2023-10-01, 15:56
Medlem
Är det fler än jag som tänder på riktigt nedknarkade horor som är riktigt slitna.
Knullar dem helst utan kondom, slickar deras fitta och röv med stor aptit.
Åker regelbundet till Köpenhamn. Finns dessa skönheter i Sverige?
Citera
2023-10-01, 15:58
Medlem
Glits avatar
Tror inte du är seriös men närmaste parkbänk vid valfritt köpcentrum brukar dessa hänga.
Citera
2023-10-01, 16:07
Medlem
Ensam är du nog inte.
Men att du tänder på trasiga människor är nog något kanske bör fundera på. Varför?

Jag tänder inte på trasiga människor men jag har inget emot en människa som varit trasig men som är "lagad"
Jag var tills nyligen sambo med en f d crackhora. Hon hade ju tagit sig ur sitt missbruk och vi flyttade ihop.

Hon fick tyvärr återfall och gick sönder igen och då tog det slut.

Vad är det du gillar med de trasiga? Att du kan behandla dem respektlöst eftersom de behandlar sig själva respektlöst? Vad är det du egentligen gillar?
Citera
2023-10-01, 17:04
Medlem
Nja! Inte ensam bara tänder på dessa, kan inte vara ensam.
Hur var din Crack hora att knulla?
Citera
2023-10-01, 17:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CV-Senior
Ensam är du nog inte.
Men att du tänder på trasiga människor är nog något kanske bör fundera på. Varför?

Jag tänder inte på trasiga människor men jag har inget emot en människa som varit trasig men som är "lagad"
Jag var tills nyligen sambo med en f d crackhora. Hon hade ju tagit sig ur sitt missbruk och vi flyttade ihop.

Hon fick tyvärr återfall och gick sönder igen och då tog det slut.

Vad är det du gillar med de trasiga? Att du kan behandla dem respektlöst eftersom de behandlar sig själva respektlöst? Vad är det du egentligen gillar?

Vad gillar du själv? Han är precis som du.
Citera
2023-10-01, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Du är för sjuk för att få gå lös, jag hoppas du är ett skittroll för att protestera , men är du på riktigt så borde du fan tjölhalas samt dränkas i tjära och fjädr tills du kvävs

Jag brukar inte döma någon. Dömer inte dig heller. Men du skrev i någon thaitråd om att du gärna körde utan kondom osv. Blev bara nyfiken på vad skillnaden skulle vara. Kan själv se en hel del skillnader men även gemensamma nämnare.
Citera
2023-10-01, 18:41
Medlem
De finns i parkeringshuset i stockholm, i hötorgsgaraget tex så är det extremt med heroinhoror som säljer sin fitta o röv för en billig peng.

Finns även i sidorgatot/gränden längst hötorget gå där efter 1800 typ.

Riktigt äckliga trasiga horor de e väl de du vill åt äckel.
Citera
2023-10-01, 20:21
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karatekaj
Jag brukar inte döma någon. Dömer inte dig heller. Men du skrev i någon thaitråd om att du gärna körde utan kondom osv. Blev bara nyfiken på vad skillnaden skulle vara. Kan själv se en hel del skillnader men även gemensamma nämnare.
Om du vill jämföra äpplen och päron så är det upp till dej😡
Citera
2023-10-01, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Om du vill jämföra äpplen och päron så är det upp till dej😡

Bara nyfiken på hur du tänkte.
Citera
2023-10-01, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massekalmat
Är det fler än jag som tänder på riktigt nedknarkade horor som är riktigt slitna.

Skulle du frestas av yngre fitta nån gång så ta dig ut på landsbyggdsorterna…
Men du kanske inte tänder på 14-is tjejer som röker OxyContin? Trots att dom är lika sletna.

https://www.nejtilldroger.se/drugfacts/painkillers/oxycontin-the-hillbilly-heroin.html
https://nyheter24.se/nyheter/1118804-lantis-heroinet-oxycontin-nya-dodsdrogen-sprider-sig-i-sverige
Citera
2023-10-01, 20:56
Medlem
Citat:

Jag är också regelbundet i Köpenhamn och någon gång har jag råkat gå några kvarter fel genom Vesterbro på vägen från Hovedbanegården till den "klinik" som jag vid tillfället tänkte besöka.

Var och en blir ju salig på sitt vis sägs det, men om jag ska vara ärlig så har jag svårt att förstå hur någon kan tända på dessa knarkluder som finns på vissa gator i Köpenhamn och hur de kan ses som "skönheter". Personligen har jag faktiskt känt mig rädd när jag har hamnat på fel gator där på Vesterbro. Är det sunkigheten och risktagandet som du tänder på?

Jag knullar visserligen också prostituerade helst utan kondom, men med slitna och nedgångna knarkluder skulle jag vara betydligt mera rädd för att bli smittad med det ena eller det andra.

Förr kunde man se knarkluder på Malmskillnadsgatan i Stockholm, men det var länge sedan. Jag läser i andra inlägg att de finns på vissa ställen i Stockholm, men jag måste tydligen vara blind för det är inget jag har observerat. Eller så har jag inte lagt märke till dem när jag varit i Stockholm för det är lyxigare eskorter som jag söker och inte så sunkigt som möjligt.
Citera
2023-10-02, 13:55
Medlem
Citat:

Här trodde jag TS skulle ha någon vettigare diskution om sexsäljande tjejer med drogproblem.

Sexarbetare med missbruksproblem finns i Sverige också, men de borde få riktig hjälp istället för att folk utnyttjar dem och utsätter dem för risker. Den "hjälp" som samhället erbjuder är ett skämt, där många åker in och ut från behandlingshemmen med jämna mellanrum.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in