2023-12-06, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Härligt att se hur Hamas-terroristerna ger upp och kommer krypande upp ur sina hål som råttor.
https://youtu.be/0ibSrWs0Qds?si=jR9hgZ5SG9Z2YvjK

Nämen vill de inte bli martyrer? Är det slut på oskulder i deras äckliga himmel eller nåt?
Citera
2023-12-06, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mus-lim
Nämen vill de inte bli martyrer? Är det slut på oskulder i deras äckliga himmel eller nåt?
Det finns ju gott om exempel på hur tron verkar svikta när det väl kommer till kritan. Det är ju en sak att planera och hetsa upp varandra, förmodligen en annan sak när man väl står för och inser att man ska dö.
Citera
2023-12-06, 09:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Härligt att se hur Hamas-terroristerna ger upp och kommer krypande upp ur sina hål som råttor.
https://youtu.be/0ibSrWs0Qds?si=jR9hgZ5SG9Z2YvjK

Vänstern = ”men men men.. Palestina är inte hamas buhuuuu

Foliehatten på.
Citera
2023-12-06, 10:03
Medlem
Mycket intressant video som visar resultatet av Israels vattenpumpning i tunnlarna i Al-Shati regionen i Norra Gaza: https://www.reddit.com/r/CombatFootage/comments/18bnees/hamas_combatants_in_one_of_the_newly_flooded/

Videon släpptes i en Israelisk telegram-kanal och är inte officiellt "bekräftad" från IDF eller liknande. Däremot måste IDF ha bra koll på vart gisslan finns (ungefär) och vilka tunnlar dom kan översvämma så här, hoppas jag. Eftersom Israel fick tag i denna film gissar jag att dom körde en "snabb-spolning" av ett visst tunnelkomplex där dom vet att gisslan inte finns, och därefter gick in och rensade upp och hittade en go-pro.
Senast redigerad av Solo322 2023-12-06 kl. 10:07.
Citera
2023-12-06, 10:17
Medlem
Är hamas anledning till kriget att de vill islmamisera Israel?
Citera
2023-12-06, 12:01
Bannlyst
Nu verkar Hamas ha fått "from the river to the sea" precis som önskat:

https://twitter.com/visegrad24/status/1732171664396321171

Video på vad som sägs vara tunnlarna, som översvämmas av vatten.

Frågan är hur? Kan den som filmat ha livestreamat till någon annan? Har man ens 4g i tunneln?

För telefonen måste ju vara helt körd och tunnelvattenfylld.
Citera
2023-12-06, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brawndo
Nu verkar Hamas ha fått "from the river to the sea" precis som önskat:

https://twitter.com/visegrad24/status/1732171664396321171

Video på vad som sägs vara tunnlarna, som översvämmas av vatten.

Frågan är hur? Kan den som filmat ha livestreamat till någon annan? Har man ens 4g i tunneln?

För telefonen måste ju vara helt körd och tunnelvattenfylld.

Eller så har IDF "spolat" tunneln och sedan gått in i efterhand om hämtat go-pro kameror (som är vattentäta) från terroristernas kroppar, likt mycket av videomaterialet som lagts upp från Okt 7.
Senast redigerad av Solo322 2023-12-06 kl. 12:31.
Citera
2023-12-06, 12:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Solo322
Eller så har IDF "spolat" tunneln och sedan gått in i efterhand om hämtat go-pro kameror (som är vattentäta) från terroristernas kroppar, likt mycket av videomaterialet som lagts upp från Okt 7.

Så skulle det också kunna vara.

På kommentarsfältet på Visegrad skriver en:

Citat:
I am native speaker in Russian. This sounds for me as a Russian «пошел, пошел» (poshyol, poshyol, meaning “go, go”), pronounced with some south (Caucasus?) accent, but I know how often we falsely identify languages (Arabic, Farsi etc) we don’t know as ones we know.

Det står även på kyriliska på texten i videon.

Har det någon gång skett en olycka eller dylikt i något rysktalande land som detta skulle kunna komma ifrån?

Spontant så börjar jag tro att det är äkta och faktiskt är en Hamastunnel i Gaza.

Ironiskt med tanke på att de kallade sin terrorattack "Operation Al Aqsa flood" och deras chant är from the river to the sea. From the sea to the tunnel verkar vara mer i linje med verkligheten.

Edit: Folk på twitter påstår att det är både : ryska, persiska, arabiska.
Senast redigerad av Brawndo 2023-12-06 kl. 13:03.
Citera
2023-12-06, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brawndo
Så skulle det också kunna vara.

På kommentarsfältet på Visegrad skriver en:

Det står även på kyriliska på texten i videon.

Har det någon gång skett en olycka eller dylikt i något rysktalande land som detta skulle kunna komma ifrån?

Spontant så börjar jag tro att det är äkta och faktiskt föreställer en Hamastunnel i Gaza.

Ironiskt med tanke på att de kallade sin terrorattack "Operation Al Aqsa flood" och deras chant är from the river to the sea. From the sea to the tunnel verkar vara mer i linje med verkligheten.

Edit: Folk på twitter påstår att det är både : ryska, persiska, arabiska.

Läste att videon kom från en rysk-israelisk telegram kanal, kanske därav den ryska texten som lagts på filmen i efterhand. Finns även filmer som visar pumpandet från Israels sida (har sett fler bilder som jag ej hittar nu): https://twitter.com/RubiYona/status/1732173227462369427

Även tunnlarna tycker jag är lika tidigare videor vi sett från Hamastunnlar såsom denna: https://twitter.com/manniefabian/status/1732108846036877814/video/2
Citera
2023-12-06, 13:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Solo322
Läste att videon kom från en rysk-israelisk telegram kanal, kanske därav den ryska texten som lagts på filmen i efterhand. Finns även filmer som visar pumpandet från Israels sida (har sett fler bilder som jag ej hittar nu): https://twitter.com/RubiYona/status/1732173227462369427

Även tunnlarna tycker jag är lika tidigare videor vi sett från Hamastunnlar såsom denna: https://twitter.com/manniefabian/status/1732108846036877814/video/2

Jo precis, det är mycket som tyder på att det faktiskt är Hamastunnlarna, sen skulle det ju visserligen kunna vara från en tidigare gång då Egypten gjorde samma sak (mot smugglingstunnar emellan Gaza och Egypten) men att anta det är ju lite att gå över ån efter vatten så att säga.

Jag lutar mot att det är en video upphittad av IDF, är ju tydligen lös sand i Gaza, så vattnet lär väl dräneras ganska snabbt tänker jag mig. Då kanske man gått in i efterhand, alternativt så har kameran sköljts ut med bråte ur en annan öppning.
Citera
2023-12-06, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xulitan
https://www.dailymail.co.uk/news/article-12829811/Survivors-Nova-Festival-massacre-saw-woman-mutilated-Hamas-terrorist-shot-head-raping-harrowing-acco unts-sexual-violence-October-7-attacks-released.html

"De gängvåldtog kvinnor och sköt dem i huvudet under tiden de gängvåldtogs" "De amputerade brösten och könen på dem och slängde dem åt sidan"

Fatta att gängvåldtas av en bunke psyksjuka araber som sedan skjuter dig i huvudet MEDAN du gängvåldtas för att sedan skära av dig brösten och blygdläpparna och kasta dem i sanden.

Och amerikanarna tjatar om 9/11 23 år efter händelsen. Hellre sprängd i bitar snabbt än att gängvåldtas och skjutas i huvudet för att sedan få brösten och underlivet avskuret och slängt åt sidan.

Fy fan vad amerikanare är egoistiska.

"He penetrated her, and shot her in the head before he finished,' she said, according to the BBC who saw the video testimony. 'He didn't even pick up his pants; he shoots and ejaculates."

"Some women were raped before they were dead, some raped while injured, and some were already dead when the terrorists raped their lifeless bodies,' his statement says. 'I desperately wanted to help, but there was nothing I could do.' "

Så de våldtog liken också. Nekrofili.

Och så de stympade gravida kvinnorna: "included a pregnant woman whose womb had been ripped open before she was killed" De slet alltså ut livmodern på henne och halshögg barnet.

Hamas är seriemördare. De skiter i den politiska konflikten, de gör detta för att de njuter av att tortera. De är sadistiska seriemördare annars kan man omöjligt få orgasm av att stirra på ett sönderskjutet kvinnohuvud. De är så psykiskt störda att de får avrättas.

"Another, Nachman Dyksztejna, provided written testimony detailing how he saw the bodies of two women in kibbutz Be'eri with their hands and legs tied to the bed.

'One was sexually terrorised with a knife stuck in her vagina and all her internal organs removed,' his statement says, according to the BBC."

Mmm..Mysigt. Tänk er bli bundna till sängen vid händer och fötter för att få uppkört en kniv som sliter sönder er inifrån och ur och efter detta alla era organ utplockade av en duktig liten seriemördare. MYSIGT!

När HAMAS sitter och säger "Vi är inte så hemska som ni säger" Blir jag fysiskt illamående och behöver kräkas. Jag önskar Israel all tur i att dränka/skjuta/avrätta dem ALLA. Ingen av dessa seriemördare får överleva.

"The has also IDF claimed that Hamas terrorists shot female Israeli soldiers 'in the crotch, intimate parts and breasts' as part of a 'systematic genital mutilation'."

Även IDF soldaterna, av vilka de kvinnliga sköts i brösten och underliven. Det här är nog fan det värsta kvinnohat jag skådat.

De kroppar som saknade underdelarna kan ju gissas de tagit med sig för att kunna våldta till de börjat stinka. Gratis sexdockor typ.

Ja du har rätt i allt du skriver, muslimerna är bestialiska djur, eller förlåt det är orättvist att blanda ihop fina djur med muslimer, jag vet inte vad man ska kalla muslimerna, människor är de i alla fall inte!
Israel har tagit fram 1300 vittnesmål till vad muslimerna gjorde och de gjorde allt sjukt som en galen muslim kan komma på.

Som att våldta och avrätta småbarn inför föräldrarna som är bundna och tvingas genomlida det helvetet.
Israels ledare var igår i boston och skällde ut alla kvinnoförbund/feminist organisationer som konstigt nog är knäpptysta över allt våldtagande av kvinnor och barn, är inte det jävligt märkligt att hela västvärldens media är knäpptysta om muslimernas oerhörda brott mot mänskligheten.

Varför är det på det viset att muslimer kan begå de mest fruktansvärda brott som vänstermedia jämt tystar ned, varför är det så?
Samtidigt som man inte har minsta problem med att kasta skit på israel när de slår tillbaka mot muslimerna.
Citera
2023-12-06, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xulitan
https://www.dailymail.co.uk/news/article-12829811/Survivors-Nova-Festival-massacre-saw-woman-mutilated-Hamas-terrorist-shot-head-raping-harrowing-acco unts-sexual-violence-October-7-attacks-released.html

"De gängvåldtog kvinnor och sköt dem i huvudet under tiden de gängvåldtogs" "De amputerade brösten och könen på dem och slängde dem åt sidan"

Fatta att gängvåldtas av en bunke psyksjuka araber som sedan skjuter dig i huvudet MEDAN du gängvåldtas för att sedan skära av dig brösten och blygdläpparna och kasta dem i sanden.

Och amerikanarna tjatar om 9/11 23 år efter händelsen. Hellre sprängd i bitar snabbt än att gängvåldtas och skjutas i huvudet för att sedan få brösten och underlivet avskuret och slängt åt sidan.

Fy fan vad amerikanare är egoistiska.

"He penetrated her, and shot her in the head before he finished,' she said, according to the BBC who saw the video testimony. 'He didn't even pick up his pants; he shoots and ejaculates."

"Some women were raped before they were dead, some raped while injured, and some were already dead when the terrorists raped their lifeless bodies,' his statement says. 'I desperately wanted to help, but there was nothing I could do.' "

Så de våldtog liken också. Nekrofili.

Och så de stympade gravida kvinnorna: "included a pregnant woman whose womb had been ripped open before she was killed" De slet alltså ut livmodern på henne och halshögg barnet.

Hamas är seriemördare. De skiter i den politiska konflikten, de gör detta för att de njuter av att tortera. De är sadistiska seriemördare annars kan man omöjligt få orgasm av att stirra på ett sönderskjutet kvinnohuvud. De är så psykiskt störda att de får avrättas.

"Another, Nachman Dyksztejna, provided written testimony detailing how he saw the bodies of two women in kibbutz Be'eri with their hands and legs tied to the bed.

'One was sexually terrorised with a knife stuck in her vagina and all her internal organs removed,' his statement says, according to the BBC."

Mmm..Mysigt. Tänk er bli bundna till sängen vid händer och fötter för att få uppkört en kniv som sliter sönder er inifrån och ur och efter detta alla era organ utplockade av en duktig liten seriemördare. MYSIGT!

När HAMAS sitter och säger "Vi är inte så hemska som ni säger" Blir jag fysiskt illamående och behöver kräkas. Jag önskar Israel all tur i att dränka/skjuta/avrätta dem ALLA. Ingen av dessa seriemördare får överleva.

"The has also IDF claimed that Hamas terrorists shot female Israeli soldiers 'in the crotch, intimate parts and breasts' as part of a 'systematic genital mutilation'."

Även IDF soldaterna, av vilka de kvinnliga sköts i brösten och underliven. Det här är nog fan det värsta kvinnohat jag skådat.

De kroppar som saknade underdelarna kan ju gissas de tagit med sig för att kunna våldta till de börjat stinka. Gratis sexdockor typ.

Då inväntar vi att aggressiva araben darude med anhang kommer in och hävdar att allt detta är lögn.

Fy fan vilka djur....
Detta firades alltså av de "civila" i gaza och med hundratals bilar i malmö....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in