2023-12-07, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Tror ocks p henne. Men fan vad hon skrek i veckans program, sna dr hga glla tjejskrik. Kan tnka mig att vissa andra deltagare strde sig p henne.

Hennes hgljuddhet har tolkat som mallighet d hon vet att hon r duktig p att baka.

S fusk att Carla gjorde julgran-"krokan" som r enormt lttare n det klassiska och istllet fr att erknna att hon gjorde det ltt fr sig ljg hon om att vilja gra en modern krokan.
Citera
2023-12-09, 00:26
Medlem
picapicans avatar
Detta program borde vl ocks pausas. Vem orkar med gapiga Tina? Otroligt trttsamt program och vad gr vrmlnningen dr...?
Citera
2023-12-09, 05:27
Medlem
keckoishs avatar
Det var vl efter kriget som man hjde kksbnken. Frn att ha varit anpassade efter kvinnors lngd blev de med ens 85 - 90 cm hga. Ironiskt nog skedde det i direkt samband med att mnnen gjorde sitt intg i kken. Mnnen tnkte som vanligt bara p sig sjlva. S d vill det fr en kvinna till att hon snker ner vispsklen i diskhon, om hon ska vispa upp ngot riktigt snabbt, jmfr Karla i senaste avsnittet.

(Observera att jag redan har postat denna kommentar en gng, men att den i skrivande stund inte gr att finna. S nu postar jag den igen )
Senast redigerad av keckoish 2023-12-09 kl. 06:21.
Citera
2023-12-13, 21:19
Medlem
Ninajahrens avatar
Jag tycker Malahat r den som gjort bst ifrn sig under ssongen. Trist att hon tappade p sista tvlingen fr hon borde egentligen vunnit om man tittar p helheten.

Tycker annars att det verkade vara Idas slutbakele som var mest lyckad, ven om Carlas var snyggare att se p.
Citera
2023-12-14, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninajahren
Jag tycker Malahat r den som gjort bst ifrn sig under ssongen. Trist att hon tappade p sista tvlingen fr hon borde egentligen vunnit om man tittar p helheten.

Tycker annars att det verkade vara Idas slutbakele som var mest lyckad, ven om Carlas var snyggare att se p.
Kndes som att Carla vann fr att hon sg bst ut.
Citera
2023-12-14, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Kndes som att Carla vann fr att hon sg bst ut.

Nja kollar man alla avsnitt var Carla jvligt jmn hon var typ topp3 p alla baken var vl egentligen bara skrbrdeincidenten och saltet i kladdkakan som hon fick dligt p

Malahat fick stjrnfrkldet 3 gnger men hade om man ser ver ssongen flerbottennapp n Carla

Ida simmade lite i mellanskiftet tills det terstod typ 3 avsnitt d leverarade hon riktigt bra och fick en finlaplats
Citera
2023-12-14, 22:18
Medlem
Trist att Carla vann. Hon r ju uppenbarligen rtt psyko. Ida va ju den som skulle vinna.
Senast redigerad av AvgrundensTopp 2023-12-14 kl. 22:23.
Citera
2023-12-15, 17:01
Medlem
Hon borde ju diskats med skrbrdan, Malahat eller Ida vore bttre vinnare.
Citera
2024-09-25, 12:29
Medlem
Kanastras avatar
Nsta onsdag brjar en ny ssong!
Citera
2024-10-09, 23:51
Medlem
Tycker programledarna r lite taskiga nr de ska st och smprata med deltagarna mitt i tidspressen 🎂
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ige-bakar-2024
Senast redigerad av Tezz-l 2024-10-09 kl. 23:55.
Citera
2024-10-11, 14:59
Medlem
fonders avatar
Flera r knappast p den nivn, ngon som vet hur antagningen gr till?
Citera
2024-10-12, 12:35
Medlem
Dishys avatar
Hundra procent att de vljer ut folk som gr sig okej p tv, inte r blyga framfr kameran och grna har ngon "intressant" bakgrundshistoria typ en brs-VD som lskar baka eller som han som var med ngot r som suttit i finkan och bakade drinne. Om de kan baka bra r sekundrt. Men det mste finnas ngot bakningsintresse i alla fall. Undrar om de har ngon baknings-audition?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in