2023-11-25, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frejhue
Jag begärde ut den senaste häktningsframställan och det är fan vidrig jävla man vi har att göra med. Åtal 6/12.

https://gofile.io/d/gsaUDy
Usch, men måste inte någon av alla nära vänner eller Ul*ika anat ugglor i mossen? Kan ju vara därför han ville de skulle ha varsin bostad.
Citera
2023-11-25, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blabarslycka
Usch, men måste inte någon av alla nära vänner eller Ul*ika anat ugglor i mossen? Kan ju vara därför han ville de skulle ha varsin bostad.

Känner ingen av dom och kan inget om folket som ingår i ”Jönköpings nöjesliv”. Men baserat på hur J*hans vänner kommenterar en bild på honom och något barn, Facebook 2017, så indikerar det inte på några misstankar om ugglor för mig. https://gofile.io/d/bzhMoe

Hört rykten om att det är FEM målsäganden i fallet! Oerhört tragiskt och obehagligt. Och oroväckande att media inte skriver någonting alls. Det är flera år sedan jag bodde i Jönköping men minns det inte som att det var så mycket ”hålla varann om ryggen” mentalitet förut.
Citera
2023-11-25, 13:31
Medlem
Iifyousaysos avatar
Citat:
Jag begärde ut den senaste häktningsframställan och det är fan vidrig jävla man vi har att göra med. Åtal 6/12.

https://gofile.io/d/gsaUDy

Då var det som jag skrev i mitt tidigare inlägg, där jag skickade länkar till 2 tidningsartiklar om detta, han är en riktig stygging.

Två omhäktningar... tja vem vet... vi får se i december om styggingen hittat på än mer skit så att det blir en till i väntan på åtal.

Ìnga dåliga restriktioner heller.

"Samsittning, gemensam vistelse, ta emot besök, elektronisk kommunikation, försändelser (brev mm)"
Citera
2023-11-25, 14:15
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iifyousayso
Då var det som jag skrev i mitt tidigare inlägg, där jag skickade länkar till 2 tidningsartiklar om detta, han är en riktig stygging.

Två omhäktningar... tja vem vet... vi får se i december om styggingen hittat på än mer skit så att det blir en till i väntan på åtal.

Ìnga dåliga restriktioner heller.

"Samsittning, gemensam vistelse, ta emot besök, elektronisk kommunikation, försändelser (brev mm)"
Nätbrott verkar det som.
Citera
2023-11-25, 14:17
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Känner ingen av dom och kan inget om folket som ingår i ”Jönköpings nöjesliv”. Men baserat på hur J*hans vänner kommenterar en bild på honom och något barn, Facebook 2017, så indikerar det inte på några misstankar om ugglor för mig. https://gofile.io/d/bzhMoe

Hört rykten om att det är FEM målsäganden i fallet! Oerhört tragiskt och obehagligt. Och oroväckande att media inte skriver någonting alls. Det är flera år sedan jag bodde i Jönköping men minns det inte som att det var så mycket ”hålla varann om ryggen” mentalitet förut.
Läser det där mer som att han uttalat inte velat skaffa barn eller träffa en kvinna som har småbarn och dieter vad vännerna skämtar om.
Citera
2023-11-25, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Läser det där mer som att han uttalat inte velat skaffa barn eller träffa en kvinna som har småbarn och dieter vad vännerna skämtar om.

Ja men, så tolkar jag det också. La upp det för att det för mig var en indikation på att de inte anat något. För i sådana fall skulle de inte skämta på så vis. Tänker jag.

Kan knappt föreställa mig hur det är att vara närstående när sånt här uppdagas. Absolut mardröm. Känns som att det blir allt vanligare också. Fy fn.
Citera
2023-11-25, 21:36
Medlem
Bara att kolla in bilderna från hans 50 årsfest så ser man vilka avdankade lirare som ingår i hans umgängeskrets. Finns nog mer att gräva i där. Jönköpings elit? Ja herregud, 😄
Citera
2023-11-25, 22:27
Medlem
Både min syrra och hennes man jobbar inom gymnasieväsendet i Jönköping. Senaste gången de var uppe och hälsade på berättade de en hel del om detta.

Liraren är en väldigt känd och populär typ inom Jönköpings musik och kulturkretsar. Eftersom det var så misstänksamt tyst efter han blev haffad ringde en av kollegorna till lokaltidningen och undrade varför inget rapporterades om saken då detta var en stor snackis bland många berörda. Redaktionen på tidningen låtsades som om de var helt ovetande samtidigt som han är vän med många av journalisterna på Facebook.

Han har väl suttit barnvakt åt många i "innegänget"?

Personen spelade även trummor i något halvkänt hårdrocksband som samarbetat med Nicke Andersson från Hellacopters. Där fick han i alla fall sparken och blev omedelbart utbytt när han torskade.
Citera
2023-11-26, 00:08
Medlem
Muslimfittas avatar
Många pedofiler dras till skolor igen.

Speciellt nu när det pratas sex och kön med förskolebarn. Man pratar LGBTQ+ och transvestiter med förskolebarnen och låter dom prova kill- och tjejkläder och så får dom läsa böcker med sexuellt innehåll och grova könsbilder.

Mitt syskonbarn 2 år exponeras för den statliga hjärntvätten och pedofila vuxna i förskolan.
Senast redigerad av Muslimfitta 2023-11-26 kl. 00:13.
Citera
2023-11-26, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnyweissmuller
(FB) Jönköpingsbo häktad misstänk för flera sexbrott mot barn (2023-07-16)

Har han bytt namn ?
Citera
2023-11-26, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tokigamamman
Har han bytt namn ?

Nej, det är inte samma person. J*hans första häktning skedde någon gång i mitten av september.

Tråden du refererar till avhandlar Kristi*n K*kembo W*lén. Det finns sorgligt nog fler än en 50-åring man häktad för sexbrott mot barn i kyrkornas stad.
Citera
2023-11-26, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tokigamamman
Har han bytt namn ?
Nej, Två olika fall.
Tvåa på bollen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto