2023-12-05, 17:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Vad har hänt mellan Anjo och Cluee? såg att Anjobanjo släpper en video 18.00 riktat till Cluee med en sista varning

Trodde att de fortfarande sög av Jockes balle tillsammans?

Kolla Cluees youtube. Han har en förklarande video där. Anjo kör härskarteknik, antingen är man med honom eller så är man emot honom. Den som är emot honom ser han till att karraktärsmörda via sin "fantastiska" kanal

Nu har ju Cluee tagit upp den store Anjo i sin kanal och förmodligen sågat honom. Jag har inte kollat än
Citera
2023-12-05, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Kolla Cluees youtube. Han har en förklarande video där. Anjo kör härskarteknik, antingen är man med honom eller så är man emot honom. Den som är emot honom ser han till att karraktärsmörda via sin "fantastiska" kanal

Nu har ju Cluee tagit upp den store Anjo i sin kanal och förmodligen sågat honom. Jag har inte kollat än

Ok Tack

Anjo är en luffare
Citera
2023-12-05, 17:37
Avslutad
Citat:

Anjo är en luffare

Words
Citera
2023-12-05, 18:42
Avslutad
Jag döööööör
Kolla paret, va faan
Citera
2023-12-05, 18:57
Medlem
Kickassfarsans avatar
Barbapappa går nu ut och hotar Cluee, detta är sista varningen, nämn aldrig mitt namn på din kanal igen, han är nog livrädd just nu.
Citera
2023-12-05, 19:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Barbapappa går nu ut och hotar Cluee, detta är sista varningen, nämn aldrig mitt namn på din kanal igen, han är nog livrädd just nu.

Alltså Jag pallade bara ett par minuter. Vem fan tror han att han är?
Det är nästan så man hoppas att Cluee kör en långkörare med bara Anjo-news
DRAMAAAAA
Vad gör man inte för views
Citera
2023-12-05, 19:05
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
DRAMAAAAA
Det var längesedan jag kunde kolla på hans videos.

Anjo var garanterat mobbad i hela skolgången, det här med att hänga ut människor på internet som bor på div hem är fan inte normalt.

En fet nävmacka i plytet är vad han behöver.
Citera
2023-12-05, 19:23
Avslutad
Citat:

Anjo var garanterat mobbad i hela skolgången, det här med att hänga ut människor på internet som bor på div hem är fan inte normalt.

Ett totalras att just Olof K ägde ut honom trots att Anjo hade sin wingman med sig i debatten. Det måste kännas jävligt surt
Citera
2023-12-05, 19:25
Avslutad
Citat:
Jag döööööör
Kolla paret, va faan

Citat:

Citat:
DRAMAAAAA

Citat:

Kolla från mitten, jösses, vilken tönt ANJO är, sitter och hotar och framhäver sig själv, dessutom tar han upp att han alltid är väldigt tydlig med sina faktavideor, som är ungefär nästan garanterat sant~isch, det är så pinsamt.
Han slickar Jockes röv här med, ingen säger någonting ont om Jocke...

Dessutom, dom var på Danjal och Jockes spökkryssning, trots att Anjo är sjuk med halsont, ögoninflammation mm....bravo, smitta ner alla ombord👏
Anjo fick skriva autograf och skulle tagit kort med ett fan, men den tog kort med Jocke istället🤣🤣
Citera
2023-12-05, 19:27
Avslutad
Citat:
Ett totalras att just Olof K ägde ut honom trots att Anjo hade sin wingman med sig i debatten. Det måste kännas jävligt surt
Nu heter det visst att debatten med Olof bara var skämt och driv, inte seriöst alls...

Jorå, ellerhur, var det därför Anjo gjorde en reaktionsvideo på "skämtvideon" också?
Citera
2023-12-05, 19:28
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Vad har hänt mellan Anjo och Cluee? såg att Anjobanjo släpper en video 18.00 riktat till Cluee med en sista varning

Trodde att de fortfarande sög av Jockes balle tillsammans?

Cluee är väl som ett mynt bytet vänner lika fort. Alla vill va vän med han men samtidigt inte. Ingen vill ha dåliga nyheter men alla vill ha bra nyheter.
Citera
2023-12-05, 19:39
Medlem
Hoppas Clue kan gå ut med någon riktig saftig video så Anjo sjunker till botten en gång för alla - han har ju redan serverat detta med att bli en riktig skitstövel som fått äckligt mycket luft och attityd som inte är klädbart.

Jag tror inte någon av alla som Anjo gjort nedvärderande videor om velat att han skulle göra dessa men det skiter han i men ändå begär han att Clue aldrig någonsin ska ta hand namn i sin mun?? 🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in