Citat:
Ursprungligen postat av
Noclue90
Med tanke på sortens människor han ger sig på och hånar, trycker ner och gör sina i princip ren mobbing videor om visar egentligen bara hur otroligt osäker han är.
Jag själv känner att det har gått alldeles alldeles för långt i hans nedvärderande och äckliga sätt att måla upp dessa personer på (oavsett vad man kan tycka om dem själv) och då både vad han tar upp, sättet hur han hånfullt lyfter det på och thumbnails som i de flesta fall är så vidriga.
Om man anmäler youtube-kanaler finns det en punkt som rör cyberbullying och jag har redan dragit mitt strå till stacken där då jag verkligen känner att han har korsat alla gränser nu och gått från att kanske ta upp saker på ett någorlunda okej sätt till att nu enbart vara elak och en översittare.
Och med tanke på att han nu dessutom har tittare i den lägre ålderskategorin känns det ännu värre att en vuxen man som dessutom är förälder till flera barn kan få bete sig på detta sätt öppet.
Jag håller med dig i precis allt du skriver.
Jag brukar inte lyssna/titta på honom, men kollade videon som handlade om att cluee aldrig någonsin får nämna hans namn igen för då…då jävlar!
Alltså va?
Han är en riktigt falsk jä*el som sparkar nedåt och slickar uppåt.
Minns hur han spelade in ett privat samtal med Verz och spelade sedan upp det i sin video. Verz beskriver i samtalet hur dåligt han mår psykiskt (ett förtroende) och Anjo såg det som ett content och ytterligare ett sätt att höja sig själv (genom att sänka andra).
Så osmakligt och vidrigt.
Han och Rask är av samma smuts.