Citat:
Ursprungligen postat av
massekalmat
Är det fler än jag som tänder på riktigt nedknarkade horor som är riktigt slitna.
Knullar dem helst utan kondom, slickar deras fitta och röv med stor aptit.
Åker regelbundet till Köpenhamn. Finns dessa skönheter i Sverige?
Jag är också regelbundet i Köpenhamn och någon gång har jag råkat gå några kvarter fel genom Vesterbro på vägen från Hovedbanegården till den "klinik" som jag vid tillfället tänkte besöka.
Var och en blir ju salig på sitt vis sägs det, men om jag ska vara ärlig så har jag svårt att förstå hur någon kan tända på dessa knarkluder som finns på vissa gator i Köpenhamn och hur de kan ses som "skönheter". Personligen har jag faktiskt känt mig rädd när jag har hamnat på fel gator där på Vesterbro. Är det sunkigheten och risktagandet som du tänder på?
Jag knullar visserligen också prostituerade helst utan kondom, men med slitna och nedgångna knarkluder skulle jag vara betydligt mera rädd för att bli smittad med det ena eller det andra.
Förr kunde man se knarkluder på Malmskillnadsgatan i Stockholm, men det var länge sedan. Jag läser i andra inlägg att de finns på vissa ställen i Stockholm, men jag måste tydligen vara blind för det är inget jag har observerat. Eller så har jag inte lagt märke till dem när jag varit i Stockholm för det är lyxigare eskorter som jag söker och inte så sunkigt som möjligt.