Citat:
Ursprungligen postat av
Jag-Blond
Får nog kalla det ett bakslag, med tanke på att det finns nära 2 miljoner potentiella terrorister i Gaza så måste IDF step up it´s game.
BTW Kan man vara palestinier i Palestina UTAN att vara Hamas supporter? Frågar för min Farfars Far.
Jag håller med. Dags att bomba fram ett frisläppande av männen. Terrorister kan bo i tält. På gatan. Hemlösa. Jag struntar i vilket. De ska bo i förhållande till sin eget bidrag till sin försörjning. Nu fick de hus av omvärlden. Lätt fånget, lätt förgånget.
Jag äcklas av allt falskt medlidande för detta avskum som hyllar Hamas. Trots sönderbombade byggnader trakasserar de kvinnor ur gisslan, när de togs om hand av röda korset på väg hem till Israel. Det jag noterar är ett livsfarligt hat från detta avskum till befolkning. De hatar mer än de bryr sig om sina egna barn, och det är den värsta egenskap en människan ha.
Jag tänker på är deras hat, våldspotential och förmåga att föröka sig. Det är skrämmande att det finns folk här i väst som stödjer dem och vll ha hit sådant avskum. Min slutsats är att man får hoppas på att de goda krafterna är starka nog att mota bort denna ondska som också infiltrerat vårt land.
Begreppet palestinier finns inte rent historiskt. Det är ett påhitt av terrorister för att samla arabvärldens slödder. Det finns människor med samma ursprung som Gazaborna, födda i omgivande länder, som Jordanien, Syrien, Egypten etc. Människor som kommit till väst och är goda och nyttiga medborgare i de länder som gett dem ny hemvist.
I övrigt vill jag framföra att denna tråd börjar bli tröttsam, då diskussioner med att bemöta ignorans och ondska är lönlöst. Det intressanta nyhetsflödet som förmedlas besudlas av slemmiga idiotier från det slemmiga kräldjuret.