Jag håller med föregående om att det är spänningen som lockar och att det är tändande med att det är lite smutsigt och farligt.
Minns innan sexköpslagen trädde i kraft, åkte runt i bilen både på Malmskillnadsgatan i Sthlm och Rosenlund i Gbg.
Jag brukade spendera timmar på att åka runt, parkera, vänta och köra runt lite mer tills man hittade den där rätta tjejen. Oftast valde jag olika tjejer varje gång, då det blev mindre spänning om det var en tjej man varit med innan.
Några upplevelser var helt fantastiska och tjejer med underbara personligheter och jättetrevlig på alla sätt och vis, dock stötte jag bara på dom 1 gång och aldrig mer, förmodligen helt vanliga tjejer som antingen behövde pengar eller som ville testa på hur det var att sälja sig själv.
Jag saknar verkligen det glada 90-talet. Tycker att det har blivit så kliniskt med alla sajter med annonser, kontakt via chat-appar och betalning via betalplattformar. Det finns ingen spänning och risk kvar som för mig var det som gjorde mig så beroende av sexköp.
Saknar verkligen gatuprostitutionen. Har sexköpslagen verkligen bidragit positivt? Jag tror att man bara har valt att sopa det hela under mattan och öppnat upp för mer trafficking, rå-människohandel och organiserad brottslighet.
Sorry om detta är lite OT.
Citat:
Ursprungligen postat av
kopenhamnlover
Jag skulle nog inte kunna tända på att knulla knarkhoror, men däremot kan jag förstå känslan att göra något som ses extra riskfullt.
Jag ses nog som en väldigt väletablerad samt även som en "mycket ordentlig" och jämställd man. Förutom att sex givetvis är mycket skönt så tänder det mig att få ha ett "hemligt liv" vari jag kan göra saker som ses som lite "sunkiga" och "förbjudna". Företrädesvis träffar jag mer "lyxiga" eskorter, men det lockar mig även att då och då besöka lite "sunkigare" bordeller som
FKK Luderland där ett knull kostar 30 € och i princip alla tjejerna knullar utan kondom utan att det kostar något extra. Om det erbjuds så knullar jag helst utan (och förvånansvärt många tjejer är villiga till det) och om det behövs så är jag beredd att betala extra (men ofta behöver man det inte).