2023-12-05, 17:44
Medlem
lasse-bengtssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orcinus-orca
Jag förstår inte det här heller. Hatar denna "thick" trend. Thick är tjockisar och inget annat. Tycker också trailern var helt värdelös. Visst att spelet i sig lär vara en uppgradering mot tidigare gällande detaljer, fysik, interaktion o.s.v. Att man går woke kommer dock förstöra allt. Antar att tjejen har huvudrollen. Majoriteten av spelarna kommer vara män, så varför ha en kvinna i huvudrollen?
Nu var dom ju iofs inte thick, utan direkt negerformade. Finns mkt sexiga vita kvinnor med breda höfter o härlig bakdel. Vad man kallar thick. Detta var direkt från Afrika.
Citera
2023-12-05, 17:49
Medlem
Balonzos avatar
Kommer det fortfarande gå att köpa horor, nu när huvudkaraktären är kvinna?
Citera
2023-12-05, 17:50
Medlem
DroidBishops avatar
Hahahahgahah vilken totalflopp det kommer bli

En trailer som börjar med en kvinnlig convict, icke vit givetvis, nästan uteslutande svarta BLM negrers i varje frame som viftar med sina feta arslen och en allmän generisk synthwave atmosfär med cirkuslikande fortnite färger. En vansinnigt dålig och icke inspirerande låt följer igenom hela trailern och inte ett enda skott avlossas. Ingen action, ingen grit, ingen känsla av true crime, inga intressanta karaktärer. Bara ett sjukt tråkigt spel som ska locka småpojkar och samtidigt vara lite woke.

Fy satan vad värdelöst det kommer vara
Citera
2023-12-05, 17:54
Medlem
kukflashs avatar
Trailern ser helt ok ut! Men om jag ska vara helt ärlig så hade jag föredragit en manlig huvudkaraktär/spelare. Spelarna kommer till 90% vara män så varför ska man då ha en kvinnlig karaktär, finns inget att relatera till.
Citera
2023-12-05, 17:55
Medlem
Flashbackatmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Hahahahgahah vilken totalflopp det kommer bli

En trailer som börjar med en kvinnlig convict, icke vit givetvis, nästan uteslutande svarta BLM negrers i varje frame som viftar med sina feta arslen och en allmän generisk synthwave atmosfär med cirkuslikande fortnite färger. En vansinnigt dålig och icke inspirerande låt följer igenom hela trailern och inte ett enda skott avlossas. Ingen action, ingen grit, ingen känsla av true crime, inga intressanta karaktärer. Bara ett sjukt tråkigt spel som ska locka småpojkar och samtidigt vara lite woke.
Lugn det kommer mer våld ska du se

Fy satan vad värdelöst det kommer vara
Lugn det kommer mer våld i nästa trailer ska du se
Citera
2023-12-05, 17:56
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Det är gameplay man vill se,en trailer säger inte mycke.
Dock blir det ett köp om priset är ok
Rykterna säger 1500 och det är det inte värt.
Att det blir så dyrt är inte nån stor risk. Det är typ 1/3 av en månadslön i Sydamerika där typ 95% av kidsen lirar GTA.
Citera
2023-12-05, 18:01
Medlem
carminaburanas avatar
Det intressanta vore om det lät den kvinnliga huvudpersonen bli våldtagen av ett rivaliserande gäng.
Citera
2023-12-05, 18:02
Medlem
DroidBishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackatme
Lugn det kommer mer våld i nästa trailer ska du se
Spelar ingen roll hur mycket våld som kommer vara tillgängligt. Denna är körd från start med sin sockriga och lismande karaktär. Det här är inte vad folk vill ha. Fans vill ha Trevor på steroider som blir knullad i röven av en Walter White. Eller en Max Payne figur som går berserk i New York, köper horor och lever rövare i tunnelbanan. Folk vill ha true grit, något nytt, anti PK. Inte nått jäkla BLM jippo på stranden som ser ut som Fortnite.

Egentligen ligger hela spelmarknaden öppen, det finns noll konkurrens för tillfället. Alla stora spelbolag har gett upp och styrs av woketanter, som det verkar.
Citera
2023-12-05, 18:06
Medlem
Flashbackatmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Spelar ingen roll hur mycket våld som kommer vara tillgängligt. Denna är körd från start med sin sockriga och lismande karaktär. Det här är inte vad folk vill ha. Fans vill ha Trevor på steroider som blir knullad i röven av en Walter White. Eller en Max Payne figur som går berserk i New York, köper horor och lever rövare i tunnelbanan. Folk vill ha true grit, något nytt, anti PK. Inte nått jäkla BLM jippo på stranden som ser ut som Fortnite.

Egentligen ligger hela spelmarknaden öppen, det finns noll konkurrens för tillfället. Alla stora spelbolag har gett upp och styrs av woketanter, som det verkar.
Tvek, risken är att detta spelet kommer sälja bättre än Gta V ska du se.
Citera
2023-12-05, 18:07
Medlem
DroidBishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackatme
Tvek, risken är att detta spelet kommer sälja bättre än Gta V ska du se.
Absolut, många små P tolvor där ute. Det betyder inte att det är ett bra spel
Citera
2023-12-05, 18:10
Medlem
Gta 3 var ju det spelet som gav det första Wow julen 2001 i mitt pojkrum.
Citera
2023-12-05, 18:10
Medlem
L3nn4rts avatar
Florida är rätt mixed i verkligheten och spelet sägs ju utspela sig ett fiktivt Florida. I San Andreas spelade man som neger rakt igenom hela spelet och jag har inte hört någon klaga över det. Spelet var fantastiskt, atmosfären och karaktärerna likaså. Än idag önskar jag att vi får återvända dit igen någon dag som CJ.

Kan man inte spela ett spel bara för att det är olika ras på folket i det så har man problem. Dags att vakna upp och inse att verkligheten är en helt annan än vad ni önskar den vore. Jag vågar inte ens föreställa mig reaktionerna om en av main chars var svart. Det är GTA vi snackar om!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in