2023-12-06, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Ja, alltså, vad gör den här klena ursäkten till människa om dagarna? Förmodligen ingenting. En del av mig fattar att han måste vända sig till barn för att nån ska bli intresserad. Han peakade på gymnasiet och där har han stannat. Ekonomiskt, mentalt, känslomässigt och stilmässigt. Han bor tillsammans med kompisar i vad som ser ut som en pundarkvart, är ute och irrar runt om nätterna, sitter och marathonrunkar i porrbås men tjackballen kan inte komma, går på rave, skryter om droger osv. Hade varit förståeligt om det vore en vilsen 20-åring som försöker hitta sin plats i livet. Är man 40 så är det dock svårt efterblivet. Han ser dessutom ut som en blandning av en 70-åring kvinna och en hobbit. Samwise Gamgee goes drag med ravetema.

Och som du säger; den perversa detaljrikedomen i hans meddelanden. Och mängden och längden. Och den här uppfordrande och undervisande tonen han lägger sig an med ibland. Sjukt osmakligt.

"tänk att ditt rumphål är som en typ av klitoris, onanera rumpan mjukt"

"vi får se. som exempel. skulle inte kräva det. men om du bad mig kissa i din mun. eller att få slicka min röv. då skulle jag låta dig"

"hångla med din rumpa dårå. med tunga länge. så att du glömmer ditt huvud o kysser tillbaka med rumphålet. långsamt romantiskt o skönt"

"vill känna din rumpas lilla pussmun runt min tunga innan jag kommer nästa gång o sen spruta ner ditt ansikte gång på gång till du är helt blöt o sticky"

Och långa, långa förklaringar om analens anatomi och hur barnet ska kunna få rumporgasm. Tricket är tydligen att man måste lära sig att ta emot saker med rumpan mer än att man trycker in dem. "som att du suger med rumpan" Vet inte hur ni andra är skapta? Men kan era ändtarmsöppningar suga? Jag fattar inte alls hur man gör.

Han lockar med en massa presenter. Pengar, smink, kläder, skor, droger och sexleksaker...

Om hon gör nåt extra snuskigt så får barnet nåt dyrt och extra fint att ha i hemlis.

"som när du låter mig knulla din rumpa tills jag kommer i den. eller när du tar min kuk ner förbi munnen o in i halsen (som känns som en astrång fitta djupt i munnen)"

Och så här håller det på. Sida upp och sida ner. Det är hög tid för det här efterblivna peddot att klippa sig och skaffa ett jobb och komma ut i vuxenvärlden och inte sitta och groteska sig med barn!

MrSlice #187

Edit: Vid konfrontationen kommer han dessutom rullande med en prickig dramaten. För att ytterligare komplettera tant 70+-looken. Tänk er en Tinderdate där två vuxna ska mötas i Fältan och den ena parten kommer med rosa kattöronhörlurar och en dramaten. Tack och hej!
MrSlice #187 är 40 år och gift med den unga tjejen som är 22 år som han bor ihop med.
Citera
2023-12-06, 09:06
Medlem
Gädda 321 gubbkuken ser lätt chockad ut vid konfrontationen.

Han hoppas nog att Sara och Patrik ska prata en stund och gå.

När Sara nämner att sambo och anhöriga ska kontaktas, då skakar gäddan till.

Gäddans sambo ser ut att ha varit lärare. Hon borde veta att det är mycket fel att söka barn i sexuellt syfte.

Gäddan lär inte få en mysig jul om alla runt honom reagerar som dom borde.

Bridgeklubbar består nog mest av äldre som inte har koll på Dumpen. Hoppas att det sprids i Gävle att bridge-gubbkuken försökte lura in ett barn för sug och pull i klubbens förråd.
Citera
2023-12-06, 09:06
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
MrSlice #187 är 40 år och gift med den unga tjejen som är 22 år som han bor ihop med.

Det förvånar mig inte att han är gift med nån som är hälften hans ålder. Jag kunde inte bry mig mindre om åldersskillnad i relationer och han funkar nog bra med en 22-åring eftersom det är i den åldern han själv tycks ha stannat.

Tragisk figur.
Citera
2023-12-06, 09:08
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
MEN, varför kallades han "kansligäddan".
Har han jobbat på någon idrottsförenings kansli kanske?

Han heter ”kanslislaven” på kik
Citera
2023-12-06, 09:19
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#321 Man vet att man är gammelgädda, när nån ber en skicka en bild på halva ansiktet och man då väljer att knäppa ett kort i grodperspektiv på sin massiva dubbelhaka...

Citat:
Ursprungligen postat av 139
Jag vill tro att alla dessa gubbgäddor har mobilen i ett fodral som är fastknipsat i byxlinningen med hjälp av en cirka 20 centimeter lång kedja, och därför enbart kan ta selfies med mobilen i navelhöjd.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/12/Screenshot_20231205_182453.jpg

Det är så JÄVLA många gubbar nu som har skickat den typen av bilder. Helt makalöst.

Jag har varit inne på det tidigare. Vad är det med alla dessa bilder i grodperspektiv?! Ingen, alltså verkligen ingen i hela världen, kommer till sin fördel då. Men dessa gubbar med gåshaka tycker att det är en bra idé att knäppa en bild underifrån där hakorna lite sexigt flyter in i halsen. Wtf? SER man inte hur FÖRSKRÄCKLIGT det ser ut?!

Att man är sjuk i hela huvudet när man vill pulla ett barn i brigdeklubbens förråd råder det ingen tvekan om. Men betyder det att man dessutom är halvblind och har tappat all form av estetisk känsla också? Tydligen. Märk väl att det här dessutom är bilder som skickas i raggningssyfte, man vill väcka ett sexuellt intresse hos mottagaren. Det är inte släktingar eller kollegor som sinsemellan skickar nåt random bara för att se om en applikation funkar. Nej. Det är fråga om personer som vill locka mottagaren till sex. Totalt obegripligt.

Men det är kanske som du säger, 139. De har nån praktisk anordning kopplad till bältet så att de inte kan tappa bort luren och då blir det antingen grodperspektiv på fejset eller lår och kuk när de sitter på toa när det ska skickas "heta" bilder i hopp om "mys".
Citera
2023-12-06, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Alla gäddor är vidriga men jag gillar att lyssna på de här vidriga översittarna och höra hur de faller.
Combat har noll empati och vill bara sitt eget.
Han backade först när Sara sa att hon skulle kontakta hans arbetsgivare så jag gissar att hans säkerhetsklassade tjänst for åt fanders.
Korrekt
Citera
2023-12-06, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC

Jag har varit inne på det tidigare. Vad är det med alla dessa bilder i grodperspektiv?! Ingen, alltså verkligen ingen i hela världen, kommer till sin fördel då. Men dessa gubbar med gåshaka tycker att det är en bra idé att knäppa en bild underifrån där hakorna lite sexigt flyter in i halsen. Wtf? SER man inte hur FÖRSKRÄCKLIGT det ser ut?!

Att man är sjuk i hela huvudet när man vill pulla ett barn i brigdeklubbens förråd råder det ingen tvekan om. Men betyder det att man dessutom är halvblind och har tappat all form av estetisk känsla också? Tydligen. Märk väl att det här dessutom är bilder som skickas i raggningssyfte, man vill väcka ett sexuellt intresse hos mottagaren. Det är inte släktingar eller kollegor som sinsemellan skickar nåt random bara för att se om en applikation funkar. Nej. Det är fråga om personer som vill locka mottagaren till sex. Totalt obegripligt.

Men det är kanske som du säger, 139. De har nån praktisk anordning kopplad till bältet så att de inte kan tappa bort luren och då blir det antingen grodperspektiv på fejset eller lår och kuk när de sitter på toa när det ska skickas "heta" bilder i hopp om "mys".

Han ser ut som Skrotnisse(från Jan Lööfs bok och TV-serie).
Citera
2023-12-06, 10:06
Medlem
Blefss avatar
Har han samma namn som förre statsministern och delar efternamn med vinnaren av talang 2011?
Citera
2023-12-06, 11:00
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Han ser ut som Skrotnisse(från Jan Lööfs bok och TV-serie).

Ja! Hakan som han fotar ser ut som Ture Björkman!
Citera
2023-12-06, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blefs
Har han samma namn som förre statsministern och delar efternamn med vinnaren av talang 2011?

Förre Statsministern var en kvinna.
Citera
2023-12-06, 11:24
Medlem
kaerakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Desjardins
Korrekt

Åh är detta bekräftat till 100%?
Citera
2023-12-06, 11:43
Medlem