2023-11-25, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Mirza har varit med läääänge i branschen. Det skrevs en bok som till stor del kretsar kring honom och hans bror Mirtez som blev mördad.

Kriget mellan M och K-falangen (Boken heter maffiakrig utgiven 2011)

Lär bli intressant att läsa den FUP för åtalet. Minns denna bok där det skrivs hur han hälsar på självaste Zlatan Ibrahimovic när han rullar förbi tingsrätten i en ferarri. är Mirza och Zlatan barndomsvänner?
Citera
2023-11-25, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Ja, intressant att det är från Encro-tiden. Jag kollade mina noteringar och jag har inte stött på ett Encro i någon FUP som kopplats till Mirz*. Är säkert som du säger, att de håller bort sådant material från andra FUPar.

Här är fotot som i artikeln i Sydsvenskan är pixlat. Mirz* står i mitten, till höger (sett på bilden) om en kille i röd jacka. Är det Nikola Djordev*c som är han i röd jacka? Vore trevligt om någon har namnet på övriga personer på bilden Enligt Palmkvist i Sydsvenskan är det killarna på bilden som utgör "ledargarnityret" i M-falangen.

https://gofile.io/d/T4brFh

Nermin har du till höger om Mirza som blev mördad för några år sedan.
Citera
2023-11-25, 01:45
Medlem
grekkoz1s avatar
Det kan vara så här, gällande https://gofile.io/d/T4brFh
A) Det (kan) finnas två Nikola på bilden, Bond och G.
B) Jag (kan) ha blandat ihop att det var detta legendariska klipp ifrån 2012 https://youtu.be/QNNb4idH6js där två av Sevedsgrabbarna blivit bragda om livet och i min värld la jag detta i samma meridian som Nermin-härvan.
Senast redigerad av grekkoz1 2023-11-25 kl. 01:47.
Citera
2023-11-25, 03:11
Medlem
Det där är Akram Mekawi och Mahmoud Shakir i videon kände båda personligen och dom var torpeder.

Mahmoud mobbade även Amir Mekky i Sofielund/seved när han var yngre vet jag

(Amir var tillbakadragen och spelade mycket datorspel när han var yngre)

Vad gör Sroud Shakir nuförtiden?
Senast redigerad av MrGoyim 2023-11-25 kl. 03:16.
Citera
2023-11-25, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGoyim
Det där är Akram Mekawi och Mahmoud Shakir i videon kände båda personligen och dom var torpeder.

Mahmoud mobbade även Amir Mekky i Sofielund/seved när han var yngre vet jag

(Amir var tillbakadragen och spelade mycket datorspel när han var yngre)

Vad gör Sroud Shakir nuförtiden?
Därför han va så snabb på klippa honom lite gamla känslor inblandat kanske..

Är inte torpeder lite o ta i? Trammade ortengrabbar som skjuter för småsaker.. Dom har säkert klippt folk, men torpeder får tankarna att gå till lite proffsigare kaliber..

Vem är vem i videon förresten? Akke i North Facen?
Senast redigerad av splir0n 2023-11-25 kl. 03:43.
Citera
2023-11-25, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av splir0n

Är inte torpeder lite o ta i? Trammade ortengrabbar som skjuter för småsaker.. Dom har säkert klippt folk, men torpeder får tankarna att gå till lite proffsigare kaliber..

Så är det ju med nästan alla som kallas torpeder i Sverige.
Citera
2023-11-25, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Så är det ju med nästan alla som kallas torpeder i Sverige.
Aa men är det nån över typ 15 som kallar dessa torpeder..? Sicarios och allt vad folk säger nuförtiden. Tycker det är löjligt. Det är ungar som trycker av bara, det gör dom inte till torpeder
Edit: Nu menar jag generellt då.. Mahmoud Shakir placerar jag inte i samma fack som kidsen som skjuter nuförtiden, han verkar ändå varit lite stabil/driftig/fruktad
Senast redigerad av splir0n 2023-11-25 kl. 04:35.
Citera
2023-11-25, 04:47
Medlem
Citat:

Vem är vem i videon förresten? Akke i North Facen?

Ja det är är Akke i parkas jackan och Mah i västen.
Citera
2023-11-25, 04:58
Medlem
Citat:
Aa men är det nån över typ 15 som kallar dessa torpeder..? Sicarios och allt vad folk säger nuförtiden. Tycker det är löjligt. Det är ungar som trycker av bara, det gör dom inte till torpeder
Edit: Nu menar jag generellt då.. Mahmoud Shakir placerar jag inte i samma fack som kidsen som skjuter nuförtiden, han verkar ändå varit lite stabil/driftig/fruktad

Ja precis Mahmoud var livsstils kriminell sedan ung ålder och gjorde vad han ville i Malmö, hans historia är tragisk för han är en produkt av sin farsa som aldrig lät honom vara ett barn och gjorde honom till en Brottsling.

Och detta var innan det blev mainstream att vara så.

Inte som dom här wannabesen som Springer runt idag.
Citera
2023-11-25, 05:10
Medlem
Citat:
Ja det är är Akke i parkas jackan och Mah i västen.
Citat:
Ja precis Mahmoud var livsstils kriminell sedan ung ålder och gjorde vad han ville i Malmö, hans historia är tragisk för han är en produkt av sin farsa som aldrig lät honom vara ett barn och gjorde honom till en Brottsling.

Och detta var innan det blev mainstream att vara så.

Inte som dom här wannabesen som Springer runt idag.
Ja dom känns lite mer oldschool.. Och Akke låter ändå som han kan föra sig/bete sig lite. Mah låter, ursäkta men, som en riktigt dryg kaxig jävel i videon hahah, sättet han står o provocerar i videon (kääften, käääfteen) 😂 gatubarn.. Akram ser ut som 99% av alla kriminella i Malmö/hbg/DK runt 2010-2012ish. Den där jäkla jackan alltså. Den och air down peaken. Och airmax 90s.. goa tider 😬

Sorry allihopa för mega-OT! Blev lite nostalgi över den där kära gamla videon!
Senast redigerad av splir0n 2023-11-25 kl. 05:17.
Citera
2023-11-25, 14:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
När det gäller mordet på Mirtez: Amin erkände ju att han skjutit mot Mirtez, även om han försökte plantera ytterligare en gärningsman på platsen men detta talade vittnen emot. Domen ligger i tråden om Mirtez (ja länkade den tidigare idag i ett inlägg). I fallet med mordet på Ashkan är det så vitt jag vet polisiärt uppklarat men det saknades vittnen och teknisk bevisning.

En relevant fråga, varför är det så jäkla mycket hysch hysch kring denna tråden? Finns massa,hundratals Malmöiter här inne som vet massvis om Mirza. Varför ventilerar man inte? Varför håller man tyst?

Alla dessa maskeringar? Det är ju patetiskt. Folk vet ju i stort vad Mirza ligger bakom. Vad räds man?

Tråden tillför ingenting i nuläget, folk vet massvis men vill inte dela med sig.

Glöm inte att när ni inte delger, så håller ni om en seriebrottslings rygg. Du hörde rätt, någon som skört en jävla massa liv i samhället.

Det är inte att tjäna samhället, d.v.s du och jag och resten här inne som betalar hutlösa skattepengar varje månad om året (ja du kanske glömmer att analysera vart dina surt förvärvade skattepengar som i princip är hälften av din inarbetade lön tar vägen här i Sverige??) utan helt tvärtom, d.v.s er tystnad straffar indirekt samhället.

Så ni som sitter på information om Mirza som kan väcka liv i tråden, dela med er. Den här tråden sover nämligen just nu när den å andra sidan hade kunnat gå varm och ta upp jävligt mycket viktig information som hade betytt mycket för många, i synnerhet de som har fått genomlida helveten som Mirza ställt till med för andra genom åren.

Tystnaden gör så dina surt förvärvade skattepengar går till dåliga ändamål, vilket i slutledet knappast gynnar dig själv och ditt liv. Dela med er så går era skattepengar till nödvändiga saker i samhället istället. D.v.s gynnar alla hederliga skötsamma i slutändan.
Senast redigerad av Vanninger 2023-11-25 kl. 14:24.
Citera
2023-11-25, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellegrini45
Mirz@ m@sov*c, en ökänd ledargestalt i Malmös undervärld.

Flera tunga kriminella i Malmö har sitt ursprung från M-falangen.

Gor@n m@tic hans högra hand fick sig en DOM nyligen på 8år (encro chat 2020 material). Mirz@s namn förekom flitigt i den FUP med.

Bakrund bland de mest hänsynslösa från tidigare M-Falang:

Gor@n m@tic - fängelse 8år (nyligen)

Nikol@ G - frihetsberövad för två olika mord (nyligen). misstänkt för mordet på @skhan enligt rykten.

Nermin - död, misstänkt för mordet på @skhan enligt rykten. (Mördades internt av sin egna gruppering enligt info).

S@@d gib@ra - mördade mevlur kup@ enligt rykten/info satt även frihetsberövad för mordet (frisläppt pga brist på bevis). Har dock flera fällande domar. Förekommer i flera olika mord sammanhang.

Shev@n Y - tidigare dömd för grov narkotika smuggling mm.

Em*l Tut*c - med från grunden, dömd för mindre brott räknas dock som en ”kran” in till Malmö gällande narkotika.

H0ng - numera kopplas till satudarah assasins.

@hmed ”dino” - M - falangens tidigare ”kassör”, Numera satudarah assasins

S@lam sheb@ni - livstids fängelse (anstiftan till mord,penningtvätt). Förekommer i flera olika mord sammanhang.

S@mi boukh@ri - tidigare dömd för grov penningtvättsbrott, Förekommer i flera olika mord sammanhang.

@mir m*kky - underhuggare till s@lam sheb@ni tidigare tills han själv tog sig upp i herakin inom M - falangen. Frihetsberövad
Och utlämnad till Sverige i väntan på rättegång för synnerligen grov narkotikabrott/smuggling mm. Misstänkt för flertal mord sedan tidigare i Malmö/Spanien Los sueccos.

S@mi ”lalla” - Helsingborgs profil, misstänkt för flera mord/sprängningar mm.

Finns minst 30-40 namn till som kan nämnas i den här tidigare grupperingen. Dock är M-falangen inget som ”existerar” i dagsläget.

Många av de nämnda personerna besitter sig HÖGT våldskapital även kopplade till större grupperingar internationellt enligt flera FUPar man läst genom åren.

Den här generationen var startskottet till all ”blodbad” i Malmö, satte även kursen runt om i Sverige med etableringar av lösa nätverket.

M-falangen va den grupperingen i Malmö som man alltid respektera när man va liten.

Man kan säga vad man vill om den grupperingen men många gamla namn där är f*cking gatulegender fortfarande.

De finns fler namn som inte är med på den här listan som fortfarande spelar spelet.

Visa namn är med längre fram på tråden tex: T@mer, D@ni J men det finns också @hmed el h@dad Dubai nu, n0shi Dubai nu osv.

M-falangen va Malmös Thug lifes!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in