2023-12-03, 20:50
Medlem
Det finns en grej vi alla kan lära av denna historia och det är att ge fan I muslimer. Håller er ifrån dem så långt det går. Lycka till!
Citera
2023-12-03, 20:51
Medlem
Ett par veckor i Dubais fängelse utan sina "morgonrutiner" med oljor och cremer och hon kommer se ut som en fotbolls-flata när fillers börjar gå ur LoL
Citera
2023-12-03, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Hoppas att hon och andra blonda muppar nu förstår varför man inte ska dejta svartmuskingar.

,,men.. det är ju ingen skillnad mellan oss ...

(ironi)
Citera
2023-12-03, 20:56
Medlem
Glödskals avatar
- Toll paid in part?
- Toll paid in full?
Citera
2023-12-03, 21:29
Medlem
Klas-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
De var ju gifta. Gifte sig enligt uppgift i Expressen 2021.
Varför skriver de ex-pojkvän?
Citera
2023-12-03, 21:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 991ESS
Det är ju många nordiska slynor som åker till de där skitländerna helt frivilligt.. det är lite komiskt. Tydligen svårt att hålla fittorna borta från kaosbabbar.

Gissar att piskrapp blir straffet. Var de gifta är väl straffet egentligen stening till döds.. men gissar att dubai är lite mer "liberala"

Gillar man den kulturen får man dock ta det goda med det onda, lycka till Elvira.
Hur kan man vara så jävla dum att återvända till Iran när folk borde veta hur primitiva de är i synnerhet mot kvinnor
Citera
2023-12-03, 21:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
Varför skriver de ex-pojkvän?
Antagligen gifta på trams muslimsättet dvs viskningar i öronen 🤣
Citera
2023-12-03, 21:40
Medlem
Fettsugnings avatar
Jag hoppas att hon stenas till döds. Det kan ju trots allt skicka en signal till andra svagbegåvade kvinnor.
Citera
2023-12-03, 21:59
Avslutad
Elvira Pitzner, 26, lämnat fängelset i Dubai.

– En bekant bosatt i bland annat Dubai har
varit behjälplig med att få juridisk hjälp, Pitzner
kan däremot inte lämna landet.

https://www.expressen.se/noje/danska-diamantdottern-slappt-fran-fangelset-i-dubai/
Citera
2023-12-03, 22:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Tråkigt för tjejen. Hoppas det leder till en debatt och politiskt kris mellan SA och Danmark.

Off Topic: Om jag har bevis för att min fru (båda svenskar) varit otrogen, kan jag åka på semester till SA, gå in på polisstationen och anmäla henne? Kommer hon att bli straffad, eller gäller bara lagen SA-medborgare?

SA?
Citera
2023-12-03, 23:23
Avslutad
Hade varit oerhört roande att se denna plastic surgery och fillers bruttan ruttna bort i arabiskt fängelse för att hon gillar hårig arabkuk 🤣
Citera
2023-12-03, 23:34
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
Hade varit oerhört roande att se denna plastic surgery och fillers bruttan ruttna bort i arabiskt fängelse för att hon gillar hårig arabkuk 🤣

Det tror jag inte det finns någon större risk för, dessvärre. Människan är dock fullständigt intetsägande och värdelös, varför det inte hade varit mig emot om hon försvann för alltid. Vi har mer än nog alldagliga fruntimmer som försöker vara uuuniiiika genom att se exakt likadana ut som alla andra porrbrudar och onlyfansluder i världen, fullständigt sakna bildning och förmåga att engagera de få hjärnceller de har.

Tänk att jag aldrig hört talas om detta våp tidigare, men kunde förutsäga precis hur hon såg ut och förde sig redan innan jag klickande på länkarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in