2023-12-08, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vraalaak
Finns det några belägg för att Daddygäddan försökte ta sitt liv, eller är det en trådsanning?

Nej, det är en så kallad trådsanning. En hel del användare (konton) här vill att de (de så kallade gäddorna som skapas) ska begå självmord och denna typen av inlägg har ökat i omfattning med tiden, mycket beroende på de medborgargarden som uppkommer med dumpen.

Jag personligen tycker att varje självmord är en förlust. Människans sexualdrift är svår, men det finns hjälp att få och varje människa har ändå ett människovärde.

Jag kommer få mothugg på detta från hatarmobben..
Citera
2023-12-08, 19:37
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm
Absolut,💯 ren hådporr! Med tanke på att Henkes son var på Sundsvallslistan så kan han med stor säkerhet bidraga så Henke får en vit och hög jul!🎅🏾

Vad innebär det att han var på ”sundsvallslistan”?
Citera
2023-12-08, 19:43
Medlem
Nya skapade gäddor!?

https://dumpen.se/2023/12/08/barnrattskampens-pervochatt/
Citera
2023-12-08, 19:51
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Vad innebär det att han var på ”sundsvallslistan”?

Att han köpt knark via swish.

"I augusti slog den så kallade Swishlistan ner som en bomb i Sundsvall. Listan är en del i polisens stora förundersökning efter knarkrazzian i vintras. Personerna på listan misstänks ha swishat pengar för narkotika till en 28-årig langare i stan. Listorna innehåller flera hundra namn och långt över tusen transaktioner."
Citera
2023-12-08, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Första gäddan som bor cirka 20 minuter ifrån mig.. 🤢🤢🤢

Kan du pm:a namn och adressen till gäddan i Gbg?
Citera
2023-12-08, 20:28
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Daddykuken lever och frodas i allra högsta grad. Han kanske inte har möjlighet att leva ut sina begär men andas det gör han. Annars hade han varit registrerad som avliden.

Usch det var synd. Vet vi var han bor??
Citera
2023-12-08, 20:29
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattiskatt
Tack, då fick vi svaret på det. Känner igen detta nu när du skriver om det, men kom inte ihåg vilken gädda det var. För det jag kunnat hitta tidigare i tråden var 5 st som hade tagit livet av sig, och Daddygäddan #205 var inte en av dem.

Här har du svaret. Han försökte tydligen ta sitt liv efter konfrontationen, men lyckades inte med det.

Haha ja jag såg det sen. Det var ju för jävla synd
Citera
2023-12-08, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Man har ju fått se några av dumpens "barn" också, dessa AI-genererade jäntor som ser ut som sockersöta dockor typ.
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/10/Screenshot_20231026_130312.jpg

Inte ens där anar gäddorna ugglor i mossen, utan blir väl helt till sig av pirrighet. Det hade väl varit 1 procent mer troligt scenario om flickan såg ut som skit, uppenbarligen hade dåligt självförtroende pga detta och därmed sökt sig online för träff med nån som inte är en dum mobbare i klassen.

Äh, ibland försöker jag bara tänka logiskt på nånting som är ologiskt. Men det är fan helt meningslöst.

Tippar på att många av dem är porrskadade och i porrens värld är allt som bekant möjligt, även stor åldersskillnad och supersnygga teens som knullar med "morfar".
Citera
2023-12-08, 20:40
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm
Jag gissar att du petar in mig under det epitetet ”Hatarmobben”. Men dessa satans neandertalare beter sig som vi levde som grottmänniskor. Att få ut sin EGNA sexualitet på minderåriga. Unga människor som har hela framtiden framför sig ska dessa EGON förstöra, nu har avarterna fått ett fint verktyg som heter internet och där härjar dom runt till synes helt ostört i jakten på ett offer. (Här har inte lagstiftningen hunnit med)
Vård? tycker du att du ser någon som blivit botad? Det är nog lika svårt att bota nagelsvamp som att få ordning i skallen på dessa lågt stående varelser, vissa av dem är tagna vid fler än ett tillfälle, nu vet majoriteten av dårarna att Dumpen existerar, slutar dom? Nej, trots risken att bli uthängd och förstöra familjerelationer fortsätter dessa avarter att söka offer, skicka kukbilder och stå i som lusiga grisar.
Uppriktigt så är nog det enda som till 100% skulle hjälpa är kemisk kastrering.
Sedan gör det ingenting om dom sparar på samhällets resurser och helt enkelt själv tar repet. För dem ska fan inte ostört kunna förstöra vår gemensamma framtid, som är allas våra barn.
Men med nagelsvamp kan man åtminstone kapa av tånaglarna som botar, men med peddosar hjälper det inte att klippa av snoppen, endast som lik blir de botade, de jävla äcklen...
Citera
2023-12-08, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Ja klart att du är en riktig Rambo som hade klarat av alla själv.

Jadu det hade jag!! Jag anfaller inte i grupp som fegisar . Hoppa på mig för nu se .. hade skrapat gatan med er...
Senast redigerad av Andsved 2023-12-08 kl. 20:51.
Citera
2023-12-08, 20:50
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Men med nagelsvamp kan man åtminstone kapa av tånaglarna som botar, men med peddosar hjälper det inte att klippa av snoppen, endast som lik blir de botade, de jävla äcklen...
Kemisk kastrering är nog ett säkert recept som skulle bota till 100%. Med det alternativet finns det bara vinnare, tänk hur mycket tid till annat gäddorna skulle få.
Citera
2023-12-08, 20:55
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Jadu det hade jag!! Jag anfaller inte i grupp som fegisar . Hoppa på mig för nu se .. hade skrapat gatan med er...
Du? med armar som lampsladdar😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in