2023-12-09, 18:47
  #17473
Avslutad
Ett stort egoinlägg på instagram. Självgodaste människan i stan har talat. Kan inte dela utan gå in och läs. Men risk för kväljningar.
Citera
2023-12-09, 18:54
  #17474
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Ett stort egoinlägg på instagram. Självgodaste människan i stan har talat. Kan inte dela utan gå in och läs. Men risk för kväljningar.

Nån vänlig själ som kan dela till oss som är blockeliblockade?!
Citera
2023-12-09, 19:01
  #17475
Medlem
Zulithelmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Nån vänlig själ som kan dela till oss som är blockeliblockade?!
Spelar ingen roll att du är blockad. Du kan ändå se hennes inlägg på ”instanavigation”.
Citera
2023-12-09, 19:26
  #17476
Avslutad
https://postimg.cc/bD5zN14P. https://postimg.cc/mtYG0xZB. https://postimg.cc/k6vpTCFp. https://postimg.cc/bsDRJ8Sf. Syns det?
Citera
2023-12-09, 19:50
  #17477
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Ett stort egoinlägg på instagram. Självgodaste människan i stan har talat. Kan inte dela utan gå in och läs. Men risk för kväljningar.
Jag är övertygad om att detta författades efter läsning här inne. Och hon är nog jäkligt medveten om att hon står på minus vad gäller medmänsklighet efter uthängningen av busringaren. (Ja, vet du My, har du inte bevis - BEVIS - för något annat så var det just det det var. En busringning. Ingenting annat.)

Så nu måste hon sliska på med sockervadd och framställa sig själv som världens mest ödmjuka, lyckade, kompetenta, vänliga, otursförföljda kvinna som någonsin funnits.

Det blev lite kräkreflex på den.
Citera
2023-12-09, 21:42
  #17478
Medlem
Hjärntrött? Den var ny.
Citera
2023-12-09, 22:37
  #17479
Medlem
På instagram och facebook (redan skrivits om/lagts in bilder men tänkte jag kopiera in hela texten också. Bra att ha sparat för framtiden 😂 )

"Reflektion och tankar från trött men glad tjej ❤️

Jag har senaste åren hälsomässigt utmanats på olika sätt. Ställts inför prövningar då det var nödvändigt att stänga av ALLT annat runtomkring
Flera operationer. Långa återhämtnings perioder.

Det finns ett utryck ”i nöden prövas vännen”
Det var inte lätt att räcka till för andra på ett sätt som jag tidigare gjort. Jag har alltid varit den trygga vännen man kunnat luta sig emot, använda som bollplank.
När mina egna utmaningar ställdes på sin spets så räckte jag knappt till för mig själv.
Som mamma satte jag Lilleman i först.
På mindre än ett år genomgick jag tre operationer, utredningar, behandlingar och samtidigt har vi flyttat, gift oss, jag rest mig och firade livet🥹

Jag tog steget att öppna blomsterbutik igen.
Har fortfarande kvar mitt gym och mina klienter även om jag INTE jobbar lika mycket som förut = Hälsan först

Min ”resa” har kostat flera relationer.
En besvikelse från vissa som förväntar sig att jag ska stöttar genom att mingla på event, gå på ”röda mattan” och le framför kameran blogga om produkter och aktivt jobbat med att bygga upp och lyfta andra företag och varumärken.

jag var tvungen att sätta stopp för att ge mig själv andrum. Ta bort allt ”brus”

Jag är hjärntrött & därför sparsam med min energi och planerar för att få ihop vardag och hålla en balans där jag inte sover bort halva dagar och alla kvällar.
Ibland går det riktigt bra😄🙌🏻
ibland går jag ut för hårt och får då sota för det.
Balans behöver fylla på tanken INNAN den går ner till rött

Min trötthet är frustrerande och gör att jag känner mig begränsad emellanåt.
TROTS det så mår jag bättre än på många år 🙏🏻❤️

Mina prioriteringar och min syn på vad som är ”viktigt” gör att ”sånt där” jag tidigare tog för givet betyder ALLT🙏🏻

När floristen inom mig hoppade upp i sadeln igen och vågade öppna @mys_blommor var ingen självklarhet!
Tuffa tider ekonomiskt och rörigt i världen🌍

Jag vill göra det som gör mig lycklig! Att få vara kreativ och skapa med blommor är medicin för själen för mig🙏🏻

Bära eller brista…. Vi lever bara en gång och hur ska man veta om man inte tog steget och försökte ? 😏"
Citera
2023-12-09, 22:37
  #17480
Avslutad
Hur kan någon som är så dålig på allt hon gör, ha så höga tankar om sig själv? Hon tror på allvar att hon hjälpt folk att bygga upp sina företag genom att synas med henne. Hur dum kan hon va? Folk vill inte ha henne till vän för hon är en falsk person. 🌵🌵🌵
Citera
2023-12-10, 00:29
  #17481
Medlem
TPLs avatar
Allt det där var väl bara förberedelse inför nedläggning och krasch? När slutet kommer kan hon dra upp det här igen för att bevisa att det var för att hon inte var på topp.
Hon mår bättre än på många år men samtidigt mår hon så dåligt, sover en massa och allt är jättejobbigt.

"På mindre än ett år genomgick jag tre operationer, utredningar, behandlingar"
Mindre än ett år? 🙄 Tre operationer? 🙄
Hon opererades på sidan av halsen förra sommaren (maj/juni) och ena eller båda tonsillerna nu i november.
Konstigt att hon efter alla år inte lärt sig vad som är "rätt balans" - hon flänger ju runt fortfarande växelvis med att bara sova och vila.

"även om jag INTE jobbar lika mycket som förut" 🤭
NÄR jobbade hon nåt som motsvarar en normal heltid? När hon delade ut reklam som 14-åring?

En rolig och obesvarad kommentar:
"Är Anna Book en vän som försvann?" 🤭
Citera
2023-12-10, 07:56
  #17482
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
På instagram och facebook (redan skrivits om/lagts in bilder men tänkte jag kopiera in hela texten också. Bra att ha sparat för framtiden 😂 )

"Reflektion och tankar från trött men glad tjej ❤️

Jag har senaste åren hälsomässigt utmanats på olika sätt. Ställts inför prövningar då det var nödvändigt att stänga av ALLT annat runtomkring
Flera operationer. Långa återhämtnings perioder.

Det finns ett utryck ”i nöden prövas vännen”
Det var inte lätt att räcka till för andra på ett sätt som jag tidigare gjort. Jag har alltid varit den trygga vännen man kunnat luta sig emot, använda som bollplank.
När mina egna utmaningar ställdes på sin spets så räckte jag knappt till för mig själv.
Som mamma satte jag Lilleman i först.
På mindre än ett år genomgick jag tre operationer, utredningar, behandlingar och samtidigt har vi flyttat, gift oss, jag rest mig och firade livet
🥹

Jag tog steget att öppna blomsterbutik igen.
Har fortfarande kvar mitt gym och mina klienter även om jag INTE jobbar lika mycket som förut = Hälsan först

Min ”resa” har kostat flera relationer.
En besvikelse från vissa som förväntar sig att jag ska stöttar genom att mingla på event, gå på ”röda mattan” och le framför kameran blogga om produkter och aktivt jobbat med att bygga upp och lyfta andra företag och varumärken
.

jag var tvungen att sätta stopp för att ge mig själv andrum. Ta bort allt ”brus”

Jag är hjärntrött & därför sparsam med min energi och planerar för att få ihop vardag och hålla en balans där jag inte sover bort halva dagar och alla kvällar.
Ibland går det riktigt bra😄🙌🏻
ibland går jag ut för hårt och får då sota för det.
Balans behöver fylla på tanken INNAN den går ner till rött

Min trötthet är frustrerande och gör att jag känner mig begränsad emellanåt.
TROTS det så mår jag bättre än på många år 🙏🏻❤️

Mina prioriteringar och min syn på vad som är ”viktigt” gör att ”sånt där” jag tidigare tog för givet betyder ALLT🙏🏻

När floristen inom mig hoppade upp i sadeln igen och vågade öppna @mys_blommor var ingen självklarhet!
Tuffa tider ekonomiskt och rörigt i världen🌍

Jag vill göra det som gör mig lycklig! Att få vara kreativ och skapa med blommor är medicin för själen för mig🙏🏻

Bära eller brista…. Vi lever bara en gång och hur ska man veta om man inte tog steget och försökte ? 😏"

Så vackert inbäddat inför kommande konkurs.
Herregud vilket dravvel.
Hon omskriver att hon inte blev bjuden på Melinda och E-types bröllop, vi vet alla hur uppmärksamhetssökande hon är, står med plakat och frotterar sig med kändisar så fort tillfälle ges.

Tröttheten som gör att hon sover så mycket, är det dropparna som tagit slut nu igen?
Träning och frisk luft, brukar rekomenderas för att motverka trötthet och psykisk ohälsa...

Tufft ekonomiskt, den var ny...är det därför hon slängt in att hon är hjärntrött?

My, varför gav du bort en fastighet? Hade det inte varit bättre att sälja den för att få loss pengar i dessa tider?
Eller var det inte din fastighet, utan du var målvakt?
Citera
2023-12-10, 09:07
  #17483
Medlem
Musslis avatar
Jag har då aldrig någonsin stött på en PT som är så trött hela tiden...
Eller egentligen någon person alls på sociala medier som är lika trött när jag tänker efter.
Citera
2023-12-10, 09:32
  #17484
Avslutad
Och varför i hela h*lvetet går man och köper mer hundkläder då man är fattig och hjärntrött?😡
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in