2023-12-03, 13:47
Avslutad
Asså Juvelia hur söt är inte hon! Riktig liten busunge som verkar så glad
Citera
2023-12-03, 16:52
Medlem
Nu har jag blivit blockad av Fanny också...jag har ju inte gjort något på hennes insta....av Linn har jag ju varit blockad sen länge..konstigt...men skit samma..Fanny är ju helt ointressant
Citera
2023-12-03, 17:51
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Alva och hennes kille verkar ha det ganska bra ställt. Fint hus med dyr inredning, mycket resor etc. Har han välbetalt jobb? Äldre än henne? Han ser ut som han har 10 år på henne?

De bor i radhus som Linn, men deras radhus kostade 1.9 miljoner, utanför Örebro.

Han är vad jag minns skiftledare

Hon vet jag inte vad hon jobbar med iaf
Citera
2023-12-03, 19:55
Medlem
Tycker det är rätt kul att Linn har börjat följa Nicci Hernestogs ex Andreas men han har inte följt tillbaka. Säger inget om vad jag tänker kring Nicci och Andreas konflikt, men det är så kul att Linn som så ofta vill hävda sig som ”girl power, prata om hur mycket mammor uppoffrar, hon som ensamstående mamma osv osv, i slutet av dagen är det viktigaste för henne trots allt en snygg kille som spelar hockey. Att han är i ett offentligt bråk med mamman till hans barn spelar ingen roll.

OBS: Vill inte göra detta till en diskussion om Nicci och Andreas, det finns det andra trådar för. Jag tycker bara själva faktumet är underhållande från Linns sida.
Citera
2023-12-03, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627
Undrar hur avundsjuk Linn är på Alva. Kärnfamilj OCH nu ett frieri

Det verkar ju som att hon är Avis när hon till och med ser till att Alva tar av sig förlovningsringen så att Linn kan prova den(på tummen) och ta kort på den.

Men det är kanske vanligt att prova andras förlovningsringar mindre än 24h efter ett frieri.
Citera
2023-12-03, 20:52
Medlem
S senaste story. B har äntligen fått öppna julklappar från Norrland. Äntligen? December har ju knappt börjat. Låter som att det är februari.
Citera
2023-12-03, 20:54
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
S senaste story. B har äntligen fått öppna julklappar från Norrland. Äntligen? December har ju knappt börjat. Låter som att det är februari.

Hahaha såg det precis nu också, tänkte exakt samma sak, han har ju henne 11-17 dec också, och antagligen veckan efter jul, varför väntar han inte att ge henne men visst hon är ju rätt liten så hon förstår väl inte direkt vad julen är ännu
Citera
2023-12-03, 21:45
Medlem
Citat:

Ja det var märkligt. Han kanske behöver leksaker för veckan, sen la han ju upp bilder på leksakshörna så hon kanske inte har haft så mycket där. Han lär väl ha dåligt med pengar.
Citera
2023-12-03, 22:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Det verkar ju som att hon är Avis när hon till och med ser till att Alva tar av sig förlovningsringen så att Linn kan prova den(på tummen) och ta kort på den.

Men det är kanske vanligt att prova andras förlovningsringar mindre än 24h efter ett frieri.

LOL nej, hon har verkligen inga gränser? Vem provar NÅNSIN nån annans förlovningsring? Om inte för praktiska skäl med storlek eller nått, det är ju FETT konstigt! En ring hon fått av sin fästman, varför skulle Linn ens vilja prova den! Så skumt, inga gränser
Citera
2023-12-03, 22:35
Medlem
Bara jag som tycker att Alva verkar "taskig" mot Linn? Lägger ut bilder och klipp på Linn som inte alls är smickrande.. Nu senast ett klipp där Linn säger något i stil med att hon (Linn) säger så präktiga saker..
Citera
2023-12-03, 23:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Bara jag som tycker att Alva verkar "taskig" mot Linn? Lägger ut bilder och klipp på Linn som inte alls är smickrande.. Nu senast ett klipp där Linn säger något i stil med att hon (Linn) säger så präktiga saker..

Hmm ja videosen är helt klart osmickrande. Men tror ändå Linn gillar uppmärksamheten? Hon är ju trots allt så enormt uppmärksamhetskåt och självupptagen
Citera
2023-12-03, 23:34
Medlem
Citat:

Jag tror att Simons föräldrar har hälsat på nu och då gett B julklapparna i förtid. Man ser en hand på ena bilden och det skulle kunna vara hans pappas hand..
Senast redigerad av the-wanker 2023-12-03 kl. 23:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in