2023-12-03, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Covid19 fortsätter att skörda offer.
De som drabbats hårt borde ha rätt till ekonomisk upprättelse från staten. Anhöriga till de som inte längre är med oss har fått lida hårt på grund av otillräckliga smittskyddsåtgärder.

Pandemin tog slut för två år sen din idiot. Att en del äldre och sköra människor går bort varje vinter till följd av olika influensor är ingen anledning till varken smittskyddsåtgärder eller "ekonomisk upprättelse från staten".
Citera
2023-12-03, 15:10
Medlem
Citat:
Du har tidigare uttryckt att FHM inte rekommenderar vaccin, men bra om du ändrat uppfattning.

FHM rekommenderar inte vaccin till personer under 50 utanför riskgrupp.
Citera
2023-12-03, 15:22
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
FHM rekommenderar inte vaccin till personer under 50 utanför riskgrupp.

Nej, FHM har inte gått ut och sagt att de inte rekommenderar vaccin för den gruppen.
Citera
2023-12-03, 15:37
Medlem
Citat:
Nej, FHM har inte gått ut och sagt att de inte rekommenderar vaccin för den gruppen.

Det har jag inte sagt att de har gjort ditt efterblivna mähä.

Vad jag har sagt är att FHM inte har gått ut och sagt att de rekommenderar vaccin för den gruppen.
Citera
2023-12-03, 15:48
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Det har jag inte sagt att de har gjort ditt efterblivna mähä.

Vad jag har sagt är att FHM inte har gått ut och sagt att de rekommenderar vaccin för den gruppen.

Är du helt jävla dement eller? Först skriver du att FHM inte rekommenderar vaccin för åldersgruppen 18-49 år. Sen skriver du att du aldrig sagt det. Enkelt dock för alla att gå tillbaks och läsa dina inlägg som du tyngt tråden med.
Citera
2023-12-03, 15:58
Medlem
Citat:
Är du helt jävla dement eller? Först skriver du att FHM inte rekommenderar vaccin för åldersgruppen 18-49 år. Sen skriver du att du aldrig sagt det. Enkelt dock för alla att gå tillbaks och läsa dina inlägg som du tyngt tråden med.

Det är du som är för dum för att fatta. Jag har sagt samma sak precis hela tiden.

Jag provar att ställa frågan så här då: (Igen, du undvek ju denna fråga igår)

Rekommenderar FHM vaccin för personer under 50 och utanför riskgrupp?
Citera
2023-12-03, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lamento
Du får komma med någon konkret källa, annars kan man bara svara: Så uppenbart att det är Darth Vader som ligger bakom hela pandemin och att UAP egentligen är X-vingar och Tie-fighters

Ok vi säger att jag hävdar Darth Vader ligger bakom nåt. Du ifrågasätter om Darth Vader öht existerar. Jag svarar: nu får du allt komma med en källa, var har du för källa på att Darth Vader inte existerar?

Vad svarar du då?
Citera
2023-12-03, 16:50
Medlem
LibraryCops avatar
Citat:
Det är du som är för dum för att fatta. Jag har sagt samma sak precis hela tiden.

Jag tror inte du kommer få något svar på det för då tvingas IMBILDEN erkänna att du har rätt.

Han förstår naturligtvis mycket väl vad du och jag har skrivit men låtsas spela dum. Såvida han inte faktiskt har fått vaccinskador på hjärnan, den möjligheten finns ju...
Citera
2023-12-03, 18:07
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:

Läs på FHM hemsida så ser du vad de skriver. Det kommer du visserligen aldrig att klara av eftersom du är en analfabet.
Citera
2023-12-03, 18:10
Medlem
Citat:
Läs på FHM hemsida så ser du vad de skriver. Det kommer du visserligen aldrig att klara av eftersom du är en analfabet.

Svara på frågan istället för att tramsa.

Citera
2023-12-03, 18:18
Medlem
Citat:

Jag provar då, trots att jag är analfabet.

Så här står det enligt vad jag kan läsa:

För personer i åldern 18–49 år finns ingen rekommendation om vaccination.

Sedan den 1 november 2022 är den allmänna rekommendationen om vaccination mot covid-19 till barn och unga mellan 12 och 17 år borttagen. Detta grund av den låga risken för allvarlig sjukdom och död i covid-19 bland barn och ungdomar under 18 år. Folkhälsomyndigheten rekommenderar vaccination till barn och unga endast i enskilda fall och i samråd med ansvarig läkare.

https://www.folkhalsomyndigheten.se/smittskydd-beredskap/utbrott/aktuella-utbrott/covid-19/vaccination-mot-covid-19/om-vaccinerna-mot-covid-19/rekommendationer-for-vaccination-mot-covid-19/

FHM rekommenderar alltså inte vaccination för personer under 50 utanför riskgrupp. Man avråder inte från det, men man rekommenderar det inte heller. Frågor på det?
Citera
2023-12-03, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LibraryCop
Jag tror inte du kommer få något svar på det för då tvingas IMBILDEN erkänna att du har rätt.

Han förstår naturligtvis mycket väl vad du och jag har skrivit men låtsas spela dum. Såvida han inte faktiskt har fått vaccinskador på hjärnan, den möjligheten finns ju...

Nej, det verkar svårt att få något svar på den frågan. Vi får väl hoppas för hans egens skull att han bara spelar dum, för om inte så är fallet är det riktigt illa. Men i annat fall är det ju bara meningslöst trollande och det beteendet skvallar ju inte direkt om särskilt positiva karaktärsdrag det heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in