Citat:
Ursprungligen postat av
Pessodel
Vem är momme?
Mormor?
Vad jag inte förstår är hur säker du är på motsatsen och att jag går vidare då jag inte kan tillföra din tro något. Hade!
Vart har du hört en svensk uttala sig på så sätt "svennehura, razizt"?
Det är väl klart som korvspad att det inte rör sig om en (utomeuropeisk) invandrare, särskilt när det gäller Malmö kommun
Förstår att ni "skötsamma" invandrare är kvicka i farten med att förneka etniciteten bland brottslingar i hopp om att kasta bollen vidare på svensson.
Visst stämmer det att även svenskar kan bete sig som kriminellt avskum, men sanningen är den att utomeuropeiska invandrare saknar födelserätt i det land våra förfäder bebyggt.
Strawman-argumentet som alltid lyfts fram är hur invandrarna i fråga arbetar och betalar skatt, vilket plötsligt omvandlar frågan till ett ekonomiskt besvär.
Men faktum är det att utomeuropeiska invandrare åderlåter från den sociala, ekonomiska och fysiska infrastruktur våra förfäder låtit oss ärva.
Utan den hade vi inte haft möjligheten att ge en okunnig afrikan anställning. Det är vi med födelserätt genom våra förfäder som erbjuder dessa obehöriga individer möjligheten från första början.
Så att de skulle hjälpa oss är så långt ifrån sanningen det bara går.
Utan folkutbytet "för att rädda äldreomsorgen förstås" hade vi helt enkelt tvingats rusta upp landet och tvinga våra egna ut i arbete. Denna snabba 'lösning' har inte bidragit med ett skvatt, tvärtemot fördärvat alltifrån land & kultur till vårt egna folk.
Förstår att sanningen svider och att det tar emot. Men att leva sanningstroget är den högsta dygden, dessvärre lever alltför många efter lögnen, som Solzhenitsyn sade.