2023-12-06, 17:19
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av broodbrood
Ja om du är läskunnig skrev jag i Eu parlamentet. Vad är högerextremt i deras uttalanden? Som pekar på högerextremism?
Det är inte i EU Parlamentet. Vad är det du inte fattar?
Citera
2023-12-06, 17:24
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Nej nödgodkännande för nödsituationer EUL listade vaccin.

https://www.who.int/news/item/07-05-2021-who-lists-additional-covid-19-vaccine-for-emergency-use-and-issues-interim-policy-recomme ndations
Det blir ju lite skämmigt när du länkar till en sida där det klart framgår att det är "EMERGENCY USE". Du fattar inte att du gör bort dig, nej?

Citat:
WHO lists additional COVID-19 vaccine for emergency use and issues interim policy recommendations

Det är ganska vanligt att antivaxxar-patrask inte kan engelska, så jag har fixat en översättning här:
https://translate.google.com/?sl=en&tl=sv&text=WHO%20lists%20additional%20COVID -19%20vaccine%20for%20emergency%20use%20and%20issue s%20interim% 20policy%20recommendations&op=translate
Citat:
WHO listar ytterligare covid-19-vaccin för akut användning och utfärdar interimistiska rekommendationer

Du är komplett okunnig, totalt outbildad, fenomenalt ointelligent och därtill helt blåst?

Nej, inga vacciner har nödgodkänts.
Citera
2023-12-06, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Det är inte i EU Parlamentet. Vad är det du inte fattar?

Vart är dom då?
Citera
2023-12-06, 17:31
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Vart är dom då?
Det befinner sig i EUs lokaler, men EU Parlamentet är något helt annat.
EU Parlamentet håller inte några presskonferenser där de står och sprider dynga och lögner.

Om du är intresserad av EU Parlamentets debatter, program, presskonferenser och hearings är det bara att gå in på deras kalender och söka. Jag skall hjälpa lilla antivaxxar-patrasket:
https://www.europarl.europa.eu/news/en/agenda/weekly-agenda

Ingenstans finns den teaterföreställning du länkat till med på programmet.

Herregud, hur är det möjligt att folk går på dylikt trams...
Citera
2023-12-06, 17:33
Medlem
Citat:
Det blir ju lite skämmigt när du länkar till en sida där det klart framgår att det är "EMERGENCY USE". Du fattar inte att du gör bort dig, nej?

Det är ganska vanligt att antivaxxar-patrask inte kan engelska, så jag har fixat en översättning här:
https://translate.google.com/?sl=en&tl=sv&text=WHO%20lists%20additional%20COVID -19%20vaccine%20for%20emergency%20use%20and%20issue s%20interim% 20policy%20recommendations&op=translate

Du är komplett okunnig, totalt outbildad, fenomenalt ointelligent och därtill helt blåst?

Nej, inga vacciner har nödgodkänts.

WHO:s förfarande för listning i nödsituationer (EUL) är ett riskbaserat förfarande för att bedöma och förteckna olicensierade vacciner, behandlingar och in vitro-diagnostik med det slutliga syftet att påskynda tillgången till dessa produkter för personer som drabbats av ett hot mot folkhälsan.

Ojoj du som hatar In vitro studier också!
Citera
2023-12-06, 17:35
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
WHO:s förfarande för listning i nödsituationer (EUL) är ett riskbaserat förfarande för att bedöma och förteckna olicensierade vacciner, behandlingar och in vitro-diagnostik med det slutliga syftet att påskynda tillgången till dessa produkter för personer som drabbats av ett hot mot folkhälsan.

Ojoj du som hatar In vitro studier också!
Skall jag tolka det som att du insett nu att du har fel? Jag gör den bedömningen eftersom du försöker skifta fokus från ditt inledande skitprat och lögner om att det skulle röra sig om "nödgodkända" vacciner?

Jaha, då fick du brallorna neddragna IGEN! Haha, vad skoj vi har!

Herregud...
Citera
2023-12-06, 17:36
Medlem
Citat:
Det befinner sig i EUs lokaler, men EU Parlamentet är något helt annat.
EU Parlamentet håller inte några presskonferenser där de står och sprider dynga och lögner.

Om du är intresserad av EU Parlamentets debatter, program, presskonferenser och hearings är det bara att gå in på deras kalender och söka. Jag skall hjälpa lilla antivaxxar-patrasket:
https://www.europarl.europa.eu/news/en/agenda/weekly-agenda

Ingenstans finns den teaterföreställning du länkat till med på programmet.

Herregud, hur är det möjligt att folk går på dylikt trams...

Dom verkar vara generösa med sina lokaler.
Citera
2023-12-06, 17:41
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Dom verkar vara generösa med sina lokaler.
Ja, det går som sagt inte att stoppa en folkvald grupp med tillträde till en byggnad. Det var likadant när Malone, McCullough, Cole och andra gjorde en video som producerades med namnet "Senate Hearing" för att lura ointelligenta som du att det hållits ett senatsförhör där man kallat in dessa antivaxxar-patrask. Det hade man inte, men lika ointelligenta plattskallar som du gick på det.

Det har påståtts hållits hearings i EU också där det handlar om rent bedrägeri. Jag har kommenterat det tidigare och hänvisat till de officiella uppgifterna som visar att allt är lögn.
Citat:
Man bör vara försiktig med att sitta och öppet ljuga om att ovan skulle röra sig om en Hearing i Europa-Parlamentet. Så är det alltså inte alls. Det är ren lögn. Precis så som antivaxxar-patrasket brukar servera sitt nonsens.

Här är en länk till dagordningen i EU-parlamentet. Du kan väl peka ut var den där "hearingen" skulle ha ägt rum.

https://www.europarl.europa.eu/committees/en/events/events-hearings

Jag kan säga direkt att det aldrig har ägt rum någon "hearing". Allt är lögn och är noga hopkokat av antivaxxar-patrask-rörelsen som vill försöka lura dumma fårskallar att sprida skiten vidare på sociala medier. Som du gör nu...

Så, var vi klara nu eller vill du att jag skall fortsätta dra ned byxorna på lillpojken?
Citera
2023-12-06, 17:44
Medlem
Citat:
Skall jag tolka det som att du insett nu att du har fel? Jag gör den bedömningen eftersom du försöker skifta fokus från ditt inledande skitprat och lögner om att det skulle röra sig om "nödgodkända" vacciner?

Jaha, då fick du brallorna neddragna IGEN! Haha, vad skoj vi har!

Herregud...

Det är ju bara du själv som gör bort dig hela tiden. Jag har fortfarande brallorna kvar. Det är ju sånna som dig som viker sig och kastar av brallorna när dom ber dig göra det.
Citera
2023-12-06, 17:47
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Det är ju bara du själv som gör bort dig hela tiden. Jag har fortfarande brallorna kvar. Det är ju sånna som dig som viker sig och kastar av brallorna när dom ber dig göra det.
Ok. Fast om du försöker hålla dig till ämnet (det verkar svårt för dig), så kan vi alltså vara överens om att det inte finns några "nödgodkända vacciner" och att du blivit totalt lurad att tro det?

Bra. Det tog tid, men det sjönk in till slut, även för dig.
Citera
2023-12-06, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braxellerlax
https://ourworldindata.org/grapher/excess-mortality-p-scores-average-baseline?country=~NZL
I många länder så går ju faktiskt överdödligheten upp kraftigt efter att vaccineringen börjat. I Sverige gick dödligheten ner minns jag och jag minns att folkhälsomyndigheten visade dessa grafer som ett bevis på att vaccinet fungerar. Men varför fungerade det i så fall inte i andra länder?
Och man kan starkt ifrågasätta den svenska nedgången. Sverige började förvisso vaccinera runt nyår men det ska det gått en viss tid efter 2 sprutan så frågan är när man kunde förvänta sig en effekt? Det verkar ju som att Sveriges effekt kommer alldeles för tidigt. Omöjligt för tidigt. Så det var väl snarare något annat som drog ner dödligheten.

Något annat som också diskuterades förutom överdödligheten var ju medellivslängden. Nån som har koll på den?

Spännande att titta på överdödligheten i olika länder. Trots liknande åtgärder så ser ju mönstren helt olika ut. Hur ska man tolka det?

Statistiken gjordes om i samband med covid. Antar att det var för att dölja saker och ting🙄

Kollar man ex stroke och hjärtproblem så har de ökat under vaccineringen. Det var även diskussioner då när man gjorde om statistiken. Även om siffror säger endel så kan de lätt få en annan innebörd…
Citera
2023-12-06, 18:00
Medlem
Citat:
Ok. Fast om du försöker hålla dig till ämnet (det verkar svårt för dig), så kan vi alltså vara överens om att det inte finns några "nödgodkända vacciner" och att du blivit totalt lurad att tro det?

Bra. Det tog tid, men det sjönk in till slut, även för dig.

Vaccinen var nödgodkända ja enligt dom själva med som jag citerade. Ivermectin förhindrar att bli sjuk i covid. Ökad dödlighet genom studier, och diskussioner i ett forum för demokrati om fakta som inte varit tillgänglig som Eu parlamentet står bakom. Att du inte gillar In vitro studier och att du referat till Bill och Melinda Gates foundation. Ja jag tror jag förstått det hela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in