Citat:
Ursprungligen postat av
JajoNej666
Nej vi säger såhär som jag tidigare skrev. USA skrev på det här avtalet för att dom älskar ju oss som Jesus dom har inga egna intressen 😂 halleluja! Lmfao
Klart de har egna intressen, men dina vilda fantasier är så verklighetsfrånvända att det är tragiskt.
Hela världen är visst i konspiration mot dig/er. Det måste vara jobbigt men om du inte är intresserad av en seriös diskussion så är det tyvärr inte mycket jag kan göra.
Det kommer inte att baseras några kärnvapen på svensk mark. Vi vet vart Nato har sina och det finns ingen som helst anledning att basera några här, varför ingen förfrågan kommer att inkomma. Sveriges ståndpunkt kring frågan är tyvärr väldigt hårt förankrad varför inte heller vi kommer att verka för att några kärnvapen, egna eller andras, baseras på svensk mark.
Kom med något substantiellt, annars tackar jag för denna lilla ickediskussion.
-
När fan gick Flashback från att vara svenskt till att bli något sorts allmänt tillhåll för terrorvurmande, faktaförnekande vatniks som ser konspirationer i varenda gathörn?
Utvecklingen sedan pandemin är tragisk, folk tror ju för helvete på riktigt att jorden är platt vad det verkar. SUKA BLYAT.