Citat:
Ursprungligen postat av
TPL
3 månader enligt Booli.
Dags för My att betala för att få sålt snabbare.
"
Genom att öka synligheten på Hemnet får annonsen fler besökare. Ta hjälp av Premium, Plus eller Raketen."
Det är verkligen länge. Lite imponerande ändå hur hon håller ihop, jag skulle vara helt förstörd av nervositet om jag måste sälja och intresset är så galet obefintligt. Men hon kanske inte måste alls... Guldbyxorna kanske har bottenlösa fickor att gräva ur. Fast i så fall är det konstigt att hon fortsätter att ha visning efter visning. Det är ju ändå ett visst pyssel att hålla visningsfint hemma hela tiden. Tur att hon har så mycket kompostfärdiga blommor - som konstigt nog inte alls ser gamla och tråkiga ut - att ställa dit varje vecka.
Och konstigast av allt är kanske att hon missar räkningar så till den milda grad att hon drar på sig 6 betalningsanmärkningar. Jag menar, om guldbyxorna är oändliga så är det väl bara att betala räkningarna? Inte mer med det. Och även om hon skulle ha så fruktansvärt mycket att göra hela tiden så att hon bara inte hinner själv, så kan hon ju alltid betala en redovisningsfirma för att göra det åt henne.
Mycket konstigt alltihop.