Citat:
Ursprungligen postat av
ossianassar
Kvinnor är ansvariga för Sveriges förfall via sitt röstande och könssegregationen ökar.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/8JX492/konssegregationen-i-svensk-politik-okar-man-rostar-blatt-och-kvinnor-rott
Varför inser inte kvinnor konsekvenserna av ett vänster röstande?
Är kvinnor så jävla tröga att de bara kan se till sitt eget parasiterande på välfärden?
"Allt mer"? Kvinnor har alltid röstat vänster och är betydligt mer ansvariga för massinvandringen än vad män är. Kvinnor följer alltid makten, och idag är det globalisterna som har makten. Orwell skrev i boken 1984 att det kommer att vara främst kvinnorna som sväljer propaganda och slogans. Aristoteles sa redan för mer än 2000 år sedan att "maskulina samhällen leder till republiker. Republiker leder till demokratier. Demokratier leder till feminina samhällen, och feminina samhällen leder till tyranni". Som jag ser det visste han exakt vad han pratade om.
Anledningen till varför feminina samhällen leder till tyranni, beror på att det inte sker mycket motstånd mot tyrannerna. Tyranner har alltid existerat och kommer alltid att existera. Men i samhällen där de flesta maktpositioner innehas av män, möter de oftast väldigt mycket motstånd. I samhällen där många av positionerna innehas av kvinnor, räcker det med att de kallar allt motstånd för "rasistiskt och sexistiskt" för att få alla kvinnor att inte göra motstånd. Kvinnor är också känslo-styrda och kan därför mycket enklare manipuleras av median. Fråga de flesta kvinnor vilka deras åsikter är, och du kommer snabbt att inse att de är samma som median pumpar ut. Klimat-hotet, feminism, invandring, pride, könsbyten osv. De flesta män har oftast motsatta åsikter, dvs de gör motstånd mot propagandan.
Givetvis kan tyranni även införas pga av främst män. Jag tvivlar på att det var särskilt många kvinnor som röstade på tex Hitler. Men Hitler gjorde det till en diktatur rakt av. I feminina demokratier dyker orättvisorna upp överallt. Ta polisen till exempel. Det är meningen att de ska vara landets våldskapital och att de ska skydda människor från våld, hålla ordning osv. Men idag ser vi över hela väst hur svag polisen har blivit, och alla vet att detta beror på att många kvinnor har kvoterats till polis-chefer, och att många poliser generellt sett är kvinnor idag. Detta leder till ett samhälle där kriminella får mycket makt. De kriminella kan begå en massa mord utan att åka fast, och även om de åker fast får de löjligt låga straff. De kriminella är medvetna om detta, vilket leder till att de får mer makt, då deras makt bygger på framförallt "hot". Om människor tror att de kan bli mördade om de inte gör som ett kriminellt gäng vill, då får de mycket makt. Idag är det mycket enklare att komma undan med ett mord än för 20 år sedan.
Jag är helt övertygad om att allt som sker i väst idag är en del av en plan, som människor som "soros", "Bill Gates", "Rothchilds" "Windsor" och andra ligger bakom. De vill helt enkelt skapa en massa kaos och anarki, för att sedan kunna komma in och "lösa problemen" om folket accepterar deras styre, vilket är WEF:s mål med tecknologisk kommunism. Ingen ska äga någonting. Inga kontanter ska existera. De ska kunna övervaka allt du köper och säljer. Om du säger, skriver eller gör något som de inte gillar, ska de kunna stänga av din "köp-funktion", så att du helt enkelt inte kan köpa någonting alls. Jag tror att det också är anledningen till varför Kina och Ryssland har köpt upp en massa guld och försöker göra sig fria från dollarn, då de inte vill vara en del av detta system.
Massinvandring, försvaga polisen på olika sätt, könsbyten osv, tror jag handlar om att skapa kaos helt enkelt. Det finns många som har vittnat om att det är vad Soros håller på med. Han finansierar olika politiker och åklagare, som sedan ser till att det sker mer kriminalitet.