Citat:
Ursprungligen postat av
Nora2002
Kom inte med osanningar. Det finns många bevis för att flickan blivit våldtagen. Starka bevis. Man märker att du inte råkat ut för en våldtäkt som barn. Vilket är tur det. Men det kan vara extremt svårt att tala om det. Det är mycket möjligt att traumat satt sig så djupt att flickan inte minns alla gånger. Får man fråga hur du förklarar läkarnas utlåtanden om hur uttänjt BO underliv var m m? Varför det står i stämningsansökan att hon penetrerats med föremål? För oavsett om det skedde för att föräldrarna blev kåta på det eller inte så är det våldtäkt att penetrera ett barn i sexuell del. Inte bara i människors ögon utan också lagens. Barnet har även berättat att hon fått fingrar uppstoppade i sig vilket även det är våldtäkt. Hon sa också stopp min kropp. Allt detta och mer står i FUP som styrker gärningarna du så gärna vill dementera, upprepade gånger i tråden dessutom.
Fast hallå, vad påstår du nu, jag syftar på att jag tror inte det funnits någon pedofilring runt Z.
Och nej jag har inte våldtagit som barn och även om jag hade det hade jag inte projecerat mina egna känslor in på ngn annan.
Jag kommenterade endast att man snackar om filmer och skit. Gör inte detta mål till ett pedofilmål för det är det inte.
De har skadat Z. Medvetet skadat hennes kropp där underlivet ingår.
Hon har blivit våldtagen ja. Har aldrig sagt annat.
Men det sexuella våldet har inte varit primärt.
Pedofiler har det som det primära. Och de skulle aldrig bara utövat det på ett barn om det var en sexuellt läggning att de tände på sina barn.
Blir så trött när det blir så off topic.
Z har vanvårdat och utsatt för psykisk och fysisk misshandel under flera år. Varit instängd.
Men hon är inte ett sexuall offer i den bemärkelsen att hennes föräldrar haft sexuell åtrå til henne.
Jag tycker det är synd om man försöker vinkla det till en enda grej.
När perspektivet är så mycket större och har så många fler bottnar.