2023-12-10, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Robert-Ynglingen-
Sanningen finns i de första förhören med Anna hage om mig ynglingen som man sen gjorde allt för att jag viste för mycket och måste försvinna från utredningen. Tidningen säkerhet hjälpte till med det och de andra tidningarna skulle följa de.

De här äldre herrarna du umgicks med vid tiden, var de på något viss anknutna till EAP?
Citera
2023-12-10, 04:11
Bannlyst
EAP vad är det för något?
Citera
2023-12-10, 06:35
Bannlyst
Citat:
EAP vad är det för något?

Kollade Google. Eap om sydafrika...Nej.

De som gjorde det är rena Svenskar
Citera
2023-12-10, 07:50
Medlem
I-van-Toers avatar
Min övertygelse angående Palmemordet är så här. För det första, ni vet vem jag är här i tråden. Jag har gjort mina övertygelser klara sen flera år. Ingenting är konstigt så att säga. Jag står fast vid det att Sverige, som stat, mördade Olof Palme bl a på grund av hans närmande till Moskva och han resa till dito. Samt att den viktigaste faktorn var att Olof Palme blivit en börda för socialdemokratin (SAP), partiet. För mig personligen som var barn på den tiden (född i mars 1977) och lekte med Lego och Star Wars så är det omöjligt att förstå vad som hände i landet på den tiden. Samt att jag väntade på ”Gommoron Sverige”.

Flera år senare, nu är vi på 1990-talet och jag går från högstadiet till gymnasiet. Fattar fortfarande inte vad som händer runt om mig i livet (men se i musiktråden så kanske ni förstår). Jag tycket alla dessa jävla program med GW, Borgnäs, Bresky, Aschberg, Fylking, Guillou med f l är skit. Dessa avförningar har haft lite rätt men när de velat ha ”alla” rätt så har de fegat ur. Alltid! Speciellt GW och fittan Guillou.

Runt Stones JFK 1991. Börjar intressera mig personligen för JFK-mordet. Lee Harvey Oswald mördade inte John F. Kennedy. D v något stämmer inte i fallet LHO. Idag är det bara idioter som anser att JFK mördades av LHO. Det är fakta. Mossad mördade JFK för Dimona. Fakta ännu en gång och folk har pliktat med sitt liv för den informationen.

2000-talet (2001). Åren går, CP, blir inte mindre ung utan mer förstörd av livet och samhället. Ser alla Palme-program på TV på 1990-talet. Det borde vara dödsstraff på alla som ville få CP fälld. Fittan Aschberg försöker (jag kommer mörda dig en dag, jag lovar). Den funkar inte. Hela målet går i stå. År går, årtionden går. Det hände i stort sett ingenting från början av 2000-talet till ca 2018/2019. Nada. En massa böcker, dock. Det är ca två årtionden där väldigt få brydde sig om MOP (alla ni författare). Under tiden som går CP (Christer Pettersson) avlider efter att ha blivit misshandlad (jag vet vem ni är även idag). Sen kommer fittan Krister Petersson jävla presskonferens som pekar ut Stig Engström, mytomanen, det enda som Holmér hade rätt om. Elefanten. Idioter!

OK, då börjar vi. 28 februari 1986, kvällen för Palmemordet. Min mor står i baren på Tre Backar. Lars Jeppson är där, det vet ni alla. Olof Palme skulle likvideras när det blev känt att han skulle resa till Moskva och insistera att Sverige, som landmassa, skulle vara fri från kärnvapen i kampen mellan dåvarande NATO och Sovjetunionen. OP skulle med största sannolikhet likvideras så fort det gick med de möjligheterna och resurserna som fanns tillgängliga då. Vilket är helt alien och främmande jämfört med idag. Fattar ni hur samhällets har förändrats?

Min gardering av allt är såldes. 0 är siffran innan någonting händer. Det kan vara minus (eller plus). Men för att göra allting klart. 0 är när OK har givits för att skjuta. Men vänta nu. 0 ges bara när man vet att man har möjlighet. Jag är således övertygad om att INGEN, not a SOUL, in the world kunde veta att makarna Palme skulle korsa Sveavägen till Sari. Därför är kontentan av allt att det fann flera skyttar. Den personen på Tunnelgatan blev skytt av den slumpen att makarna Palme korsade Sveavägen och han blev skytten by default, av en slump. OP skulle mördas och plockas bort (han blev ju bortplockad, så de lyckades), dessa minuter, dessa timmar, dessa dagar innan resan till Moskva. Det skeddes (enligt packet), 23:19. Hade det inte skett på Tunnelgatan så hade OP mördats nästkommande minuter, timar, dagar när tillfälle givits. För ”packets” skulle ca 23:19 den 28 februari 1986 hände det. Hade hänt i alla fall.

Mordet på OP måste således ses i större sammanhang. Det skulle ske, mindre viktigt var när och hur. Han skulle ut och bort från allt. Det fanns möjligheter redan 1985 och det fanns möjligheter tidigt 1986. Vi vet inte hur många mordförsök på OP som ”misslyckades”.

Sammanfattning.
Mordet på Olof Palme är ingen slump. Han skulle bort. På den tiden gick det. Inet idag.

0
Olof Palme måste bort. Hur? Så hans hjärta slutar slå?

1
För varje dag som går så måste övervakningen intensifieras.

1- SÄPO avlyssnar OP:s bostad i Gamla Stan.

1-- Hahne, livvkaten…

0 OP och LP i Gamla Stan

0 OP och LP på Grand

-OP går Sveavägen söderut

-OP Sari

Mordet: Med största sannolikhet inte förste skytt.

1+ Skytt på Tunnelgatan blir skyten.

Förstår ni vad det innebär? Mordet var löst på mordnatten men det fanns andra krafter som inte vill få det löst där och då.

Mordet var löst. Det var en polisman, med stor hjälp av SÄPO som sköt en folkvald. Detta är fakta genom åren. Det är ingenting jag hittat på. Det enda jag drar mig för att namnge vederbörande, som är i liver idag.

Olof Palme blev skjuten av den svenska polismyndigheten med hjälp av SÄPO kvällen den 28 februari 1986. Fakta.
Senast redigerad av I-van-Toer 2023-12-10 kl. 07:53.
Citera
2023-12-10, 08:06
Bannlyst
Du vet inget som alla ni andra här i dessa trådar och ni försöker dra slutsatser några riktigt bra i början men sen spårar det ur. Och ni kommer inte att komma någon vart med ert sökande och spekulerande innan ni tar till er det jag har försökt att berätta. Palme hadde ett avtalat möte. Och ja man kunde inte ha en knarkande galning springande lös och passade på och gå in i sigge sedergrens plats.

Mvh Ynglingen som inte fick finnas i utredningen.
Citera
2023-12-10, 09:58
Medlem
HAARPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakkens
Hjälp mig med att se vad som står i texten!

Jag håller på med en grej i WPU.NU Ett tips om en "främlingslegionär", från 1987.
Det är ett gäng med förhör som finns där.

Men så finns det två sidor efter varandra som är hämtade från Dagens nyheter på något vis i utredningen. Texterna är väldigt suddiga och otydliga kopior av ett maskinskrivet förhör.
WPU försöker ju sig på med automatisk inläsning/tolkning av texterna. Men det gör innehållet helt oförståeligt. Så därför behöver jag hjälp av någon som förhoppningsvis är duktigt med bildprogram eller vet om något program som läser av text som kan vara otydlig.
Om någon har ett tips hur man kan gå tillväga för att se texten eller till och med kan få fram åt mig det som står där- Du får gärna kopiera in texten här på F.B eller skicka ett PM till mig.
Ni finner texten i länken nedan. Det är blad nr 2 och 3 Märkt : D 6866-6 och D 7139

https://wpu.nu/wiki/Uppslag6866-00

Sök i DN arkiv eller kb. Jag provade med att söka på t.ex. "walkietalkies" som jag kunde läsa i D 6866-6.

https://arkivet.dn.se/sok?q=walkietalkies&from=1990-12-23&sort=oldest&to=1991-12-08

https://drive.google.com/file/d/1_jrrEm-1GUXzMRLeldxsOSP59lSkM3TE/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1H_t8-x5X1xka2jS7gmOjA2JTf_d7TwaO/view?usp=sharing
Senast redigerad av HAARP 2023-12-10 kl. 10:34.
Citera
2023-12-10, 13:10
Medlem
Citat:
Kollade Google. Eap om sydafrika...Nej.

De som gjorde det är rena Svenskar

EAP (Europeiska arbetarpartiet) är ett svenskt parti.
Citera
2023-12-10, 13:23
Bannlyst
Nej absolut inte moderater ut i fingerspetsarna.
Citera
2023-12-10, 15:56
Medlem
Citat:
Nej absolut inte moderater ut i fingerspetsarna.

EAP är inga moderater. Vet inte ens om de är, särskilt inte då, att betrakta som ett regelrätt parti egentligen. Deras historia är minst sagt skum. De till vänster betraktar dem som högerextrema och de till höger betraktar dem som vänsterextrema, ja, om man ska generalisera. Av någon märklig anledning sammankopplar folk inte så sällan EAP med Contra, vilket är skrattretande.

Skitsamma, vad hade de herrar du umgicks med för motiv då? De fick pröjs hävdar du. Var den skitsumman i sammanhanget belöning för mordet?

Anna Hage verkar inte vilja känna till din historia. Vad beror det på?
Senast redigerad av DenOsannolike 2023-12-10 kl. 16:00.
Citera
2023-12-10, 16:33
Bannlyst
Kan hon ha blivit skrämd till tystnad?
Citera
2023-12-10, 16:57
Medlem
Citat:
Kan hon ha blivit skrämd till tystnad?

Var det en retorisk fråga eller undrar du över det själv?
Citera
2023-12-10, 17:10
Bannlyst
Det är klart man undrar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här