2023-11-24, 20:51
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Muslimer har skägg.
Som Mohamed Atta? Har du licens för att vara så där dum?
Citera
2023-11-24, 22:20
Medlem
PDetectives avatar
SVT nästan slår knut på sig själva för att framställa migranter som förträffliga och "rasism" som ett större problem än att barn knivmördas i detta politiska PR-beställningsjobb:
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/p...v-vald--6ryf2q

Att irländska män reagerar för att skydda sitt folks barn och kvinnor från det besinningslösa våldet som icke integrerbara muslimer för med sig är förstås både sunt, nödvändigt och självförsvar. Tyvärr får det irländska folket kniven i ryggen av sin egen regering. Men man får väl vad man röstar på. Gäller även Sverige. Frågan är om det finns något västland som inte står inför självförvållad undergång.
Citera
2023-11-24, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Vita människor som gör upplopp och plundrar affärer, jag trodde det bara var afroamerikaner som höll på med detta? Hahaha syntax error hos Flashbackare när de ser en Seamus bränna bilar och plundra Footlocker
På dom klippen jag sett från Dublin så har det INTE varit vita människor som lootat affärer utan nignogs som tagit tillfälle i akt.
Citera
2023-11-24, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Lite funny faktiskt. De agerar på precis samma sätt som muslimerna gjorde under de svenska påsk-upploppen.

De gör verkligen ingen bra reklam för höger-rörelsen med detta.

Irländare är väl inte höger överhuvudtaget, europas zigenare med kort stubin och dåligt alkoholsinne med religiös indoktrinering enligt min analys. Religion brukar få samhället homogen och såklart är våld mot barn en trigger oavsett tillhörighet. Undantag Sverige dock.
Citera
2023-11-24, 23:51
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Är det han på bilden är han inte muslim.

Syns det menar du?

En del hävdar att kroken på näsan är talande, men de vete fan.
Citera
2023-11-24, 23:55
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PDetective
Att irländska män reagerar för att skydda sitt folks barn och kvinnor från det besinningslösa våldet som icke integrerbara muslimer för med sig är förstås både sunt, nödvändigt och självförsvar.
Fast det gjorde de ju inte. Det var en invandrare som stoppade knivmannen. De andra skyndade till först när knivmannen var nere.
Citera
2023-11-25, 03:23
Medlem
emileflournoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Det är nog individuellt? Men om du pratar om hur vissa värdfolk vill glorifiera dåligt beteende allmänt så är det sjukt och provocerande. Zalando som säljer gangster kläder eller hon som hjälper kriminella bakom skrivbordet på myndigheten. Som sagt är de flesta bra och gör rätt för sig men kommunism och korruption bidrar till samhällets förfall.
Att hata sitt värdfolk är tyvärr helt okej och märkligt nog inte rasism. I detta fall är jag rätt övertygad om att det handlar om ett psykbryt med tanke på handlingen men jag kan ju ha fel?
Säljer Zalando gangsterkläder???
Citera
2023-11-25, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Det enda upplopp som förekom efter IKEA-morden var gamla tanter som klistrade Kärleks-lappas på anläggningen där mördaren hölls fången. Det var lite andra tider då. Om jag får påminna så skulle han varit utvisad med Sverige saknar balls så han fanns kvar och nog skulle man kunna tänka sig en lite riot för detta. Han som mördades och hans mamma var lärare från norrland om jag minns rätt.

Han begick morden en kvart efter hans avslag och att kärringar klistrade lappar på ett avstängt IKEA finner jag osannolikt. Ja, han kanske inte skulle ha varit här alls, men jävlar vad det mjölkades av extremhögern likt detta i Dublin.
Citera
2023-11-25, 09:09
Medlem
PDetectives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Fast det gjorde de ju inte. Det var en invandrare som stoppade knivmannen. De andra skyndade till först när knivmannen var nere.

Nu pratar jag om det som hände efter, att de sänder ett budskap till politiker och getknullare.

För övrigt var den som var först att stoppa knivbabben en brasilianare, vilket knappast är samma sak som en kaozbabbe så försök inte blanda bort korten.
Citera
2023-11-25, 09:58
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falsusinomnibus
Irländare är väl inte höger överhuvudtaget, europas zigenare med kort stubin och dåligt alkoholsinne med religiös indoktrinering enligt min analys. Religion brukar få samhället homogen och såklart är våld mot barn en trigger oavsett tillhörighet. Undantag Sverige dock.
så sant, finns en anledning till den gamla:
"No blacks
no dogs
no irish"
Citera
2023-11-25, 10:10
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Han begick morden en kvart efter hans avslag och att kärringar klistrade lappar på ett avstängt IKEA finner jag osannolikt. Ja, han kanske inte skulle ha varit här alls, men jävlar vad det mjölkades av extremhögern likt detta i Dublin.
Jodå, det var ett reportage i Aktuellt och tanterna intervjuades utanför anläggningen. De hade klippt ut hjärtformade postit-lappar som snörades upp på ett stängsel. Vissa TV-reportage minns man för evigt. Ironiskt att det var just en sådan tant som knivdödades. På Drottninggatan så dödades en exakt likadan tant av den terroristen.
Citera
2023-11-25, 10:15
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Du är uppenbarligen en kristen extremist som rättfärdigar folkmordet på palestinierna med Bibelns ord. Samtidigt kallar du 1,5 miljarder muslimer för psykiskt sjuka. Can't make this shit up
Jag är totalt o-religiös som de flesta svenskar men mycket svensk i min moral. Den sista meningen du skriver avslöjar dina egna inre tankar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in