2022-02-03, 00:35
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
Jag har aldrig blivit besviken hos Lily.

Jag tittade in på hemsidan, och det var inte Lily som jag trodde var dotter till Pon. Det var L*ky. Men som jag förstår det i den här tråden så är dom systrar - vilket jag har svårt att tänka mig om man går på utséendet.
Senast redigerad av KungensFrilla 2022-02-03 kl. 00:36. Anledning: Dålig svenska
Citera
2022-02-03, 00:41
Medlem
KungensFrillas avatar
Vart tog Angk*na i R*lax studios vägen? Förra ägaren alltså. Och hur är läget där nu? Det jobbade två topptjejer där för några år sen. Den ena J*nni är den bästa någonsin för mig.
Citera
2022-02-03, 07:32
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Jag tittade in på hemsidan, och det var inte Lily som jag trodde var dotter till Pon. Det var L*ky. Men som jag förstår det i den här tråden så är dom systrar - vilket jag har svårt att tänka mig om man går på utséendet.
Storasyster Lilly är nog c:a 10 år äldre än syrran, rätt olika som du säjer men dom kan ju ha olika fäder eller mödrar.
Citera
2022-02-03, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norton-74
Fs? Eller vad erbjuds?
Var förbi på massage, den var helt Oki👍
Citera
2022-02-03, 17:25
Medlem
Citat:
Storasyster Lilly är nog c:a 10 år äldre än syrran, rätt olika som du säjer men dom kan ju ha olika fäder eller mödrar.

Var förbi på massage hos Lilly men hon verkar jobba själv där, nån syrra såg jag inte till eller någon annan. Nån som fått massage av syrran?
Citera
2022-02-04, 11:32
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Var förbi på massage hos Lilly men hon verkar jobba själv där, nån syrra såg jag inte till eller någon annan. Nån som fått massage av syrran?
Stämmer, hon knådar själv nuförtiden, dessutom är det lite si och så med tiden när hon öppnar. Har hon inget förbeställt kan det dröja tills tolvdraget ibland. Men vad tyckte du? Var hon värt ett besök?
Citera
2022-02-04, 13:34
Medlem
Citat:
Stämmer, hon knådar själv nuförtiden, dessutom är det lite si och så med tiden när hon öppnar. Har hon inget förbeställt kan det dröja tills tolvdraget ibland. Men vad tyckte du? Var hon värt ett besök?

Helt ok massage, inget mer eller mindre speciellt. Men jag har nog fått massage av henne när hon var hos pons, den gången var det bättre
Citera
2022-03-23, 20:06
Medlem
Hobbybondes avatar

Denna tråd ligger under Medicin och Hälsa. Vill ni diskutera Happy Ending och liknande finns det andra forum för detta.
/Mod.
Citera
2023-02-10, 14:16
Moderator
ofays avatar
Medicin och hälsa --> Hår- och kroppsvård
/Moderator
Citera
2023-03-19, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Vart tog Angk*na i R*lax studios vägen? Förra ägaren alltså. Och hur är läget där nu? Det jobbade två topptjejer där för några år sen. Den ena J*nni är den bästa någonsin för mig.
Tror hon drog till Göteborg! Hon var en god bit 🙃
Citera
2023-10-09, 05:56
Medlem
Citat:
Helt ok massage, inget mer eller mindre speciellt. Men jag har nog fått massage av henne när hon var hos pons, den gången var det bättre

Thailändskor säger ofta att dom är systrar eller kusiner för att dom är nära vänner, kanske har växt upp tillsammans men inga blodsband. Pon är syster (riktig) till Tio som hade salonger i Gbg och Karlstad som fick stänga ner när Tio och hennes riktiga dotter fick skaka galler, Tio hade vid detta tillfälle en liten bäbis att ta hand om och det blev ju inte lätt. När detta hände så blev Pon skitnödig och drog till Thailand väldigt snabbt. Pon hade också en annan systerdotter som heter Candy, ung och söt men försvann ganska snabbt.
Citera
2023-12-08, 17:01
Medlem
Citat:
Den som gjorde inlägget "200 extra utan kalsonger" ville nog bara vara lustig, allvarligt vem har kalsonger på vid en helkroppsmassage med olja? Har jag inte iaf.

Nej Inte jag heller Utom på s Lillåstrand där det sitter info om att ha på sej underkläder. Annan har nån testat "nya" Ö-o relax Massage på Storgatan 49? Recension?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in