2023-12-04, 23:47
Medlem
Oxykarl lätt topp 3 vad gäller humoristiska konfrontationer;

"Jag har en grupp på KIK som heter Trolljägarna, jag försöker hitta fejkkonton"

"Du är den första jag stött på som trolljagar med kuken"

Citera
2023-12-04, 23:54
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Jag ska erkänna att jag inte kollat på exakt alla konfrontationsvideos men jag ha nog sett en bit över 200 i alla fall. Är det någon gädda som kort och gott erkänt under konfrontationen: "Jag var kåt, okej?"
Jag har inte sett/hört det i de konfrontationsvideos som jag sett. I stort sett alla säger ju att (om de svarar på frågan) "Jag vet inte" varför de sökt kontakt med ett barn i sexuellt syfte.

Är det så skämmigt att erkänna att man var kåt och ville dra en runk?

Om det gäller barn så ja, det är ju det mest tabubelagda som finns idag. Hade de jagat vanliga torskar som köper vuxna käringar så hade man säkerligen kunnat få fram något liknande...men med barn....nej.
Citera
2023-12-04, 23:59
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cribz
Då hittade vi med andra ord samma person, dock för lite att gå på (inga bilder eller dylikt) för att kunna namnge.

Men men, bara att dyka djupare ner i nätets och leta bland all info som finns där ute.

Mycket som stämmer helt klart.

Bilen, åldern och dottern i rätt ålder. Hans mellannamn stämmer överens med det på kik.

Hans kommanditbolag sysslar med samma saker som gäddan nämner i konfrontationen.

Tyvärr riktigt dåligt med bilder på den eventulla gäddan. På kommanditbolaget facebooksida så finns det två bilder på lång håll som skulle kunna vara gäddis.

Edit: Om man googlar på kommaditbolagets namn så kommer den eventuella gäddans facebook-profil upp i sökresultaten. Facebook-profilen är dock nyligen borttagen vilket är misstänksamt.
Senast redigerad av 122OrtKrigaren 2023-12-05 kl. 00:11. Anledning: Tillägg
Citera
2023-12-05, 00:22
Medlem
Nattiskatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Frågan är hur länge de har väntat med att publicera. En sak som är säker gällande vårt hetaste spår är att mannens ex (barnens mamma) flyttade ut för 33 veckor sedan. De hade då bott tillsammans sedan 2005.

Edit 2: Topplistan är nu uppdaterad.
De måste ha filmat detta runt denna årstiden i alla fall med tanke på att man ser snön i början av videon, antingen nu eller i början av året… märkligt. Man kan ju bara spekulera i att mamman kanske flyttat ut efter det, eller fått reda på något innan, om de bott ihop sedan 2005 tidigare. Om det nu är den personen alltså.

Stackars dotter eller döttrar om han nu hade fler, lider verkligen med dem faktiskt… Sjukt hemskt att se sin pappa uthängd på dumpen vid så ung ålder också.
Citera
2023-12-05, 00:26
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Daddygäddan som hötte med näven mot Patrik erkände att ”Det är ju ett begär man har”.

https://dumpen.se/2023/03/26/daddygaddan-napp-205-malmo/

Haha, han försökte skrämmas eller spela lite tuff mot Patrik efter att ha försökt resonera, den lille Pripp-bögen. Sen gick han rätt hem och försökte hänga sig, dök inte upp på jobb. Bor fortfarande i huset utanför Skurup med kärringen, men Facebooken med barn och "coola" MC:s är borta.
Citera
2023-12-05, 00:38
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onaniprodukt
Jag kan fortfarande inte släppa gädda #319 - så jävla arrogant att börja kaxa och ringa snuten. Det är sådana som han som är de farligaste pedofilerna; de som inte tycker att gjort något fel, utan blir bara sura för att de blivit påkomna.

Någon som vet om tönten jobbar kvar? Har Dumpen kontaktat vårdcentralen? Någon från Umeå som känner till nollan måste ju finnas här(?)
Riktigt creepy snubbe. Det enda jag fick fram är ett han inte är dömd och lever på skyddad adress.

Något som jag undrar, får man avskeda människor pga sexuell läggning i Sverige? Skulle inte bli nämnvärt förvånad om man låter dessa odjur jobba kvar pga nån skitlag.

Hoppas verkligen han blir av med jobbet & startlistad i branschen.
Citera
2023-12-05, 00:43
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 122OrtKrigaren

Bilen, åldern och dottern i rätt ålder. Hans mellannamn stämmer överens med det på kik.

Hans kommanditbolag sysslar med samma saker som gäddan nämner i konfrontationen.

Tyvärr riktigt dåligt med bilder på den eventulla gäddan. På kommanditbolaget facebooksida så finns det två bilder på lång håll som skulle kunna vara gäddis.

Edit: Om man googlar på kommaditbolagets namn så kommer den eventuella gäddans facebook-profil upp i sökresultaten. Facebook-profilen är dock nyligen borttagen vilket är misstänksamt.
Dottern tog precis bort sin profilbild på sin privata insta.
Citera
2023-12-05, 00:51
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:

Edit: Frågan är hur länge de har väntat med att publicera. En sak som är säker gällande vårt hetaste spår är att mannens ex (barnens mamma) flyttade ut för 33 veckor sedan. De hade då bott tillsammans sedan 2005.

De har ju sagt flera gånger i podden att de har 12-15 på lager som de inte lagt ut och han kanske är en av dessa. Det stod ju att de lade ut den för de hade ett annat ärende i Östersund och tog de inte en annan där förut på ett bibliotek? En färgad snubbe som var lite bakom flötet och med hörlurar? Den här kanske är från samma tillfälle och har legat i gäddboxen.
Citera
2023-12-05, 00:52
Medlem
Jag vill minnas att Mackan i hissen flyttade hem till mamma med ny karl. Nu är det bara mackan och mamma som bor i lägenheten.

Har mackans flytt hem orsakat att mammans relation sprack?

Jag tänker själv att två pensionärer ville leva pensionärslivet och plötsligt ska de behöva ta hand om en pedofil. Varje frukost, lunch, middag och kväll blir oerhört stel och vill man, utan blodsband, verkligen leva så den sista tiden?

Mackan lever förmodligen ett oerhört deprimerande liv med noll social kontakt och med noll rörelse utanför hemmet. Det blir som att ta hand om ett förvuxet barn utan direkt förhoppning att barnet ska lämna boet inom snar framtid.

Mammans sista tid i livet går till att tvätta pedofilkläder och laga mat åt en pedofil istället för att njuta av pensionen tillsammans med hennes karl. Tragiskt.
Citera
2023-12-05, 00:55
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
De har ju sagt flera gånger i podden att de har 12-15 på lager som de inte lagt ut och han kanske är en av dessa. Det stod ju att de lade ut den för de hade ett annat ärende i Östersund och tog de inte en annan där förut på ett bibliotek? En färgad snubbe som var lite bakom flötet och med hörlurar? Den här kanske är från samma tillfälle och har legat i gäddboxen.
Kan vara så. Ser även ut som att gäddans Mercedes från konfrontationen står på uppfarten om man kollar Google maps. Skulle säga att han är så gott som identifierad.
Citera
2023-12-05, 01:03
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 122OrtKrigaren

Där har du honom.
Han har bolaget ihop med brodern som driver ett sorts åkeri i Duved. Företagets FB-sida är fortfarande uppe. Familjen verkar vara Mercedes-fantaster. Brodern har lagt upp en bild på en veteran-merca som han tydligen gett som "förstabil" till hans son.

De använder också ett namn på bolaget (rebus): Första delen är det som finns under en spark. Andra delen är ett annat ord för hus som kan finnas ute i skogen eller "på landet".
Senast redigerad av Storanglaren 2023-12-05 kl. 01:11.
Citera
2023-12-05, 01:04
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Dottern tog precis bort sin profilbild på sin privata insta.

Brodern har sin FB-profil uppe än i alla fall.
Senast redigerad av Storanglaren 2023-12-05 kl. 01:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in