2022-01-15, 10:20
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norton-74
Vilken gata är du på?
Det undrar jag med? Mitt emot Polisen är det ju Järnvägsgatan eller Grev Rosengatan, och där ligger ju inga salonger.
Citera
2022-01-16, 15:03
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tarjaa
Den som ligger mittemot polisen knådar på jävligt bra utan kalsonger, 200 kr extra bara.
Menar du att man tjänar 200 om man behåller kallingarna på?
Citera
2022-01-22, 06:01
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
Pons heter Pei pei numera ingen större skillnad mot tidigare, förra ägaren är i Thailand numera.

Åfan! Hon var ju gift med en tandläkare ett tag. Inte omöjligt att det sprack p g a att han fick reda på vad som försegick på hennes salong. Och vad hon själv gjorde. Jag hade ett par minnesvärda sessioner med henne. Grymt sexig liten brud.
Citera
2022-01-22, 06:04
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Det undrar jag med? Mitt emot Polisen är det ju Järnvägsgatan eller Grev Rosengatan, och där ligger ju inga salonger.

Han syftar nog på Storgatan. Är det samma ägare nu som för några år sedan? Dvs Pons dotter.
Citera
2022-01-22, 15:50
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Han syftar nog på Storgatan. Är det samma ägare nu som för några år sedan? Dvs Pons dotter.
Finns ju två på Storgatan i grannkvarteren till Polishuset, en brevid hotellet och en en bit in på Köping Hultsgatan.
Citera
2022-01-22, 15:54
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Åfan! Hon var ju gift med en tandläkare ett tag. Inte omöjligt att det sprack p g a att han fick reda på vad som försegick på hennes salong. Och vad hon själv gjorde. Jag hade ett par minnesvärda sessioner med henne. Grymt sexig liten brud.
Kvittar nog om den heter Pons eller Peipei. Pengarna går till samma namn vid Swisch. Någon dotter till Pon har jag inte hört talas om.
Citera
2022-01-25, 18:55
Medlem
Citat:
Är inte pons dotter men dom är släkt,
Citera
2022-01-25, 19:20
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Är det Lily eller hennes syster som är ägare?
Citera
2022-01-27, 16:36
Medlem
Citat:
Nån av dom är väl ägaren till det. Är väl släk med dom som fick sina salonger i Stockholm, Göteborg och Karlstad stängda.
Men 200 för lite extra känns ju desperat, eller för en thai så är ju pengar allt😜
Citera
2022-01-27, 19:54
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Finns ju två på Storgatan i grannkvarteren till Polishuset, en brevid hotellet och en en bit in på Köping Hultsgatan.

Ok. Har inte bott i Ö på ett tag så kollen är kanske inte på topp.

Citat:

Nä, jag kanske minns fel. Pon var kanske moster.

Citat:

Är inte så ofta hem och hälsar på, men Lily har man ju varit nyfiken på. Är hon värd ett besök?
Senast redigerad av KungensFrilla 2022-01-27 kl. 20:11. Anledning: Fel ordval
Citera
2022-01-27, 21:36
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ok. Har inte bott i Ö på ett tag så kollen är kanske inte på topp.

Nä, jag kanske minns fel. Pon var kanske moster.

Är inte så ofta hem och hälsar på, men Lily har man ju varit nyfiken på. Är hon värd ett besök?
Lily är väldigt trevlig och behaglig, men ibland verkar hon tröttna en aning i massagen om det var vad du efterfrågade.
Citera
2022-01-28, 09:11
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Nån av dom är väl ägaren till det. Är väl släk med dom som fick sina salonger i Stockholm, Göteborg och Karlstad stängda.
Men 200 för lite extra känns ju desperat, eller för en thai så är ju pengar allt😜
Den som gjorde inlägget "200 extra utan kalsonger" ville nog bara vara lustig, allvarligt vem har kalsonger på vid en helkroppsmassage med olja? Har jag inte iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in