2023-12-01, 14:59
Medlem
Ifall nu folk stör sig så mycket på Jimmie Åkesson varför diskuterar och tjatar dem hela tiden om vad han pratar om, håller tal om? Han är en smygrasist som önskade han vore en riktig rasist för att han tycker fortfarande riktiga rasister är coola tydligen. Ifall ni frågade Jimmie Åkesson ifall han önskade han vore en riktig rasist för att han fortfarande tycker dom är coola, skulle han hamna i chock, för att det skulle träffa genom det lilla hålet i hans täckmantel intill den riktige Jimmie Åkesson. Han är mycket troligen för svag för att vara den riktige rasist han vill vara, alltså han är mycken troligen en bluff för att han är för svag. Vad tror du om Jimmie Åkesson?
Senast redigerad av kanintevaraettvis 2023-12-01 kl. 15:37.
Citera
2023-12-01, 15:03
Medlem
kompjuters avatar
Som många andra svenskar alltså?
Alla på min firma jublar när en moske brinner men vi skyltar inte med det, enkelt översatt 😅
Citera
2023-12-01, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Alla på min firma jublar när en moske brinner men vi skyltar inte med det, enkelt översatt 😅
Du skulle säkert vilja men du vågar inte.
Citera
2023-12-01, 15:07
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanintevaraettvis
Du skulle säkert vilja men du vågar inte.

Precis det jag menar, som samhället ser ut idag skulle det rasera mitt liv.

En gated community skulle behövas om det överhuvudtaget skulle fungera, inte mitt fel utan Sveriges politik de senaste 40 åren.
Senast redigerad av kompjuter 2023-12-01 kl. 15:09.
Citera
2023-12-01, 15:47
Medlem
Citat:
Ifall nu folk stör sig så mycket på Jimmie Åkesson varför diskuterar och tjatar dem hela tiden om vad han pratar om, håller tal om? Han är en smygrasist som önskade han vore en riktig rasist för att han tycker fortfarande riktiga rasister är coola tydligen. Ifall ni frågade Jimmie Åkesson ifall han önskade han vore en riktig rasist för att han fortfarande tycker dom är coola, skulle han hamna i chock, för att det skulle träffa genom det lilla hålet i hans täckmantel intill den riktige Jimmie Åkesson. Han är mycket troligen för svag för att vara den riktige rasist han vill vara, alltså han är mycken troligen en bluff för att han är för svag. Vad tror du om Jimmie Åkesson?

Han är ju politiker och måste givetvis sila snacket och jobba för att optimera antalet väljare precis som alla andra politiker. Hur kan man inte förstå det??
Citera
2023-12-01, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Han är ju politiker och måste givetvis sila snacket och jobba för att optimera antalet väljare precis som alla andra politiker. Hur kan man inte förstå det??
Ifall han inte var en ynkrygg och varit med i Nordfront hade han sluppit det, hur kan man inte förstå det?
Senast redigerad av kanintevaraettvis 2023-12-01 kl. 16:21.
Citera
2023-12-01, 16:38
Medlem
Citat:
Ifall han inte var en ynkrygg och varit med i Nordfront hade han sluppit det, hur kan man inte förstå det?
Synen på Israel stöter på patrull.
Citera
2023-12-01, 16:41
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Hade han varit med i Nordfront så hade vi inte slagit in en kil i de etablerade partierna och inte haft en representant i riksdagen, stödben till nuvarande regering.

Små små korta steg är bäst, tänk koka groda, Nordfront har ju inte fått in en representant i riksdagen än men turkarna har en som partiledare i dag.
Citera
2023-12-01, 16:50
Medlem
HubertOlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Det är ett svar som jag tror är väldigt sant.
Citera
2023-12-01, 17:50
Avslutad
Rasism bygger på en väl underbyggd rasmedvetandet som är ett naturligt och nödvändig inslag i människans natur. Jag välkomnar fler rasister att våga kliva fram och ta plats i det svenska samhället. Men Jimmie kommer tyvärr inte kunna göra det än pga nuvarande diskurs.
Citera
2023-12-01, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HubertOlsson
Det är ett svar som jag tror är väldigt sant.
Vad mer som aldrig händer kan få många svenskar att jubla?
Citera
2023-12-01, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runx
Rasism bygger på en väl underbyggd rasmedvetandet som är ett naturligt och nödvändig inslag i människans natur. Jag välkomnar fler rasister att våga kliva fram och ta plats i det svenska samhället. Men Jimmie kommer tyvärr inte kunna göra det än pga nuvarande diskurs.
Problemet i Sverige är att svenskar tror att dom är sååå mycket bättre än invandrare, ifall dom kunde förstå att dom är på samma nivå skulle dom vara ödmjukare med varandra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in