2023-12-03, 21:57
Medlem
Dumpen är bra för dom hänger ut alla pedos så hela Sverige får se vilka äckliga kräk som går runt bland oss. Men den nya gruppen PHS är 100 gånger bättre för dom ger Pedofilerna straff på plats. Hoppas fler Pedofiler kommer få brutna näsor och brutna revben. Pedofilerna ska utrotas.
Citera
2023-12-03, 23:02
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janneyey
Dumpen är bra för dom hänger ut alla pedos så hela Sverige får se vilka äckliga kräk som går runt bland oss. Men den nya gruppen PHS är 100 gånger bättre för dom ger Pedofilerna straff på plats. Hoppas fler Pedofiler kommer få brutna näsor och brutna revben. Pedofilerna ska utrotas.

Någon länk?

Ja e mot våld och ja tyck he e bra att dumpen oxo e de
He hjälp ingen att en förövare eller potentiell förövare blir misshandlad
Dumpen hänger ut personer för att varna föräldrar och barn samt hjälpa tidigare offer att våga träda fram och anmäla
Citera
2023-12-04, 00:58
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Rätt länk.
https://www.regeringen.se/rattsliga-dokument/proposition/2020/12/prop.-20202174

” Regeringen föreslår därför att det införs två nya brott, upp*maning till själv*mord och oaktsam upp*maning till självmord, som innebär att det under vissa omständig*heter blir straff*bart att upp*mana eller att på något annat liknande sätt påverka en person att ta sitt liv. Straffet för upp*maning till själv*mord föreslås vara fängelse i högst två år och för oaktsam upp*maning till själv*mord, böter eller fängelse i högst sex månader. Det föreslås även en ansvars*frihets*regel för mindre allvarliga fall.

Lagändringarna föreslås träda i kraft den 1 maj 2021.”
Hur får du det till att ha att göra med Dumpen då?
Citera
2023-12-04, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Du tror inte skammen redan är stor? Att bli uthängd på Dumpen innebär att man är bortom räddning.

Du tror du avskräcker? Det är hugget i sten.

Gäddorna våta dröm att någon ska våga vika ut sig och gå till TR. Jag njuter varje gång jag får läsa detta. Först bli förnedrad på Dumpen....Sen förnedra sig själv inför media och all uppståndelse det skulle bli när man försökt ragga på en 14 åring liten tjej.... Jag vill se den gäddan som vågar göra detta.
Citera
2023-12-04, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Du fabulerar. Du skulle inte få reda på någonting.

Jo tyvärr skulle jag hänga ut namnet härinne på mindre än en timma. Testa gärna.
Citera
2023-12-04, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baaaartil
Och vem tror du att du är? Avgöra vem som är vad blaha blaha Amatör! Tror du sedan att man behöver vara gädda för att inse det uppenbara felet här? De här diskussionera handlar ju inte om att försvara övergrepp på barn. Det handlar om att det inte får gå till på det sättet och med de metoder som Tjackhoran och Alkoholisten vävt fram i spritångorna. De är så puckade så de skriver tom ut ”familjen vill absolut inte bli kontaktade” (I ett desperat försök att släta över det de gör) haha det skulle de tänkt på innan men de blidde lite fel i tankegångarna. Det kan man ju tänka sig själv hur det är som anhörig att åka med i detta. Samtidigt som de två juvelerna resonerar att de inte förstört något för gäddan har förstört för sig själv. Varför applicerar de inte det reaonemanget på sig själva också då månne? Har inte de också satt sig i skiten själva när de anser att alla andra gjort det…

Jag tror de flesta anhöriga är tacksamma att de fått veta att deras män/ pappa jagar tonåringar att knulla. Det värmer mitt hjärta ❤️ att de avslöjas och som du har läst är de flesta fruarna glada att ha fått veta. Sen kan idioterna få stå där med byxorna vid fotknölarna.😁😁😁😁
Citera
2023-12-04, 03:16
Medlem
angelamerkels avatar
Vad är slutspelet med Dumpen, någon som vet?
Ingen tror väl på allvar att om alla pedofiler blir uthängda/dödade att det inte föds 100 nya imorgon - eller?
Citera
2023-12-04, 08:38
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angelamerkel
Ingen tror väl på allvar att om alla pedofiler blir uthängda/dödade att det inte föds 100 nya imorgon - eller?

Målet är väll att lagstiftningen ska anpassas till det samhälle vi lever i idag, att polis och rättsväsende får dom resurserna dom behöver för att utreda brotten samt att offren får den hjälp dom behöver

Och skulle intresset och uppmärksamheten svalna för dumpen så är dom beredda på att ändra sitt arbetssätt för att återigen uppmärksamma det stora problem vad gäller sexuella övergrepp på barn

Det är vad jag kunnat läsa mig till utifrån de uttalanden som gjort
Citera
2023-12-04, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angelamerkel
Dumpen själva säger ju att de inte ger sig förrän de tvingat genom en ändring av lagstiftning. Personligen tror jag deras sista rond kommer gå mot SKV, men det är bara en högst personlig spådom.
Citera
2023-12-04, 15:14
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Dumpen själva säger ju att de inte ger sig förrän de tvingat genom en ändring av lagstiftning. Personligen tror jag deras sista rond kommer gå mot SKV, men det är bara en högst personlig spådom.
Lagförändringen blir nog till på något sätt, men inte just så skarp som Dumpen vill. Och en till lag där det blir förbjudet att förtala även om man har utgivningsbevis. Vi kan ju inte ha ett samhälle där man förtalar runt runt runt.
Citera
2023-12-04, 16:14
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Lagförändringen blir nog till på något sätt, men inte just så skarp som Dumpen vill. Och en till lag där det blir förbjudet att förtala även om man har utgivningsbevis. Vi kan ju inte ha ett samhälle där man förtalar runt runt runt.

Det är inte tillåtet att förtala, det är bara så att JK vill int väcka frågan för o få saken prövad
Citera
2023-12-04, 19:00
Medlem
Ferhs avatar
Känns som att alla äckel som de tar fast har gemensamt att de är dumma i huvudet och har låg intelligens. Vill de inte riskera att bli uthängda så är det ju bara att vara trevlig och behandla tolvåringen etc de pratar med som en vän lixom, och helt och hållet undvika att prata om eller svara på saker gällande sex och allt sånt innan själva träffen.

Då skulle de bara riskera att bli uthängda som konstiga personer som vill vara vän med tolvåringar, vilket är lagligt, och alla antydningar om att de planerat att ha sex med tolvåringen skulle kunna räknas som förtal i och med att det skulle saknas bevis för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in