2023-12-10, 17:33
Medlem
Ikkiks avatar
Hittade ingen tråd.

Men ska ni titta på det här? Jag kommer nog se början iaf. Kan va kul. Såg lite av prisceremonin och såg David Batra där! ...tänkte om han skulle showa lite och dra några förlösande skämt om kungen, men fick inte utrymme.

Vad blir det för mat i år? Kebabrulle och bananasplit?
Citera
2023-12-10, 17:37
Medlem
grungewhores avatar
Det vore högst intressant att veta hur många 'specialkost' som serveras: veganskt, gluten- och laktosfritt o s v
Citera
2023-12-10, 17:41
Medlem
che3s avatar
Aldrig i livet hellre petade jag ut mina ögon än att titta på den skiten
Citera
2023-12-10, 17:43
Medlem
Ikkiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Det vore högst intressant att veta hur många 'specialkost' som serveras: veganskt, gluten- och laktosfritt o s v
Ja faktiskt, måste va ett helvete för kockarna. Nötallergiker, halal, frukterianer osv. Finns ju så mycket skit nuförtiden.
Citera
2023-12-10, 17:48
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ikkik
Ja faktiskt, måste va ett helvete för kockarna. Nötallergiker, halal, frukterianer osv. Finns ju så mycket skit nuförtiden.
Jag undrar om de försöker tratta ner allt sånt redan till den färdiga menyn, eller om de kör sin oxfilé med hasselbackspotatis och alla andra får något helt annat.

Jag tycker det vore kul om de ett år körde typ pizza eller tacos 🤣
Citera
2023-12-10, 17:52
Medlem
Ikkiks avatar
Citat:
Jag undrar om de försöker tratta ner allt sånt redan till den färdiga menyn, eller om de kör sin oxfilé med hasselbackspotatis och alla andra får något helt annat.

Jag tycker det vore kul om de ett år körde typ pizza eller tacos 🤣
Tycker det vore kul om Foodora kommer in med en jävla massa hämtmat.
Citera
2023-12-10, 17:57
Avslutad
Citat:
Av vilken anledning? Tror du att det är fler eller färre än den övriga populationen?
Citera
2023-12-10, 17:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ikkik
Tycker det vore kul om Foodora kommer in med en jävla massa hämtmat.
Händer inte, däremot ja kanske framemot småtimmarna när folk dricker sig fulla. Inte när det tv-sänds.
Citera
2023-12-10, 18:00
Medlem
TS har alltså en trådlös/naturist kväll på gång framför Statstelevisionen.

Själv tänkte jag köra någon variant av dryckestävling efter vad som händer under kvällen i Blå hallen.

Den ovanliga s k Göran Persson medför 6 cl Highland Park Capella.
Citera
2023-12-10, 18:00
Avslutad
Jahopp, Alexander Letic som bikommentator. Orkar inte med den fjollan...
Citera
2023-12-10, 18:02
Medlem
Minns när Madeleine satt vid honörsbordet med halva brösten synliga, det var tider de.

Scrolla ner lite, men dräggla inte
https://www.allas.se/mode/vitt-vagat-vintage-har-ar-nobelklanningarna-vi-minns/7013262
Citera
2023-12-10, 18:21
Medlem
Fantastiskt att man inte bjuder in skaparen av mRNA tekniken utan bara dem som har använt en del av tekniken och forskningen på det.
Helt plötsligt kan vi ge Nobelpriset till fler som inte är uppfinnare eller forskare som bara löser mindre viktiga manipulationer av olika forskning områden och teorier m.m.

Lägg ner priset ser ut som man bara gynnar de som gynnar de rika i deras plånböcker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in