Citat:
Ursprungligen postat av
Massonite
Menar du verkligen att allt M*j* gjort under sin hittills långa uppväxt till en ung kvinna - hänt under ett dygn ?
Det är ganska uppenbart att flera i tråden vill M*j* ont , trots att hon fått ett straff som varit extremt kännbart.
Jag tar emot M*j* med öppna armar - det helvete M*j* upplevt är fruktansvärt - hon har trots sin starkhet och sin förmåga berättat vad som hänt - M*j* ska inte behöva vara ängslig mera.
Det är som sagt enbart ett fåtal som verkligen tittar snett på M*j* - det kan hon leva med.
@Massonite, jag vet nu, och har förstått, att du är en mycket godhjärtad människa och jag vill, att du skall veta, att jag verkligen uppskattar en sådan människa
Men, nu handlar det inte om godheten som sådan är, utan det handlar om Fröken Hellm*n:s tidigare begångna brottsliga handlingar och därtill hennes beteenden och lögner samt sitt alkoholmissbrukande så och även hennes tablett- och drog-missbrukanden.
Vad jag mer än gärna vill att du försöker förstå eller åtminstone, försöker att förstå, är följande sagt ...... Det är ingen som vill Fröken Hellm*n något ont och, det är ingen som har något riktat hat mot Fröken Hellm*n utan vi trådmedlemmar diskuterar om Fröken Hellm*n:s beteenden och hennes lögner så som hennes alkoholmissbruk, tablett- samt drog-missbruk.
Därtill sagt, och till det ovan skrivna, så är det långt ifrån normalt för en tonåring som Fröken Hellm*n att ha bettet sig på ett sådant vidrigt och empatilöst sätt som hon tidigare har gjort och, det faktumet kvarstår orubbligt som berget själv samt, att oavsett hur mycket du än vill vrida bort huvudet från verkligheten och den fakta som finns och, som tidigare har låtit uppenbara sig för gemene man, så kan det faktumet som sådant är, inte ändras.
Citat av @Massonite: " Det helvete M*j* upplevt är fruktansvärt" ... slut citat/
@Massonite, förstår du verkligen hur FRUKTANSVÄRT det måste ha varit och känts för den 21-åriga flickan T*ve T*nnieś föräldrar, syster och bror när de plötsligt fick veta att deras mycket älskade dotter och familjemedlem var mördad och sålunda avliden ... och, när de alla inom familjen T*nnies plötsligt förstod att de aldrig någonsin mer kommer att få se sin älskade dotter igen.
Enligt ovan skrivet ... Det❗@Massonite ... Det är, och det var något mycket FRUKTANSVÄRT.
Och jag tror, att i sanningens ögonblick, så har du @Massonite lite svårt för att kunna förstå detta (enligt det ovan skrivna) och detta på grund av din förblindade kärlek till Fröken Hellm*n ... eller kanske att du helt enkelt sagt saknar empati för just sådant ?
Att du däremot ovan sagt har empati för just Fröken Hellm*n, det har jag för länge sedan förstått.
Mvh/
@JokerMannen/