Citat:
Ursprungligen postat av
Mcconney
Den fete fick ett varmt välkomnande av New Hampshires väljare idag.
han möttes av "lock him up" rop, och donalds stab försökte få presskåren att skynda sig in i lokalen .
Måste ses.
https://youtube.com/shorts/IckemxU4UvQ?si=iQF5F0hyxVQeclvP
Tro mig när jag skriver : även om detta enskilda klipp inte är indikativt på något så känner jag mig tillräckligt säker på följande:
Donald Trump kommer inte att bli vald till president nästa år. spara detta inlägg och förnedra mig nästa november ifall jag har fel.
Han har inte usa.s väljare bakom sig. Han har däremot 91åtalspunkter och flera hundra miljoner i juridiska kostnader. Karln kommer att låtsas kampanja för att bidragen och donationerna ska flöda in. sedan kommer han att plundra sin kassa precis innan FEC kräver att pengarna ska gå till politiska aktiviteter och inte personliga utgifter.
Haha, tänk att ord som dessa kan bli till DIREKT möjlig verklighet och inte heller pga nonsens som tex med Joe.
När det kommer till dårar, så förvånar mig det aldrig mig att de väljer vara än större dårar.
Så jag kommer aldrig säga donalds inte kommer bli vald som president igen.
På samma sätt som sist hen blev president, så sade jag hela tiden det är en möjlighet att det blir så att donalds blir president.
Dock så var det inte så övertydligt då som nu, och det var därför det gick vägen antar jag.
Men om en Joe skulle ligga på sjukhus i koma, så kommer det inte spela någon roll och med tanken på att donalds är en loser.
Sen om det räcker för donalds avsett om koma eller inte, ja, det är en helt annan fråga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mcconney
Nu är jag rätt partisk mot bidens politik men jag håller med om att en president bör vara under 82 år gammal tex.
Detta med ålder är delat och vi ser massa 82-åringar som har verkligen huvudet på skaft.
Sen har du 60-70åringar som tappat all kognitivt:
Dock som är idag EXTREMT SJUKLIGT FASCINERANDE, det var att MAGA-sekten sade man i den ålder som Joe var sist inte är acceptabelt att ens ställa upp som kandidat för president.
Och nu är det helt okey att donalds gör.
Man måste ställa sig frågan vad som hände, för detta är ett svårt fromleri om de nu övergett detta.