Två ondskefulla flugor i en smäll i dagens avsnitt. Äntligen!
När man t o m håller på Franz då vet man att det har gått långt...
Ironin att Karro och Wilmer ser sig själv som de "goda", självinsikt saknas onekligen totalt.
Förövrigt fult av Ylwa att inte spela en av immuniteterna till Emilio. Hon hade kunnat gett honom den hemliga immuniteten när de skulle läsa upp rösterna.
Franz vågade inte duellera Emilio. Men kunde ju ha valt honom, hade han fått den hemliga immuniteten hade han suttit säker genom duell.
Ylwa pratade ju om att eventuellt ge Emilio den ena immuniteten men att det berodde på om det bara skulle vara ett öråd eller om det kunde bli två. Har det förekommit tidigare, att ett öråd blivit till två?
För annars fanns det ju ingen poäng att hålla kvar den extra immuniteten utan hon kunde gett den till Emilio.
Två ondskefulla flugor i en smäll i dagens avsnitt. Äntligen!
När man t o m håller på Franz då vet man att det har gått långt...
Ironin att Karro och Wilmer ser sig själv som de "goda", självinsikt saknas onekligen totalt.
Vad är det för fel på Franz? Har jag missat något...?
Vad är det för fel på Franz? Har jag missat något...?
Fel och fel, jag har rätt svårt för honom bara.
Besserwisser och lite hal och opålitlig.
Samt den där "håll ut"-tävlingen som var rent fusk från hans sida men det är ju produktionens fel att tävlingen inte arrangerades bättre.
Ylwa pratade ju om att eventuellt ge Emilio den ena immuniteten men att det berodde på om det bara skulle vara ett öråd eller om det kunde bli två. Har det förekommit tidigare, att ett öråd blivit till två?
För annars fanns det ju ingen poäng att hålla kvar den extra immuniteten utan hon kunde gett den till Emilio.
Ja, bland annat 2020 då Christoffer hade immunitet i örådet och direkt efter nytt öråd då han blev utröstad.
Citat:
Men örådet visade sig inte vara det sista för deltagarna. Under de första minutrarna av finalavsnittet dök nämligen de gamla deltagarna upp för att konfrontera finalisterna och dessutom rösta ut ytterligare en av dem. Fyra skulle alltså bli tre innan kvällens öråd var över.
Så skönt att den vidriga Wilmer och tjockisen åkte ut. Carolina hade flera veckor på sig att promenera och få bort lite fläsk men istället låg hon om dagarna och tänkte på kakor. Förrut gillade jag inte Franz men har ändrat mig lite. Det bästa är att alla som man ogillade starkt har rykt nu och jag ser gärna att skräcködlan Ylva också försvinner inom kort. Obehaglig hycklerska som ska låtsas vara moderlig och god.
Ogillar kärringen starkt.
Senast redigerad av ziggarillen 2023-11-30 kl. 21:19.