2023-11-07, 20:24
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är fler än jag som väntar på att "det" ska känta, då att historien kan få ett ordentligt slut.
Jag brukar läsa hela boken och inte sluta innan mördaren sitter inne, om det är för läskigt för dig, välj andra böcker.

Åklagarna motarbetades, kan man minst sagt säga.
Vad dom trodde, eller visste, har du ingen aning om.

Om man engagerar sig, så gör man egna efterforskningar och förlitar sig inte på liktänkande ryggdunkare på flashback

Jag skiter fullständigt i vad du tror, ta fram bevis istället för att snacka så jävla mycket skit, Det finns inte ett enda bevis på att HD mördade LW inte ens att HD skulle ha varit med på mordplatsen finns det bevis på. HD kan om hon vill gå ut i media idag och erkänna både skyddande av brottsling och gravfrids brott eftersom dom brotten blev preskriberade för 2 1/2 år sedan.

Din bok tog slut samma dag SD blev dömd till 18 år.

Om nu åklagarna visste så mycket mer varför har då fallet självdött och ingen gör någonting åt det, Just ja det finns ingenting mer att utreda och jag är helt säker på att HD läser dina inlägg och hon skrattar tills hon tappar andan.

Du vet väl att det är nya poliser åklagare och domstolspersonal i Örebro idag.
Citera
2023-11-07, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Jag skiter fullständigt i vad du tror, ta fram bevis istället för att snacka så jävla mycket skit, Det finns inte ett enda bevis på att HD mördade LW inte ens att HD skulle ha varit med på mordplatsen finns det bevis på. HD kan om hon vill gå ut i media idag och erkänna både skyddande av brottsling och gravfrids brott eftersom dom brotten blev preskriberade för 2 1/2 år sedan.

Din bok tog slut samma dag SD blev dömd till 18 år.

Om nu åklagarna visste så mycket mer varför har då fallet självdött och ingen gör någonting åt det, Just ja det finns ingenting mer att utreda och jag är helt säker på att HD läser dina inlägg och hon skrattar tills hon tappar andan.

Du vet väl att det är nya poliser åklagare och domstolspersonal i Örebro idag.
Precis.. som det vore något jag skulle ha missat
Fiskedamm till Hanna som så saknar någon som arbetar för hennes ekonomiska hjul.
Vem vill lägga bil-nycklarna i hennes omdömeslöshet/hoppfullhet.
Skulle du säga Hanna är manipulativ eller omdömeslös ?
Citera
2023-11-07, 21:24
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SohnRayne
Precis.. som det vore något jag skulle ha missat
Fiskedamm till Hanna som så saknar någon som arbetar för hennes ekonomiska hjul.
Vem vill lägga bil-nycklarna i hennes omdömeslöshet/hoppfullhet.
Skulle du säga Hanna är manipulativ eller omdömeslös ?

Varför skulle HD vara manipulativ eller omdömeslös??.

Hon är ett offer för en otrohet som varade i över fem år av sin make och kvinnan som vigde dom.
Varför skulle hon överhuvudtaget gå runt och se ledsen ut för? HD har ingenting att skämmas för, hon lyckas resa sej efter all skit hon blev utsatt för, självklart så önskade hon inte att LW eller SD skulle dö men jag vill tro att hon har det mycket bättre med sej själv nu när psykopaten SD inte kan fortsätta att förpesta hennes liv.

Hade min fru gjort detta mot mej så kan jag lova dej att jag skulle både dansa och pissa på hennes grav, kanske jag till och med skulle idka samlag med en glädjeflicka på hennes grav.
Citera
2023-11-07, 21:42
Medlem
Citat:
Varför skulle HD vara manipulativ eller omdömeslös??.

Hon är ett offer för en otrohet som varade i över fem år av sin make och kvinnan som vigde dom.
Varför skulle hon överhuvudtaget gå runt och se ledsen ut för? HD har ingenting att skämmas för, hon lyckas resa sej efter all skit hon blev utsatt för, självklart så önskade hon inte att LW eller SD skulle dö men jag vill tro att hon har det mycket bättre med sej själv nu när psykopaten SD inte kan fortsätta att förpesta hennes liv.

Hade min fru gjort detta mot mej så kan jag lova dej att jag skulle både dansa och pissa på hennes grav, kanske jag till och med skulle idka samlag med en glädjeflicka på hennes grav.
Man skulle kunna säga så men i praktiken så är Hanna en glädjens flicka med alla rätt kort på bordet nästan hela tiden ?
Sannerligen var Stefan Davidsson psykopat men det visste Hanna när hon idkade och lirkade med Stefan sprätt och etikett och nog visste hon att det inte var ett korn av vete i skallen på den killen.

Skulle den sanna bemärkelsen vara psykopat och inte stjärt-forskare och menlös ?
"Vissa" säger att Hanna hade/har underlivs-problematik pga Stefan Davidsson samt någon annan äldre herre med baktankar inte hittade "sanningen" tidigare än de gjorde, kan det stämma ?

Radio/Kardiolog frun kanske hittade en bättre "keramiker"
Senast redigerad av SohnRayne 2023-11-07 kl. 21:45.
Citera
2023-11-25, 23:48
Medlem
firebird1974s avatar
En LEX HD vore på sin plats med all skit hon har fått utstå.
Citera
2023-11-28, 19:24
Medlem
Är det någon som vet vad han menar i den här filmen?

https://www.youtube.com/watch?v=-k6W399WS34
Citera
2023-11-28, 20:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goltuppen01
Är det någon som vet vad han menar i den här filmen?

https://www.youtube.com/watch?v=-k6W399WS34
Nej, upplagd drygt ett år efter mordet på Lena.
Har du någon aning?
Citera
2023-11-29, 07:27
Medlem
Citat:
Anmälan enligt Lex Maria. Vårdgivaren ska utreda och anmäla händelser som har medfört eller hade kunnat medföra en allvarlig vårdskada
Lex Sarah. Om ett missförhållande är allvarligt eller risk för ett allvarligt missförhållande inom socialtjänsten
Sedan nämner du HD.. vilket är tragiskt.
Vad kan ha hänt den speciella lilla tjejen utöver det som hon inte kan och förmodligen skapat själv ?

Som förövrigt jobbar med människor medan hon knappt vet vad det är för något.
Kanske bör det skapas en lek där hon kan leta.
Citera
2023-12-01, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nej, upplagd drygt ett år efter mordet på Lena.
Har du någon aning?

Troligen bara en liten hjälp för cachare att hitta en cache.
Citera
2023-12-01, 00:46
Medlem
Citat:

Vad ska ”lex hd” ha för syfte och vad ska det stå för förklaring till den då?
Citera
2023-12-01, 01:02
Medlem
En lliten fågel viskade nyss lite om förändringar i JellyBoys liv nyligen. En person valde gå vidare med sitt liv och lämnade Jelly (Jerry Gray, om ni nya inte vet vem som åsyftas. Namnet används för att påvisa hans flexibla ryggrad. ) ensam ute i skogarna. Jag gratulerar personen och önskar denne all lycka i framtiden. Det kan inte ha varit lätt att leva med en person som praktiskt taget hjälpte en mördare att försöka komma undan straff samt begått övergrepp i rättssak och mkt mer andra olagliga saker. Sånt skapar inte tillit precis. Inget namn läggs ut på denne person om jag får be.
Citera
2023-12-01, 06:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SupergodTanke
En lliten fågel viskade nyss lite om förändringar i JellyBoys liv nyligen. En person valde gå vidare med sitt liv och lämnade Jelly (Jerry Gray, om ni nya inte vet vem som åsyftas. Namnet används för att påvisa hans flexibla ryggrad. ) ensam ute i skogarna. Jag gratulerar personen och önskar denne all lycka i framtiden. Det kan inte ha varit lätt att leva med en person som praktiskt taget hjälpte en mördare att försöka komma undan straff samt begått övergrepp i rättssak och mkt mer andra olagliga saker. Sånt skapar inte tillit precis. Inget namn läggs ut på denne person om jag får be.
Hoppla! Det stämmer alldeles utmärkt, det kan inte varit lätt att leva med en evertebrat man.
En spricka i fasaden, minst sagt.
Samvetet kan inte vara lätt att leva med.
Har Jelly kontakt med Hax?
Vore det inte ultimat om han slår ner sin bopåle på Betesvägen och sluter cirkeln?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in