2023-12-07, 22:56
Avslutad
Satan så hon ser ut, Skulle ju kunna vara 60 år med alla rynkor. Och ett väldigt släpigt tal. Är hon narkotikapåverkad i filmen från den 27:e? Låter så, men ser inte riktigt ut som det.
Citera
2023-12-08, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LekandePyromanen
Kom på en till sak. Om dessa personerna nu finns, varför är dottern inte i ett fosterhem? Mamman har ju uppenbarligen problem med ekonomin och verkar inte stabil.
Kan ju bero påp att dottern är vuxwén o wj bor hemma sedan länge.
Citera
2023-12-08, 08:46
Medlem
Litwicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Satan så hon ser ut, Skulle ju kunna vara 60 år med alla rynkor. Och ett väldigt släpigt tal. Är hon narkotikapåverkad i filmen från den 27:e? Låter så, men ser inte riktigt ut som det.

Vi misstänker att hon går på tunga tabletter.
Kan även bero på att hon svälter sig såpass mycket att hennes kognitiva förmågor failar.
Hon har verkligen åldrats brutalt.
Citera
2023-12-08, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nalle22
kr190 raised of kr6,000 goal. Det ökar-;

297kr!
Men det är ju iofs absolut mer än vad en annan fått in skattefritt de senaste timmarna haha...

Menade väl inte på att portionerna pappan fick var små, utan att många gånger så låter det rent utsagt äckligt när hon berättar vad hon har kokat ihop för något åt gubben... Haha
Citera
2023-12-09, 10:18
Medlem
Litwicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lustorlove
297kr!
Men det är ju iofs absolut mer än vad en annan fått in skattefritt de senaste timmarna haha...

Menade väl inte på att portionerna pappan fick var små, utan att många gånger så låter det rent utsagt äckligt när hon berättar vad hon har kokat ihop för något åt gubben... Haha

Haha, ja fy satan vilka hopkok hon gör. 🤢
Citera
2023-12-09, 23:29
Medlem
Acevixens avatar
Nu har vi fått reda på varför issy inte bor hos Jewels. Hon kastade ut henne efter hon berättade i en live att hon drack varje dag och är en alkoholist.
Inte konstigt pengarna tog slut.
Citera
2023-12-10, 00:36
Medlem
TornedalskSysters avatar
https://www.gofundme.com/f/46c2rn-en-ny-start?utm_campaign=p_lico+share-sheet-first-launch&utm_medium=copy_link&utm_source=customer

Isabelles insamling på GoFundMe. Finns en lång beskrivning om hur hemsituationen var.
Citera
2023-12-10, 01:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jag tycker det är fel att kalla Mamman för psykfall.
Att få utbrott på sina barn får vi alla någon gång.
Dottern säger ju i klippet att hon betett sig illa.
Ni som har eller haft tonårsbarn borde veta hur ungar kan vara.
Lägger inte så stor vikt på deras bråk.

Dottern har inte gått i skolan på hela året?
Dom verkar inte vara klara med diagnos utredningen eller så har
dom inte fått någon hjälp?
Att dottern inte gått till skolan tycker jag är lite mer oroväckande.
Om hon nu inte vågar gå till skolan borde hon fått hjälp i hemmet.

Nu ska dom flytta till Norrköping.
Jag får lite känslan av att dom flyttar ifrån sina problem.
Det går inte. Problemen följer med.

Nej hata gör jag inte. Jag hoppas dom får bättre hjälp i
Norrköping och att dottern kommer igång med skolan.
Det här kan vara det värsta jag sett, vilken nollkoll mamma. Hon tjatar om diagnoser, vem fan har inte diagnoser idag? Lame helt jävla lame, summerar den lama svenska mamman i ett nötskal. Problemet med Sverige dumma idioter som låter dessa psykiska diagnoser betyda nåt än annat än en en handfast uppfostran
Citera
2023-12-10, 01:32
Medlem
Insamlingen verkar ju gå direkt till Kevins bankkonto, kan Jewels fortfarande ha tillgång till Izzys bank?
Citera
2023-12-10, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the-wanker
Insamlingen verkar ju gå direkt till Kevins bankkonto, kan Jewels fortfarande ha tillgång till Izzys bank?

Kanske, kan också vara att Isabelle söker hjälp från soc och då kollar dom inkomst bakåt i tiden.
Citera
2023-12-10, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bipolariteten
Kanske, kan också vara att Isabelle söker hjälp från soc och då kollar dom inkomst bakåt i tiden.

Japp, Isabelle hade en live på TikTok där de sa att hon har sökt hjälp hos soc så kan vara därför.
Citera
2023-12-10, 11:17
Medlem
3Godisars avatar
Isabelles insamling går till husgeråd, som hon ska ha sedan när hon får en lägenhet?
Men hon har inte ens en egen lägenhet ju? Eller missuppfattar jag? What if detta tar 3 år att få?

Känns som en märklig ände att börja i, hon behöver ju ha en inkomst först och främst ?

Önskar henne all lycka till, vilken start på livet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in