2023-11-27, 18:24
Medlem
Lever #289 fortfarande? "PappaStor"
Hittar honom inte... Vilken sida ser man även gamla namn på (om han bytt namn)?
Han bor inte där han bodde förut i alla fall
Citera
2023-11-27, 18:27
Medlem
Det är konstigt att #312 (han i Falun) enligt Facebook har ett förhållande, men den han var ihop med förut står som singel. Trodde bådas status ändrades när ena parten ändrade sin status
Citera
2023-11-27, 20:12
Medlem
Jag är på jakt efter en ful gädda.
Han är helt försvunnen från internet...
Hur hitta jag alla personer i Sverige som är födda ett visst datum?
Alla sidor jag provat med kräver mer info än födelsedatum för att kunna söka. Och han verkar ha bytt båda förnamnen också.
Citera
2023-11-27, 20:32
Medlem
Ny fluff gädda
https://dumpen.se/2023/11/27/fluff-napp-316-uppsala/
Grinchen! Bra konfrontation.
Citera
2023-11-27, 21:37
Medlem
Har den här sossepolitikern hängts ut på Dumpen? Han fick 4 år.

https://x.com/spotnika/status/1722236153460662684?s=46
Citera
2023-11-27, 21:39
Medlem
Snubblade över det här idag.

https://www.kimura.se/kampsportsprofil-uthangd-av-dumpen/

”Kampsportsprofil uthängd av Dumpen
Av Alexander Clausson - 27/11/202”

”Har blivit avstängd* från föreningen efter artikel på Dumpen
En person som varit aktiv i en av Gävles största kampsportsklubbar, och som även varit ett av föreningens ansikten utåt samt representerat klubben i mediala sammanhang, har nu blivit avstängd från verksamheten. Han har inte längre tillåtelse att vistas i kampsportsklubbens lokaler.
Gävlemannen, som också ska vara anställd inom försvarsmakten, ska enligt Dumpens uthängning sökt sexuell kontakt med en person som utgav sig för att vara en 14-årig flicka. När Dumpens medarbetare skulle konfrontera mannen med dessa uppgifter körde han snabbt iväg utan att svara på några frågor.”
Citera
2023-11-28, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskamotera
Har den här sossepolitikern hängts ut på Dumpen? Han fick 4 år.

https://x.com/spotnika/status/1722236153460662684?s=46

Vänsterslödder. Dumpen är lite SD light så det får la gå men inte ok.
Citera
2023-11-28, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UtrotaHebefili
I senaste podden säger Sara och Patrik att de vill åka till Norge starta en norsk version av dumpen.
DUMPEN WORLD DOMINATION

Javisst Dumpen ala Storkuks-fenonomenet. Dumpen on tour kan säkert ske med lite swish. Hansen lade ner "To catch a predator." Ska en avdankad höjdhoppare väcka liv i hens idé

Dumpen on tour har vi sett tidigare. Resultatet blev att Sara kom hem med en limpa Gula Blend liksom., inga lagförändringar i sikte.

Stoltenberg kanske kan hjälpa Dumpen.
Citera
2023-11-28, 19:08
Medlem
Bara en tanke...

Dumpen uppmanar i alla lägen att man aldrig ska kontakta gäddors anhöriga. Det verkar vara av stor vikt för att de ska kunna verka. Min tanke var att om hela flashback startar ett drev där de anhöriga gång på gång trakasseras kanske det kan få Dumpens verksamhet att upphöra?

En idé för hämndlystna gäddor kanske
Citera
2023-11-28, 20:30
Medlem
Det Dumpen gör känns inte helt säkert.

Exempel: Jag vill förstöra livet för någon och låtsas vara en specifik person på Snapchat som jag vill förstöra livet för. Jag tipsar Dumpen om denna person, sedan låtsas jag vara ett peddo när Dumpen addar honom.

Samtidigt låtsas jag vara en kåt vuxen kvinna med mannen vars liv jag vill förstöra och be honom komma till en plats på utsatt tid för att umgås. Jag stämmer träff med Dumpen för samma tid och plats.

Vips är mannens liv förstört och alla tror han är pedofil.
Citera
2023-11-28, 21:29
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Det Dumpen gör känns inte helt säkert.

Exempel: Jag vill förstöra livet för någon och låtsas vara en specifik person på Snapchat som jag vill förstöra livet för. Jag tipsar Dumpen om denna person, sedan låtsas jag vara ett peddo när Dumpen addar honom.

Samtidigt låtsas jag vara en kåt vuxen kvinna med mannen vars liv jag vill förstöra och be honom komma till en plats på utsatt tid för att umgås. Jag stämmer träff med Dumpen för samma tid och plats.

Vips är mannens liv förstört och alla tror han är pedofil.

Det som skulle hända då är att mannen berättar vad som hänt, visar de chattloggar han har och dumpen märker att ngt int står rätt till

Dom spårar upp personen som fått mannen till den platsen och hänger ut den ifall dom hittar den samtidigt som dom går till polisen

Den oskyldiga mannen kommer inte bli uthängd, så jobbar inte dumpen
Citera
2023-11-28, 21:32
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krystalsteal
Bara en tanke...

Dumpen uppmanar i alla lägen att man aldrig ska kontakta gäddors anhöriga. Det verkar vara av stor vikt för att de ska kunna verka. Min tanke var att om hela flashback startar ett drev där de anhöriga gång på gång trakasseras kanske det kan få Dumpens verksamhet att upphöra?

En idé för hämndlystna gäddor kanske

Dom har själva sagt ifall något sådant sker så kommer dom blurra gäddorna, verksamheten fortsätter som tidigare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in