Citat:
Ursprungligen postat av
broodbrood
Dom verkar vara generösa med sina lokaler.
Ja, det går som sagt inte att stoppa en folkvald grupp med tillträde till en byggnad. Det var likadant när Malone, McCullough, Cole och andra gjorde en video som producerades med namnet "Senate Hearing" för att lura ointelligenta som du att det hållits ett senatsförhör där man kallat in dessa antivaxxar-patrask. Det hade man inte, men lika ointelligenta plattskallar som du gick på det.
Det har påståtts hållits hearings i EU också där det handlar om rent bedrägeri. Jag har kommenterat det tidigare och hänvisat till de officiella uppgifterna som visar att allt är lögn.
Citat:
Ursprungligen postat av
korrektamund0
Man bör vara försiktig med att sitta och öppet ljuga om att ovan skulle röra sig om en Hearing i Europa-Parlamentet. Så är det alltså inte alls. Det är ren lögn. Precis så som antivaxxar-patrasket brukar servera sitt nonsens.
Här är en länk till dagordningen i EU-parlamentet. Du kan väl peka ut var den där "hearingen" skulle ha ägt rum.
https://www.europarl.europa.eu/committees/en/events/events-hearings
Jag kan säga direkt att det aldrig har ägt rum någon "hearing". Allt är lögn och är noga hopkokat av antivaxxar-patrask-rörelsen som vill försöka lura dumma fårskallar att sprida skiten vidare på sociala medier. Som du gör nu...
Så, var vi klara nu eller vill du att jag skall fortsätta dra ned byxorna på lillpojken?