2023-10-17, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karatekaj
Jag brukar inte döma någon. Dömer inte dig heller. Men du skrev i någon thaitråd om att du gärna körde utan kondom osv. Blev bara nyfiken på vad skillnaden skulle vara. Kan själv se en hel del skillnader men även gemensamma nämnare.
Är nog känslan, och riskerna när man knullar på utan kondom. Risken för HIV är minimal med dagens mediciner. Slicka fitta på droghoror är inte heller riskfritt. Tyvärr går nog jag igång på att betala en extra slant kan jag knulla på utan kondom. Även veta att andra har knullat horan utan när jag slickar.
Citera
2023-10-21, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analfett
De finns i parkeringshuset i stockholm, i hötorgsgaraget tex så är det extremt med heroinhoror som säljer sin fitta o röv för en billig peng.

Finns även i sidorgatot/gränden längst hötorget gå där efter 1800 typ.

Riktigt äckliga trasiga horor de e väl de du vill åt äckel.

Låter intressant, provat några på Rosenlund Göteborg. De desperata kommer ut tidigt, desperata efter pengar till fix. Dessa kan man få till bra pris och knulla på utan condom. Ställer upp på det mesta slick sug. Goldenshower. Tyvärr är utbudet mindre de senaste åren.
Citera
2023-10-21, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massekalmat
Är nog känslan, och riskerna när man knullar på utan kondom. Risken för HIV är minimal med dagens mediciner. Slicka fitta på droghoror är inte heller riskfritt. Tyvärr går nog jag igång på att betala en extra slant kan jag knulla på utan kondom. Även veta att andra har knullat horan utan när jag slickar.

Jag skulle nog inte kunna tända på att knulla knarkhoror, men däremot kan jag förstå känslan att göra något som ses extra riskfullt.

Jag ses nog som en väldigt väletablerad samt även som en "mycket ordentlig" och jämställd man. Förutom att sex givetvis är mycket skönt så tänder det mig att få ha ett "hemligt liv" vari jag kan göra saker som ses som lite "sunkiga" och "förbjudna". Företrädesvis träffar jag mer "lyxiga" eskorter, men det lockar mig även att då och då besöka lite "sunkigare" bordeller som FKK Luderland där ett knull kostar 30 € och i princip alla tjejerna knullar utan kondom utan att det kostar något extra. Om det erbjuds så knullar jag helst utan (och förvånansvärt många tjejer är villiga till det) och om det behövs så är jag beredd att betala extra (men ofta behöver man det inte).
Citera
2023-11-08, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massekalmat
Är det fler än jag som tänder på riktigt nedknarkade horor som är riktigt slitna.
Knullar dem helst utan kondom, slickar deras fitta och röv med stor aptit.
Åker regelbundet till Köpenhamn. Finns dessa skönheter i Sverige?

Var i Danmark träffade du dessa?
Citera
2023-11-18, 12:32
Medlem
Jag håller med föregående om att det är spänningen som lockar och att det är tändande med att det är lite smutsigt och farligt.
Minns innan sexköpslagen trädde i kraft, åkte runt i bilen både på Malmskillnadsgatan i Sthlm och Rosenlund i Gbg.
Jag brukade spendera timmar på att åka runt, parkera, vänta och köra runt lite mer tills man hittade den där rätta tjejen. Oftast valde jag olika tjejer varje gång, då det blev mindre spänning om det var en tjej man varit med innan.
Några upplevelser var helt fantastiska och tjejer med underbara personligheter och jättetrevlig på alla sätt och vis, dock stötte jag bara på dom 1 gång och aldrig mer, förmodligen helt vanliga tjejer som antingen behövde pengar eller som ville testa på hur det var att sälja sig själv.

Jag saknar verkligen det glada 90-talet. Tycker att det har blivit så kliniskt med alla sajter med annonser, kontakt via chat-appar och betalning via betalplattformar. Det finns ingen spänning och risk kvar som för mig var det som gjorde mig så beroende av sexköp.

Saknar verkligen gatuprostitutionen. Har sexköpslagen verkligen bidragit positivt? Jag tror att man bara har valt att sopa det hela under mattan och öppnat upp för mer trafficking, rå-människohandel och organiserad brottslighet.

Sorry om detta är lite OT.

Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Jag skulle nog inte kunna tända på att knulla knarkhoror, men däremot kan jag förstå känslan att göra något som ses extra riskfullt.

Jag ses nog som en väldigt väletablerad samt även som en "mycket ordentlig" och jämställd man. Förutom att sex givetvis är mycket skönt så tänder det mig att få ha ett "hemligt liv" vari jag kan göra saker som ses som lite "sunkiga" och "förbjudna". Företrädesvis träffar jag mer "lyxiga" eskorter, men det lockar mig även att då och då besöka lite "sunkigare" bordeller som FKK Luderland där ett knull kostar 30 € och i princip alla tjejerna knullar utan kondom utan att det kostar något extra. Om det erbjuds så knullar jag helst utan (och förvånansvärt många tjejer är villiga till det) och om det behövs så är jag beredd att betala extra (men ofta behöver man det inte).
Citera
2023-11-26, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bu-bamse-mjugg
Jag håller med föregående om att det är spänningen som lockar och att det är tändande med att det är lite smutsigt och farligt.
Minns innan sexköpslagen trädde i kraft, åkte runt i bilen både på Malmskillnadsgatan i Sthlm och Rosenlund i Gbg.
Jag brukade spendera timmar på att åka runt, parkera, vänta och köra runt lite mer tills man hittade den där rätta tjejen. Oftast valde jag olika tjejer varje gång, då det blev mindre spänning om det var en tjej man varit med innan.
Några upplevelser var helt fantastiska och tjejer med underbara personligheter och jättetrevlig på alla sätt och vis, dock stötte jag bara på dom 1 gång och aldrig mer, förmodligen helt vanliga tjejer som antingen behövde pengar eller som ville testa på hur det var att sälja sig själv.

Jag saknar verkligen det glada 90-talet. Tycker att det har blivit så kliniskt med alla sajter med annonser, kontakt via chat-appar och betalning via betalplattformar. Det finns ingen spänning och risk kvar som för mig var det som gjorde mig så beroende av sexköp.

Saknar verkligen gatuprostitutionen. Har sexköpslagen verkligen bidragit positivt? Jag tror att man bara har valt att sopa det hela under mattan och öppnat upp för mer trafficking, rå-människohandel och organiserad brottslighet.

Sorry om detta är lite OT.
Kan bara hålla med. Gatuprostution var mycket bättre. Spännande inget krångel.
Finns ju inget bättre än att plocka upp ett luder i bilen. Åka iväg, förhandla om priset. Sedan göra det man har betalat för. Slicka fitta och rövhål är min favorit. Självklart knulla på utan Kondom och tömma i fittan.
Citera
2023-11-26, 19:04
Medlem
Nu vet jag inte om ts är seriös eller inte, men sist jag var i Belgien så träffade jag en gatuprostituerad som var missbrukare. Rökheroinist som många andra i den stad i Vallonien som jag regelbundet besöker.

Jag hade dock inte sex med henne, utan höll på lite med hennes fötter, samt fotograferade henne. Vanliga porträttbilder.

Skulle heller aldrig kunna ha sex med dessa kvinnor, men jag tycker om att prata med dom, samt fotografera.

I denna Vallonska stad så är dom gatuprostituerade uppdelade. Dom missbrukande står längs en väg nära östra station.

Dom ickemissbrukande står vid Rosa kärlekshotellet.
Sedan finns det prostituerade som har egna rum i Triangeln.

Kanske var det ungefär så här som prostitutionen såg ut här i Sverige förr?
Citera
2023-11-27, 08:11
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Har köpt avsugningar av crackhoror i Tyskland ett par gånger då jag tänder på att dom bara tar några euro för ett blås. Dock är det svårt att komma eftersom de suger jävligt dåligt, somnar med jämna mellanrum samt sluddrar obegripligt. Så i slutändan får man ändå runka sig till orgasm eller köpa en ordentlig hora efteråt.
Citera
2023-11-27, 09:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CV-Senior
Ensam är du nog inte.
Men att du tänder på trasiga människor är nog något kanske bör fundera på. Varför?

Jag tänder inte på trasiga människor men jag har inget emot en människa som varit trasig men som är "lagad"
Jag var tills nyligen sambo med en f d crackhora. Hon hade ju tagit sig ur sitt missbruk och vi flyttade ihop.

Hon fick tyvärr återfall och gick sönder igen och då tog det slut.

Vad är det du gillar med de trasiga? Att du kan behandla dem respektlöst eftersom de behandlar sig själva respektlöst? Vad är det du egentligen gillar?
Jag kan inte annat än hålla med. Visar en otroligt dålig kvinnosyn och människosyn.
Citera
2023-11-30, 16:02
Medlem
Inte satt på några riktiga knarkluder även om många horor jag satt på säkert tagit droger. Men har vid två tillfällen dragit med mig riktigt nerknarkade tjejer som ändå haft nåt sött i sig. Har sedan låtit dem sitta på knä framför mig, den ena med en banan uppstoppad i fittan och den andra med en flaska. Sedan har de fått berätta lite smaskiga berättelser om vad de varit med om och utsatts för medans jag runkat mot deras ansikte. Sen vid nån riktigt smaskig detalj har de fått min sats i ansiktet. Kändes rätt safe, lite kinky men kul.
Citera
2023-11-30, 18:41
Medlem
Frågan är ju var man kan hitta dessa små guldkorn nuförtiden?
Citera
2023-12-01, 00:00
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Har köpt avsugningar av crackhoror i Tyskland ett par gånger då jag tänder på att dom bara tar några euro för ett blås. Dock är det svårt att komma eftersom de suger jävligt dåligt, somnar med jämna mellanrum samt sluddrar obegripligt. Så i slutändan får man ändå runka sig till orgasm eller köpa en ordentlig hora efteråt.
Fan vilken igenkänning När man var yngre och jobbade en del i Tyskland och brände sista cashen för barrundan på blåsjobb i sunkiga kvarter runt centralstation. Många gånger horan somnade och man runka av en sats över hennes feja.
En gång kom jag i ögat på en brud som noddade riktigt hårt men det sved väl så jävligt för hon piggnade till och började skrika och böla på mig på sluddrande tyska
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in