2023-11-29, 05:57
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reraised
Har läst igenom FUP nu och det är säkerställt att ungarna är pundare och äckliga ligister som ljuger hejvilt, den ena värre än den andra.

Ungarna ska hängas ut och borde rimligtvis få rejäla straff

Uppenbart har kärringen knullat en minderårig också, så hon ska så klart straffas för det. Har hon försett ungarna med alkohol och narkotika så ska hon så klart straffas för det med.
Kanske båda kärringarna... ?
Citera
2023-11-29, 06:10
Medlem
cateatdogs avatar
Rättfärdigar inget i detta. Speciellt eftersom hon drogat honom. Men jag var med en kompis styvmamma när jag va 15-16 ...magiskt. skulle fortfarande va det om jag va 14.
Sjukt av henne? ...Japp, som fan. Men jag levde drömmen.
Citera
2023-11-29, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Vi lever i den trötta nymoralismens tidsålder. Det är naturligtvis inte så att grabben lidit några men av att tjonga på den här jugoslaviska milfen några gånger. Den som tror det är antingen råbög eller lider av klimakteriehysteri. Det är helt enkelt inte samma sak när en snygg kvinna kladdar på en ung grabb som när 58-årige Dumpen-Börje vill rövknulla en trettonåring i sovutrymmet på sin långtradare på Willys parkering. Det går inte att jämföra.

Visst är det skillnad. Vi hade klassträff för ett par år sedan. Det var med den gamla högstadieklassen. Givetvis blev det efter några öl prat om de fd. lärarna också. Ove, låt oss kalla honom så, tog genast upp religionskunskapsläraren Ulla. Det var då för oss en riktig tant "raffa" i 35-40 års åldern. En mörkhårig smärt kvinna med tilltalande utseende och lockande blick

- Kommer ni ihåg hur hon brukade sätta sig på katedern iklädd kortkjol och sedan sära lite på benen? Satt man rätt till i skolsalen hade man god insyn. Jag missade inte en lektion under det året.
😀

Nog kom vi alla ihåg det och inte vet jag om vi tog direkt skada av det vi nu såg även om det inte blev mer än så. Fantasierna fanns där säkert vid runkstunden hemma på pojkrummet. För övrigt har, vad jag vet, Ove ett väl fungerande familjeliv.

Det är en viss skillnad på pojkar och flickor i den åldern men övergrepp är något helt annat.
Citera
2023-11-29, 06:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Harsettdetmesta
Visst är det skillnad. Vi hade klassträff för ett par år sedan. Det var med den gamla högstadieklassen. Givetvis blev det efter några öl prat om de fd. lärarna också. Ove, låt oss kalla honom så, tog genast upp religionskunskapsläraren Ulla. Det var då för oss en riktig tant "raffa" i 35-40 års åldern. En mörkhårig smärt kvinna med tilltalande utseende och lockande blick

- Kommer ni ihåg hur hon brukade sätta sig på katedern iklädd kortkjol och sedan sära lite på benen? Satt man rätt till i skolsalen hade man god insyn. Jag missade inte en lektion under det året.
😀

Nog kom vi alla ihåg det och inte vet jag om vi tog direkt skada av det vi nu såg även om det inte blev mer än så. Fantasierna fanns där säkert vid runkstunden hemma på pojkrummet. För övrigt har, vad jag vet, Ove ett väl fungerande familjeliv.

Det är en viss skillnad på pojkar och flickor i den åldern men övergrepp är något helt annat.
Sitter och läser FUP-en nu och det han säger hänger inte ihop. Det bär helt enkelt inte sannolikhetens prägel (som Leif GW skulle ha uttryckt det) att hon skulle hoppat på honom i en bostad full med folk och ridit honom så att sängramen dunkar i vägen när kompisen och kvinnans syster står utanför den låsta dörren. Det är helt orimligt. Det här är en ung pressad kille som fabulerar eftersom han inte vill erkänna för sin kompis att han satt på hans morsa (sannolikt flera gånger) och inte vill erkänna för sin egen mor att han plogat en kvinna i hennes ålder. Men nu när det kommit fram är det förstås jätteskämmigt och då tar han rollen av offret som inte kunde röra sig eftersom hon drogade honom á la Hollywood.
Citera
2023-11-29, 06:54
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Sitter och läser FUP-en nu och det han säger hänger inte ihop. Det bär helt enkelt inte sannolikhetens prägel (som Leif GW skulle ha uttryckt det) att hon skulle hoppat på honom i en bostad full med folk och ridit honom så att sängramen dunkar i vägen när kompisen och kvinnans syster står utanför den låsta dörren. Det är helt orimligt. Det här är en ung pressad kille som fabulerar eftersom han inte vill erkänna för sin kompis att han satt på hans morsa (sannolikt flera gånger) och inte vill erkänna för sin egen mor att han plogat en kvinna i hennes ålder. Men nu när det kommit fram är det förstås jätteskämmigt och då tar han rollen av offret som inte kunde röra sig eftersom hon drogade honom á la Hollywood.

Började läsa FUP igår men i vanlig ordning så hade jag ju inte tid att läsa klart. Så finns det inget förhör med GM där då? För det måste väl skilja på straffet om hon nu verkligen hade drogat och våldtagit honom mot att han tagit drogerna själv och de gökat frivilligt men hans ålder gjorde det till våldtäkt?
Citera
2023-11-29, 07:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Började läsa FUP igår men i vanlig ordning så hade jag ju inte tid att läsa klart. Så finns det inget förhör med GM där då? För det måste väl skilja på straffet om hon nu verkligen hade drogat och våldtagit honom mot att han tagit drogerna själv och de gökat frivilligt men hans ålder gjorde det till våldtäkt?
Jag har inte kommit så långt än, FUP-en är 220 sidor lång. Däremot ljuger grabben så att klockorna stannar, det är tydligt. Hon är naturligtvis inte oskyldig heller, de har säkert gökat båda två i samförstånd, men att det skulle handlar om att hon drogat ner honom så att han inte kunde röra sig och sedan förgripit sig på honom fula gubben-style är enligt min mening helt uteslutet.

Vi får se hur domen ser ut när den kommer. Jag tror att den blir relativt lindrig, betydligt lindrigare än om rollerna varit ombytta.

Edit:

Kollade i slutet av FUP-en och hon förnekar brott. Hon uttrycker sig bland annat såhär:
För det första, om de fått i sig blåbär, så är man så påverkad. Man blir helt medvetslös av
dessa piller. Om de vore så påverkade, hur skulle jag kunna få upp den lille prinskorven, de är
inte fullvuxna män. Man kan inte få upp den då, penisen.

Även det är garanterat en lögn. Klart dom har legat. Han försöker utmåla henne som våldtäktskvinna och hon slår ifrån sig och säger att de knappt har rört varandra frånsett att de satt i bilen ihop på väg till stugan. Sanningen finns någonstans där mitt emellan.
Senast redigerad av Arbetsskygg 2023-11-29 kl. 07:14.
Citera
2023-11-29, 07:10
Medlem
davetheslaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
Blåbär är ksalol/alprazolam

Woops! Fel av mig, prickade i alla fall att det var benso I guess
Citera
2023-11-29, 07:31
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:

😀

Skillnaden är väl att man brukar säga att flickor mognar fortare än killar. Vilka är det i den åldern som oftare har förhållanden med äldre? Killarna eller tjejerna?
Citera
2023-11-29, 08:01
Medlem
Citat:
Något måste ha hänt, det är helt uppenbart. Ur ett av förhören.

". Det luktade så
mycket fisk i stugan. Då förstod man att de gjort något. "

sid 164.

Oj. Då måste de hållit på länge
Citera
2023-11-29, 08:18
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Om de vore så påverkade, hur skulle jag kunna få upp den lille prinskorven, de är
inte fullvuxna män.

Svamlar inte hon här då, 14-åriga snubbar har väl manslem?
Citera
2023-11-29, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skelter
Varför är "pojkens" uttalanden skrivna på det sättet??
"Vi var där ungefär en timme asså så o sen asså när vi var där en timme så börja vi liksom, jag bara
fråga liksom Lucas när kommer Theo o så, fråga mamman o så, asså mamman vet inte o så, så jag fick
inget direkt svar men eh"

Asså liksom sen asså o så osså

Aldrig sett något liknande..

Det finns lite olika sätt att skriva ner förhör. Ett sätt är att sammanfatta hela förhöret, ett annat sätt är att skriva i dialogform som här. Man försöker då skriva ner precis vad som sagts utan att lägga in egna värderingar eller korrigeringar. Förhör man då en flane som denna kille ja då blir det så här. Det är precis så han pratar. Det blir lite svårare att läsa för var och en måste göra sina egna tolkningar, å andra sidan kan var och en hitta detaljer i vad som faktiskt har sagt.
Citera
2023-11-29, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Oj. Då måste de hållit på länge

Stegade själv in en sådan, visserligen tom, tågsittkupé för bra längesedan. Tänkte få lite nattro men vände om och sökte mig till en annan plats.
Senast redigerad av Harsettdetmesta 2023-11-29 kl. 09:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in