.
Förstår inte hon att hennes son format genom hot, misshandel etc att tjejerna blir rejält kuvade och beroende av henne och deras familj för till sin egen vågar hon inte (tänker främst på första tjejen).

Sen vill jag ändå tillägga att min mamma hade bankat skiten ur mig och mina bröder om vi betedde sig såhär mot våra partners, sen hade hon naturligtvis inte kanske velat slänga oss framför bussen utan istället avstått från att säga något om offer och dess familj.
Citera
2023-12-12, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
Så är det absolut men det som gör hennes beteende vidrigt är hur hon kan svartmåla offren och deras familjer. Förstår inte hon att hennes son format genom hot, misshandel etc att tjejerna blir rejält kuvade och beroende av henne och deras familj för till sin egen vågar hon inte (tänker främst på första tjejen).

Sen vill jag ändå tillägga att min mamma hade bankat skiten ur mig och mina bröder om vi betedde sig såhär mot våra partners, sen hade hon naturligtvis inte kanske velat slänga oss framför bussen utan istället avstått från att säga något om offer och dess familj.

Jag skulle nog helt enkelt vilja påstå att hon inte haft någon aning. Blåögd, korkad som inte förstår, take a pick. Men på samma sätt som ingen fattat misstankar under flera år pga att även BO hittat på anledningar om sina skador för omgivningen (det är väl samma visa i de flesta fall med våld i nära relation), så är det väl inte konstigt att mamman undanhållits information heller. Det är väl ingen normal unge som säger till sina föräldrar att man slår flickvännen? Mamman kanske till och med matats med den information hon sagt i förhöret om BO och hennes familj, men eftersom ingen av oss vet så är det ju bara gissningar. Vi vet ju inget om BO i övrigt heller, så en del av det som står i mammans berättelse kan ju faktiskt stämma även om det kanske är irrelevant i det här fallet. Om inte annat så är ju det mammans upplevelse, och då får hon ju så klart redogöra för det om hon inte haft kännedom om att hon kunde valt att inte säga något. Hon har gissningsvis inte medvetet ljugit, utan sagt det hon tror sig veta.
Citera
2023-12-12, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heisenburg
För kvinnorna som tydligen saknar både överlevnadsinstinkt som allmänt vett?
Jag håller med, lås in kvinnorna!

Haha är du mini Henke eller ?
Citera
2023-12-12, 18:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jihijoho
Haha är du mini Henke eller ?

Förmodligen en snubbe som har totalt noll insikt i hur dem här psykopaterna funkar. Alla som känt dessa kvinnor före och efter H säger att dem är helt olika och inte sig själva. Psykon bryter ner kvinnorna först under en tid innan dem börjar med sina sadistiska drag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in