2023-11-30, 10:31
Medlem
pyroclasms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mcconney
Det är det gamla vanliga på truth social.

Alla som utreder honom eller tänker rösta emot honom är radikala kommunister.
Han har tömt sin valkampanjskassa för att betala jurister i 6 olika mål. Och joe biden får in 3ggr så mycket som samtliga GOP presidential candidates sammanlagt.

Så Donald behöver sticka ut.
Hans cirkus reser runt och han håller brandtal (för allt färre publik massor.)
Kryddat med fasicistisk retorik :
Han uppmanar amerikaner att "ta tillbaka landet" från den ohyra som styr.
sen lutar han sig tillbaka och hoppas att cnn jämför honom med Stalin.Det brukar få fart på kampanj bidragen.

Skönt att han inte förnekar sig.

Men tänk ändå, Joe Biden... hur fan hamnade de där? Hoppas bägge sidorna rycker upp sig annars blir det en väldigt märklig föreställning En fnösketorr lallare med rullator och en fullkomlig dåre, i eller utanför finkan.
Senast redigerad av pyroclasm 2023-11-30 kl. 10:40.
Citera
2023-11-30, 11:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm
Skönt att han inte förnekar sig.

Men tänk ändå, Joe Biden... hur fan hamnade de där? Hoppas bägge sidorna rycker upp sig annars blir det en väldigt märklig föreställning En fnösketorr lallare med rullator och en fullkomlig dåre, i eller utanför finkan.
Nu är jag rätt partisk mot bidens politik men jag håller med om att en president bör vara under 82 år gammal tex.
Citera
2023-11-30, 11:27
Medlem
pyroclasms avatar
Citat:
Nu är jag rätt partisk mot bidens politik men jag håller med om att en president bör vara under 82 år gammal tex.

Tänk om man ställt upp dessa två, i dagens skick, presenterat dem med bakgrund för 20-30 år sedan och sagt: välj De hade så klart oxå tvingats debattera mot varandra live.
Citera
2023-12-02, 23:01
Bannlyst
Den fete fick ett varmt välkomnande av New Hampshires väljare idag.
han möttes av "lock him up" rop, och donalds stab försökte få presskåren att skynda sig in i lokalen .

Måste ses. https://youtube.com/shorts/IckemxU4UvQ?si=iQF5F0hyxVQeclvP

Tro mig när jag skriver : även om detta enskilda klipp inte är indikativt på något så känner jag mig tillräckligt säker på följande:

Donald Trump kommer inte att bli vald till president nästa år. spara detta inlägg och förnedra mig nästa november ifall jag har fel.

Han har inte usa.s väljare bakom sig. Han har däremot 91åtalspunkter och flera hundra miljoner i juridiska kostnader. Karln kommer att låtsas kampanja för att bidragen och donationerna ska flöda in. sedan kommer han att plundra sin kassa precis innan FEC kräver att pengarna ska gå till politiska aktiviteter och inte personliga utgifter.
Citera
2023-12-03, 01:54
Medlem
klybans avatar
Citat:
Den fete fick ett varmt välkomnande av New Hampshires väljare idag.
han möttes av "lock him up" rop, och donalds stab försökte få presskåren att skynda sig in i lokalen .

Måste ses. https://youtube.com/shorts/IckemxU4UvQ?si=iQF5F0hyxVQeclvP

Tro mig när jag skriver : även om detta enskilda klipp inte är indikativt på något så känner jag mig tillräckligt säker på följande:

Donald Trump kommer inte att bli vald till president nästa år. spara detta inlägg och förnedra mig nästa november ifall jag har fel.

Han har inte usa.s väljare bakom sig. Han har däremot 91åtalspunkter och flera hundra miljoner i juridiska kostnader. Karln kommer att låtsas kampanja för att bidragen och donationerna ska flöda in. sedan kommer han att plundra sin kassa precis innan FEC kräver att pengarna ska gå till politiska aktiviteter och inte personliga utgifter.
Haha, tänk att ord som dessa kan bli till DIREKT möjlig verklighet och inte heller pga nonsens som tex med Joe.

När det kommer till dårar, så förvånar mig det aldrig mig att de väljer vara än större dårar.
Så jag kommer aldrig säga donalds inte kommer bli vald som president igen.
På samma sätt som sist hen blev president, så sade jag hela tiden det är en möjlighet att det blir så att donalds blir president.
Dock så var det inte så övertydligt då som nu, och det var därför det gick vägen antar jag.
Men om en Joe skulle ligga på sjukhus i koma, så kommer det inte spela någon roll och med tanken på att donalds är en loser.
Sen om det räcker för donalds avsett om koma eller inte, ja, det är en helt annan fråga.
Citat:
Detta med ålder är delat och vi ser massa 82-åringar som har verkligen huvudet på skaft.
Sen har du 60-70åringar som tappat all kognitivt:

Dock som är idag EXTREMT SJUKLIGT FASCINERANDE, det var att MAGA-sekten sade man i den ålder som Joe var sist inte är acceptabelt att ens ställa upp som kandidat för president.
Och nu är det helt okey att donalds gör.

Man måste ställa sig frågan vad som hände, för detta är ett svårt fromleri om de nu övergett detta.
Citera
2023-12-03, 02:38
Bannlyst
Trump leder valundersökningarna. Han må vara kapitalist- Men jag är en människokännare och han anpassar sig för de vita Européerna i USA, och vill ta tillbaka sitt land. Han vet att MSM driver en ond agenda emot våra folk och säger det istället för att stamma som en svag korrupt beta-människa.

Han vill slänga ut packet, låta folket tala politiskt fritt på oligarkernas monopol plattformar med mera. Paradigmskifte från de degenererade vidriga woke-människorna. Han kommer vinna nästa val om han inte hade hela MSM och youtube-algoritm med mera, emot sig. Så, jag ger han 40 procents chans nästa val.
Senast redigerad av vackrahav100 2023-12-03 kl. 02:44.
Citera
2023-12-03, 03:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vackrahav100
Trump leder valundersökningarna. Han må vara kapitalist- Men jag är en människokännare och han anpassar sig för de vita Européerna i USA, och vill ta tillbaka sitt land. Han vet att MSM driver en ond agenda emot våra folk och säger det istället för att stamma som en svag korrupt beta-människa.

Han vill slänga ut packet, låta folket tala politiskt fritt på oligarkernas monopol plattformar med mera. Paradigmskifte från de degenererade vidriga woke-människorna. Han kommer vinna nästa val om han inte hade hela MSM och youtube-algoritm med mera, emot sig. Så, jag ger han 40 procents chans nästa val.

Wow!
Trump låter som en häftig kandidat. Jag blir glad över att han vill ta tillbaka landet och make America great again.

Vad har Donald Trump för planer när det gäller infrastruktur?
Hans plan är säkert bättre än joe biden.

Har du tips?

Tack så mycket!
Citera
2023-12-03, 03:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Detta med ålder är delat och vi ser massa 82-åringar som har verkligen huvudet på skaft.
Sen har du 60-70åringar som tappat all kognitivt:

Dock som är idag EXTREMT SJUKLIGT FASCINERANDE, det var att MAGA-sekten sade man i den ålder som Joe var sist inte är acceptabelt att ens ställa upp som kandidat för president.
Och nu är det helt okey att donalds gör.

Man måste ställa sig frågan vad som hände, för detta är ett svårt fromleri om de nu övergett detta.
Underskatta aldrig den rädsla som 30 procent av landets vita väljare har, för att en dag behöva se amerikaner av Latinamerikanskt ursprung som sina jämlika.

De kommer rösta på en karl med orange hy till följd av golden showers- om och om igen.
Citera
2023-12-03, 03:52
Bannlyst
Citat:
Wow!
Trump låter som en häftig kandidat. Jag blir glad över att han vill ta tillbaka landet och make America great again.

Vad har Donald Trump för planer när det gäller infrastruktur?
Hans plan är säkert bättre än joe biden.

Har du tips?

Tack så mycket!

Det gillar man ju också om man skulle vara amerikan. Han vill bygga vägar och göra USA självförsörjande på olja med mera. Däremot så antar jag att man dom inte kan bygga upp ett sånt välfärdssamhälle som vi i norden eller Kanada, eftersom USA är degenererat. Men gratis sjukvård, utbildning och billiga bostäder för unga vita personer i New York kan han förespråka. Då kanske han får med sig mer studenter.

För att att bygga ett riktigt välfärdssamhälle i ett land behöver man en etnisk vit befolkning, vilket ironiskt nog vänsterpartier tillsammans med liberaler och moderater försökt ta ifrån oss genom invandring.
Senast redigerad av vackrahav100 2023-12-03 kl. 03:55.
Citera
2023-12-03, 06:44
Avslutad
Citat:
Underskatta aldrig den rädsla som 30 procent av landets vita väljare har, för att en dag behöva se amerikaner av Latinamerikanskt ursprung som sina jämlika.

De kommer rösta på en karl med orange hy till följd av golden showers- om och om igen.

att tänka sig att dom jagade katoliker en gång i tiden, för dom inte vara ”amerikanska nog” gått ner sig lite sen dess
Citera
2023-12-03, 07:08
Medlem
Svårt val denna gången
Citera
2023-12-03, 07:14
Medlem
Citat:

Din arrogans till trots, så bör du ha tillräckligt med förståelse för att valet av politiker har betydelse för väljarna i landet. I New York pratas det om att ta pengar från polisen för att skapa boenden på bl.a. hotell för migranter från Latinamerika. Utan poliser kommer antalet rån och inbrott att öka varvid vanliga civila får betala priset för demokraternas vanstyre.

Trump har försökt stävja immigrationen och försökte få tillstånd bygget av muren, men demokraterna och tjänstemän satte stopp för detta. Något ironiskt då att demokratiska politiker i bl.a. Texas som förvisso säger sig vara emot Trump medger att muren borde ha byggts, men det är lite sent NU och komma med den ångern när flera hundratusentals har tagit sig över.

USA riskerar att bli styrt av någon som inte har landets egen befolkning i det främsta sätet. De som vinner på fortsatt vanstyre av demokraterna blir LGBTQ, svarta, hispanics och alla länder runt om i världen som vill ha amerikanska dollar som går vapenindustrins bästa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in