Citat:
Ursprungligen postat av
AllHailBoognish
Alltså, varför försöker gäddorna hela tiden köra med smålögner? ”Jag har inte chattat med henne i dag”, ”det är bara hon jag chattat med” osv. Att stämma sexträff med ett barn, eller någon man tror är ett barn, är ju lika förjävligt oavsett. Det finns liksom inga grader i helvetet på det sättet, det är inte som med otrohet där man kan ursäkta sig för sin partner att ”det var ett misstag och det betydde ingenting”. Det är en gräns man helt enkelt inte går över en enda gång, blir man påkommen kan man lika gärna låta käften glappa sanning så man åtminstone inte gör sig av med varenda liten droppe av värdighet.
Ja, helvete vad tröttsamt det börjar bli. De tänker väl ju fler desto värre i deras värld, trots att det är illa nog som det är. Lättare att förneka i den situationen antar jag.
Varför säger de inte bara ”jag vill inte svara på den frågan”, ”jag skäms så vill helst inte svara”, ”det känns fel att svara på”, eller liknande? Eller undviker att nämna den exakta siffran på frågan utan att uppenbart ljuga. T.ex ”mindre än 10”, ”mellan 10-20 kanske”, om det nu verkar vara så jobbigt att säga det exakta antalet. Bättre än att de står och säger ”inga”, eller ”detta var första gången”, för vi alla förstår att det inte är så.
Gädda #302, som i konfrontationen sa att han haft kontakt med 35 barn, fick väl inte mer skit än någon annan pga det?
Om gäddorna nu vet om dumpen sedan innan, så borde dem förstå att det inte är lönt att ljuga. Det ser inte direkt bättre ut när det kommer fram i chattloggarna att de har haft ett konto på kik i flera, många år.
Sen det jäkla ”jag vet inte”, men de vet ju så himla mycket i chatten? Förstår det blir chockade och kanske inte vet vad dem ska svara, men det är så uttjatat att höra.