2023-11-28, 06:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
För att hon skyddar sina föräldrar för de våld de utsatt Z för.

Som hon bevittnat.

Gosse? Du är rolig du, du har ingen aning om jag är man eller kvinna. Än mindre min ålder.

Och sexuella övergrepp. Sexualitet och sadism går hand i hand. Eventuellt har föräldrarna även spelat in de sexuella övergreppen och sedan sålt dessa via nätet. Mamman ska ju ha haft en krypto-plånbok.

Det är komplext och vi vet fortfarande inte helt hur mänsklig psykologi fungerar. Men att sexualitet inte skulle ha med saken att göra kan du glömma, mamman var t o m medlem på Darkside, ett community för BDSM-människor. Det som hänt Z kan tyvärr inte liknas vid något annat än totalt urspårad BDSM.

Hämnd förefaller också vara ett undermedvetet motiv. Hämnd för en svår födsel och övergrepp som mamman i sin tur råkat ut för som liten, från sin pappa. (Det ursäktar naturligtvis inget, men förklarar.) Många seriemördare mördar egentligen undermedvetet sin mamma om och om igen, detta tycks vara något liknande. Och noteras kan att inget av detta hade kunnat ske om pappan satt stopp, men han var i bästa fall likgiltig.
Senast redigerad av Sinestro 2023-11-28 kl. 07:03.
Citera
2023-11-28, 07:34
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nybromannen
Finns det inget foto på wt föräldrarna?Är de utvecklingsstörda? Då tydligen många orosanmälningar kommit till socialen och som i vanlig ordning inte agerat. Då borde väl poletten trilla ner på de korkade soc kärringarna 🤔 Hoppas nu att alla barnen får nya bättre hem...
Prova att söka på deras namn på nätet.
Citera
2023-11-28, 07:46
Medlem
Liletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nybromannen
Finns det inget foto på wt föräldrarna?Är de utvecklingsstörda? Då tydligen många orosanmälningar kommit till socialen och som i vanlig ordning inte agerat. Då borde väl poletten trilla ner på de korkade soc kärringarna 🤔 Hoppas nu att alla barnen får nya bättre hem...

Finns i sammanfattningen på första sidan i tråden.
Bild på föräldrar:
https://freeimage.host/i/screenshot-20230405-185519-facebook.HO0qt8x
Citera
2023-11-28, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nora2002
Kom inte med osanningar. Det finns många bevis för att flickan blivit våldtagen. Starka bevis. Man märker att du inte råkat ut för en våldtäkt som barn. Vilket är tur det. Men det kan vara extremt svårt att tala om det. Det är mycket möjligt att traumat satt sig så djupt att flickan inte minns alla gånger. Får man fråga hur du förklarar läkarnas utlåtanden om hur uttänjt BO underliv var m m? Varför det står i stämningsansökan att hon penetrerats med föremål? För oavsett om det skedde för att föräldrarna blev kåta på det eller inte så är det våldtäkt att penetrera ett barn i sexuell del. Inte bara i människors ögon utan också lagens. Barnet har även berättat att hon fått fingrar uppstoppade i sig vilket även det är våldtäkt. Hon sa också stopp min kropp. Allt detta och mer står i FUP som styrker gärningarna du så gärna vill dementera, upprepade gånger i tråden dessutom.

Så är det ju, om DETTA inte är våldtäkt kan vi lika gärna ta bort våldtäkt ur lagboken helt. För är detta inte våldtäkt så finns INGA våldtäkter alls!
Citera
2023-11-28, 07:54
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Inget missförstånd alls. Mostern säger visst tydligt i 2-3 sidor förhör hur hon blev slagen og nedtvingad ättika som barn. Och fått massor av ärr i munnen samt fick ta bort magsäcken eller ngt liknande i vuxen ålder. Vad är det för idiot som försöker dölja detta och sprida osanning?
Tänker då på den som vilselett dig o få dig tro detta var en lögn . nej nej, allt finns i fuppen med mostern. Vilket också är ett genombrott för utredningen. Att föräldrarna har torterar på riktigt och gett vidare behandlingen på sina egna barn

Hade du läst mer än mitt sista svar till rubin22 hade du (förhoppningsvis) insett att jag tidigare försökt få denne att förstå just det!
Och att mitt sista svar var ironiskt.
Citera
2023-11-28, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Och sexuella övergrepp. Sexualitet och sadism går hand i hand. Eventuellt har föräldrarna även spelat in de sexuella övergreppen och sedan sålt dessa via nätet. Mamman ska ju ha haft en krypto-plånbok.

Det är komplext och vi vet fortfarande inte helt hur mänsklig psykologi fungerar. Men att sexualitet inte skulle ha med saken att göra kan du glömma, mamman var t o m medlem på Darkside, ett community för BDSM-människor. Det som hänt Z kan tyvärr inte liknas vid något annat än totalt urspårad BDSM.

Hämnd förefaller också vara ett undermedvetet motiv. Hämnd för en svår födsel och övergrepp som mamman i sin tur råkat ut för som liten, från sin pappa. (Det ursäktar naturligtvis inget, men förklarar.) Många seriemördare mördar egentligen undermedvetet sin mamma om och om igen, detta tycks vara något liknande. Och noteras kan att inget av detta hade kunnat ske om pappan satt stopp, men han var i bästa fall likgiltig.

Så sant. Jag kan heller inte låta bli att tänka pedofilring. Vilda spekulationer kanske. Var kan man läsa om kryptovalutan?
Citera
2023-11-28, 08:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Så sant. Jag kan heller inte låta bli att tänka pedofilring. Vilda spekulationer kanske. Var kan man läsa om kryptovalutan?

Ja det är spekulationer, men det är vi ju också öppna med. Knappast något föräldrarna inte skulle kunna nedlåta sig till med tanke på deras övriga verksamhet tänker jag.

Läste i tråden om att mamman hade kryptoplånbok.
Citera
2023-11-28, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Ja det är spekulationer, men det är vi ju också öppna med. Knappast något föräldrarna inte skulle kunna nedlåta sig till med tanke på deras övriga verksamhet tänker jag.

Läste i tråden om att mamman hade kryptoplånbok.

Ok tack, om något sett det i fuppen säg gärna var! Sen står det nånstans att V skulle kollas upp om hon verkligen är lungsjuk, jag är tveksam till det. J ska också ha uppgett att V har nån mutation som påverkar hennes hunger/mättnadskänsla. Är det konstaterat?
Jag tror inte på det.
Citera
2023-11-28, 08:26
Medlem
HowLongIsNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Ok tack, om något sett det i fuppen säg gärna var! Sen står det nånstans att V skulle kollas upp om hon verkligen är lungsjuk, jag är tveksam till det. J ska också ha uppgett att V har nån mutation som påverkar hennes hunger/mättnadskänsla. Är det konstaterat?
Jag tror inte på det.

Kryptoplånboken nämns i aktbilaga 200.
På Js mobil hittades konto på en kryptovaluta-sajt, localmonero.co samt två mobilnummer.
Däremot vare sig Swish eller BankID.
Citera
2023-11-28, 08:44
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HowLongIsNow
Kryptoplånboken nämns i aktbilaga 200.
På Js mobil hittades konto på en kryptovaluta-sajt, localmonero.co samt två mobilnummer.
Däremot vare sig Swish eller BankID.

Har haft dåliga vibbar hela tiden angående dotterns mobil, som hon vägrar ge ut kod till.
I den borde swish och bank-id finnas.
När väl teknikerna låser upp den så lär mer sjuka saker framkomma..
Eller? Bara jag som är knäpp?
Citera
2023-11-28, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Har haft dåliga vibbar hela tiden angående dotterns mobil, som hon vägrar ge ut kod till.
I den borde swish och bank-id finnas.
När väl teknikerna låser upp den så lär mer sjuka saker framkomma..
Eller? Bara jag som är knäpp?

Tänker att banken hade kunnat svara på om Swich och bank-id fanns knutet till JIs konto överhuvudtaget. Men varför ger hon inte koden? Framgår det också i ab 200 eller i förhör med S?

Visst tror jag med att det finns mer sjukt.
Citera
2023-11-28, 08:53
Medlem
Har försökt söka mig till det, och även läst genom tråden så gott jag kunnat. I vilken aktbilaga finns förhören med Z? Tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in