2023-08-21, 10:17
Medlem
Väglöss som bestämt måste hålla exakt skyltad hastighet och saktar in vid varje jävla 60 skylt!
Citera
2023-08-21, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Väglöss som bestämt måste hålla exakt skyltad hastighet och saktar in vid varje jävla 60 skylt!

Fartdårar som uppenbarligen inte har körkort eller inte är oroliga att bli av med körkortet, samt inte kan följa hastigheterna på skyltarna.
Bara pasera i 100 km/h på 60 väg, istället för att ligga i arslet och lycka till med körkortet framöver.
Citera
2023-08-21, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Fartdårar som uppenbarligen inte har körkort eller inte är oroliga att bli av med körkortet, samt inte kan följa hastigheterna på skyltarna.
Bara pasera i 100 km/h på 60 väg, istället för att ligga i arslet och lycka till med körkortet framöver.

Njuter du av att vara paragrafryttare och sitta och sega på i 60 med ett tåg av irriterade bilförare bakom dig?
Citera
2023-08-21, 15:32
Medlem
Citat:
Njuter du av att vara paragrafryttare och sitta och sega på i 60 med ett tåg av irriterade bilförare bakom dig?

Jag håller hasighetsgränserna för jag vill inte bli av med mitt körkort, dock är jag fantastisk förundrad över hur många det finns i trafiken som tror att det är fri fart och egentligen bara bromsar in när en bil kommer i vägen, många har också en tendens att ligga i arslet utan att passera, där de egentligen har all chans i världen till det och det är ju med otroligt märkligt, samt riktigt irriterande fenomen.

Känner du till 3 sekundersregeln?
Senast redigerad av Kammadaj 2023-08-21 kl. 15:39.
Citera
2023-08-31, 12:24
Avslutad
Finns det något drygare än folk som blinkar efter att de påbörjat en sväng?
De skiter i andra trafikanter, men de gillar att se hur andra måste stå och vänta på dem medan de utför sin jävla sväng.
Att de ens blinkar, beror bara för att det är lag på det.
Citera
2023-08-31, 16:12
Medlem
s-täljes avatar
cyklister som cycklar på vägbanan När det finnes cyckelväg brevid! Jävla fantomdräkt folk.
Citera
2023-12-09, 16:11
Medlem
Maackans avatar
Måste nog slå ett slag för lastbilar som blinkar med helljuset på motorvägen för att hälsa på sina polare och kollegor.
Vintertid när det är mörkt och dåliga ljusförhållanden blir vi andra bilister väldigt bländade av de starka ljusen plötsligt rakt i ansiktet.

Lägg ner med detta beteendet,det är inte uppskattat av andra!
Citera
2023-12-09, 16:43
Medlem
Idioter som inte ens kan hålla hastigheten på 40 sträckor utan ska hålla sig runt 30 för att dom är så jävla rädda farbror polis står runt hörnet eller idioterna som påbörjar att svänga in på en väg får för sig att dom ska fundera på andra saker och åker som en snigel.

Svenskar är så jävla sävliga i trafiken så det inte är sant, lär er att köra istället för att sitta och drömma bakom ratten, mestadels kvinnor som drömmer bakom ratten.
Citera
2023-12-09, 16:44
Medlem
Citat:

Precis, dom jävla asen som ska hålla hastigheten exakt, tex när det går över från 60 till 50 så bromsar dom in direkt och ligger slaviskt på denna hastighet, dom kör inte bil, de åker bil brukar jag säga.
Citera
2023-12-09, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hetofestlig
Öka, eller flytta dig åt sidan och släpp fram folk som kan köra bil då, kärring.

Jag åkte med polaren som kör rätt aktivt och precis skaffat en Dodge RAM 1500 och satt extraljus fram i grillen, kan dock säga att folk flyttar på sig direkt när man kommer bakom i vänsterfilen, folk är rädda på nåt sätt när det kommer stort fordon och i enstaka fall de inte flyttar på sig drar man på extraljuset så ser dom inte ett skit, ganska kul se vilka losers vänsterfilsryttare är.
Citera
2023-12-09, 16:50
Medlem
Folk som cyklar när det snöar i korsningar.
Citera
2023-12-09, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tv-pejling
Folk som cyklar när det snöar i korsningar.

Bara när det snöar i korsningarna? sorry kunde inte låta bli
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in