2023-11-28, 09:42
  #7621
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rivet
Moahahahaha....
Det är väl vad tidigare Anotoägare får göra!

Tolv spänn är billigt sa Haussartrollet och Fånen!

Trevlig fortsättning på veckan!
Avtal värt 12,5 miljoner tecknat! Raketen är startad, vi ses på månen
Citera
2023-11-28, 12:01
  #7622
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
Avtal värt 12,5 miljoner tecknat! Raketen är startad, vi ses på månen

Fast det är ju bara en förlängning av ett tidigare avtal och om allt är som tidigare så blir vinsten på.detta avtal runt 1,3 miljoner kronor att jämföra med de 30 miljoner de försöker få in för att överleva.

Om det funnits riktigt krut i raketen så hade inte kursen legat på 29 öre nu trots rekordstor omsättning på 766.000, detta tyder på att de flesta analytiker ser en säljchans.

Helt normal order men överreaktion på kursen, precis som när Skanska får en order på 600 miljoner utan att kursen påverkas.

Riltkursen ligger fast på 9 öre, den långsiktiga trenden är tydlig.

Är det någon där ute som tänker delta i nyemisdionen så VD och ledningem kan få sina miljonersättningar även 2024?

Och Samsung blev ju inget kan vi notera, och det blev inget med jätteaffärerna i arabländerna heller.
Citera
2023-12-03, 10:26
  #7623
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Fast det är ju bara en förlängning av ett tidigare avtal och om allt är som tidigare så blir vinsten på.detta avtal runt 1,3 miljoner kronor att jämföra med de 30 miljoner de försöker få in för att överleva.

Om det funnits riktigt krut i raketen så hade inte kursen legat på 29 öre nu trots rekordstor omsättning på 766.000, detta tyder på att de flesta analytiker ser en säljchans.

Helt normal order men överreaktion på kursen, precis som när Skanska får en order på 600 miljoner utan att kursen påverkas.

Riltkursen ligger fast på 9 öre, den långsiktiga trenden är tydlig.

Är det någon där ute som tänker delta i nyemisdionen så VD och ledningem kan få sina miljonersättningar även 2024?

Och Samsung blev ju inget kan vi notera, och det blev inget med jätteaffärerna i arabländerna heller.

Kursen har nog satt sig här, dippar nog mot 0,25. Sen borde kursen sticka över 0,3. Vore kul att höra från traden Aliienfine och hur mycket aktier han dumpade vid 0,3. Hoppas att han hann göra det mellan paraplydrinkarna. Hjälten verkar sälja när ni hånar och vice versa åt andra hållet!

Brukar åka till Öland på somrarna, där brukar de sälja T-tröjor med finurliga och fyndiga budskap. Tror att den beryktade traden Alienfine skulle passa in här? ”We love Alienfine” vore väl passande, men ganska tråkigt i och för sig. Kanske borde det stå på framsidan av tröjan ” How is the next ET” så vänder sig personen om och där står ” TRADERN ALIENFINE”. Tröjorna borde gå som smort eftersom ni skriver så mycket om honom.

Hursomhelst har Anotoraketen satt fart mot himlen och många står med byxorna nere och pilisnoppen utan könshår i vädret! Hallå ”Rivet” blåser det om din lilla soldat!
Citera
2023-12-03, 19:35
  #7624
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hissen100
Kursen har nog satt sig här, dippar nog mot 0,25. Sen borde kursen sticka över 0,3. Vore kul att höra från traden Aliienfine och hur mycket aktier han dumpade vid 0,3. Hoppas att han hann göra det mellan paraplydrinkarna. Hjälten verkar sälja när ni hånar och vice versa åt andra hållet!

Brukar åka till Öland på somrarna, där brukar de sälja T-tröjor med finurliga och fyndiga budskap. Tror att den beryktade traden Alienfine skulle passa in här? ”We love Alienfine” vore väl passande, men ganska tråkigt i och för sig. Kanske borde det stå på framsidan av tröjan ” How is the next ET” så vänder sig personen om och där står ” TRADERN ALIENFINE”. Tröjorna borde gå som smort eftersom ni skriver så mycket om honom.

Hursomhelst har Anotoraketen satt fart mot himlen och många står med byxorna nere och pilisnoppen utan könshår i vädret! Hallå ”Rivet” blåser det om din lilla soldat!

99,9 av hundra raketer krashar när krutet tagit slut, så även Anoto. 9 öre ligger i pipeline
Citera
2023-12-03, 20:12
  #7625
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
99,9 av hundra raketer krashar när krutet tagit slut, så även Anoto. 9 öre ligger i pipeline
Det där vad faktiskt tänkvärt. Om man nu ska applicera det på anotoaktien - alltså i nuläget - så är den på väg uppåt och hjälten Alienfine sitter utanpå kroppen och värmer sig. Han myser och vinkar från raketen. Jag kan berätta om något varm och smått poetiskt om raketer, stjärnhimmel och himlen. På kvällarna brukar jag och frun gå ut och titta på stjärnhimlen, särskilt närmste är riktigt klart. Där står vi och håller varandra i handen och myser. Ofta - kanske inte ofta men ibland - brukar vi säga: ”undrar om Alienfine tittar på samma himmel som oss från sina mjuka Anotoögon”. Sen myser vi och tänker på hur många traderkronor han har gjort från Bahamas!

Hursomhavar har aktien stigit - jag menar avfyrat, stigit mot himlen, exploderat, kreverat eller kort och gott haft ett enorm utbrott från 0,2. Förstår att ni alla skäms lite grann, men jag är inte småaktig och vill inte få er att skämmas! Tycker att vi håller ihop i erat nederlag och förnedring och sjunger: We Shell overcome”. Birgitt håller givetvis i Bilds taktpinne och tillsammans ser vi till att förenas i något som liknar familj. Nu blev det lite lätt erotiskt om man har lite fantasi. Men det gjorde jag med flit eftersom Rivet måste ha något att runka till så här på kvällskvisten. Har faktiskt en snäll sida också, han kan ju inte bara dra skinn genom att myspys med Anoto.
Citera
2023-12-03, 20:46
  #7626
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hissen100
Det där vad faktiskt tänkvärt. Om man nu ska applicera det på anotoaktien - alltså i nuläget - så är den på väg uppåt och hjälten Alienfine sitter utanpå kroppen och värmer sig. Han myser och vinkar från raketen. Jag kan berätta om något varm och smått poetiskt om raketer, stjärnhimmel och himlen. På kvällarna brukar jag och frun gå ut och titta på stjärnhimlen, särskilt närmste är riktigt klart. Där står vi och håller varandra i handen och myser. Ofta - kanske inte ofta men ibland - brukar vi säga: ”undrar om Alienfine tittar på samma himmel som oss från sina mjuka Anotoögon”. Sen myser vi och tänker på hur många traderkronor han har gjort från Bahamas!

Hursomhavar har aktien stigit - jag menar avfyrat, stigit mot himlen, exploderat, kreverat eller kort och gott haft ett enorm utbrott från 0,2. Förstår att ni alla skäms lite grann, men jag är inte småaktig och vill inte få er att skämmas! Tycker att vi håller ihop i erat nederlag och förnedring och sjunger: We Shell overcome”. Birgitt håller givetvis i Bilds taktpinne och tillsammans ser vi till att förenas i något som liknar familj. Nu blev det lite lätt erotiskt om man har lite fantasi. Men det gjorde jag med flit eftersom Rivet måste ha något att runka till så här på kvällskvisten. Har faktiskt en snäll sida också, han kan ju inte bara dra skinn genom att myspys med Anoto.

Dra ut femårsgrafen, studera den, klia dig i huvudet och fundera på om kursen är på väg upp eller ner.
Citera
2023-12-03, 22:19
  #7627
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Dra ut femårsgrafen, studera den, klia dig i huvudet och fundera på om kursen är på väg upp eller ner.
Nu skojar jag med dig, det har du nog förstått! Men okej, jag tittade på 5-års grafen så ser det givetvis förskräckligt ut. Företaget har varit ett sjunkande skepp sen många år tillbaka. Var faktiskt med när spliten kom och alla skrek: hallellujha! Sen bytte de ut VD från en skurk till en annan skurk - måste faktiskt säga så när hyllningen kom strax innan emissionen. MysVon hyllade aktien och blåljög fårskocken rakt i nylllet. Men jag och den store Alienfine förstod var skåpet skulle stå. Vi drog oss ur, samt klev in ibland som en kladdig porrnovell från 70-talet, vi satt där i våran hemsnickrade bubbla där drömmar och fantasier flödade.

Själv är jag ganska inskränkt, infantil och smått dum i huvudet. Men trads kan jag, likt den store hjälten Alienfine! Vilken man, vilken hjälte, vilken guru! Han är bäst, störst och underbar! Ibland när jag runkar, nu är jag pinsamt fånig och avslöjar nästan för mycket! Då tänker jag på Alienfine med hundratusen Anotoaktier i handen,iklädd leopardmönstrade kalsonger och står mitt i en gosskör och sjunger: Staffan var en stalledrängen!

Nu finns det väl ingen poäng att han skulle sjunga just den sången, men visst vore det fint? Jasså, nähä. Fy fasen vad ni är tråkiga! Då går jag väl ut i stallet och letar efter likasinnade.
Citera
2023-12-04, 09:00
  #7628
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hissen100
Nu skojar jag med dig, det har du nog förstått! Men okej, jag tittade på 5-års grafen så ser det givetvis förskräckligt ut. Företaget har varit ett sjunkande skepp sen många år tillbaka. Var faktiskt med när spliten kom och alla skrek: hallellujha! Sen bytte de ut VD från en skurk till en annan skurk - måste faktiskt säga så när hyllningen kom strax innan emissionen. MysVon hyllade aktien och blåljög fårskocken rakt i nylllet. Men jag och den store Alienfine förstod var skåpet skulle stå. Vi drog oss ur, samt klev in ibland som en kladdig porrnovell från 70-talet, vi satt där i våran hemsnickrade bubbla där drömmar och fantasier flödade.

Själv är jag ganska inskränkt, infantil och smått dum i huvudet. Men trads kan jag, likt den store hjälten Alienfine! Vilken man, vilken hjälte, vilken guru! Han är bäst, störst och underbar! Ibland när jag runkar, nu är jag pinsamt fånig och avslöjar nästan för mycket! Då tänker jag på Alienfine med hundratusen Anotoaktier i handen,iklädd leopardmönstrade kalsonger och står mitt i en gosskör och sjunger: Staffan var en stalledrängen!

Nu finns det väl ingen poäng att han skulle sjunga just den sången, men visst vore det fint? Jasså, nähä. Fy fasen vad ni är tråkiga! Då går jag väl ut i stallet och letar efter likasinnade.
Är det får du ska leta efter så har du ju din övergud Alien du kan luta dig mot.
Annars verkar det vara mycket förpubertala fantasier och önskedrömmar från din sida...

Trevlig fortsättning på veckan!
Citera
2023-12-04, 15:21
  #7629
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rivet
Är det får du ska leta efter så har du ju din övergud Alien du kan luta dig mot.
Annars verkar det vara mycket förpubertala fantasier och önskedrömmar från din sida...

Trevlig fortsättning på veckan!

Gissa vilket bolag:

"Kassaflödet från löpande verksamhet uppgick till -37,2 miljoner kronor (-0,3).

Likvida medel uppgick till 1,2 miljoner kronor (2,0)."

1,2 miljoner i kassan och VD ska ha 3 miljoner i lön!
Nä nu grabbar får vi sala in några miljoner så VD kan få lön!
Citera
2023-12-04, 15:54
  #7630
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Gissa vilket bolag:

"Kassaflödet från löpande verksamhet uppgick till -37,2 miljoner kronor (-0,3).

Likvida medel uppgick till 1,2 miljoner kronor (2,0)."

1,2 miljoner i kassan och VD ska ha 3 miljoner i lön!
Nä nu grabbar får vi sala in några miljoner så VD kan få lön!
Det fixar Hissen och Alien....

Trevlig eftermiddag och kväll!
Citera
2023-12-04, 19:03
  #7631
Medlem
alienfins avatar
Verkar som det mesta är på plats nu ☺️ KAIT har fått ett lån från Anoto på 56msek och Anotos slipper dra stora lasset med KAIT's kostnader framöver vilket bevisligen påverkat resultaten på sista raden nu redan.
Kommer att bli mer trevliga rapporter framöver misstänker jag 😎
Order på g från Emiraterna tro? LIVESCRIBES verkar ladda för det iaf. Vi väntar med en kokosnöt drink under palmerna på det sålänge 🌴☀️
Citera
2023-12-05, 09:30
  #7632
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hissen100
Det där vad faktiskt tänkvärt. Om man nu ska applicera det på anotoaktien - alltså i nuläget - så är den på väg uppåt och hjälten Alienfine sitter utanpå kroppen och värmer sig. Han myser och vinkar från raketen. Jag kan berätta om något varm och smått poetiskt om raketer, stjärnhimmel och himlen. På kvällarna brukar jag och frun gå ut och titta på stjärnhimlen, särskilt närmste är riktigt klart. Där står vi och håller varandra i handen och myser. Ofta - kanske inte ofta men ibland - brukar vi säga: ”undrar om Alienfine tittar på samma himmel som oss från sina mjuka Anotoögon”. Sen myser vi och tänker på hur många traderkronor han har gjort från Bahamas!

Hursomhavar har aktien stigit - jag menar avfyrat, stigit mot himlen, exploderat, kreverat eller kort och gott haft ett enorm utbrott från 0,2. Förstår att ni alla skäms lite grann, men jag är inte småaktig och vill inte få er att skämmas! Tycker att vi håller ihop i erat nederlag och förnedring och sjunger: We Shell overcome”. Birgitt håller givetvis i Bilds taktpinne och tillsammans ser vi till att förenas i något som liknar familj. Nu blev det lite lätt erotiskt om man har lite fantasi. Men det gjorde jag med flit eftersom Rivet måste ha något att runka till så här på kvällskvisten. Har faktiskt en snäll sida också, han kan ju inte bara dra skinn genom att myspys med Anoto.

Värmande ord ☺️🙏
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in