Mån - fre: Förbereda mig för jobbet. Drivet att bli bättre på det jag gör och det jag kan. Viljan att bli klar med det jag jobbar med för tillfället. Mata katterna och leka lite med dem.
Lör: Vaknar före 8 av vanans makt. Katterna. Vill läsa papperstidningen som vi har fre-sön, och lösa kluringarna som de brukar ha. Steker pannkaka till min fru som gillar det till frukost. Vill hinna med saker man har planerat, som att ta en lite längre löprunda och grejer man ska fixa med, eller saker vi planerat att göra tillsammans.
Sön: Lite som lördagen. Ibland tidigare pga aktiviteter som t ex kyrkokören som jag är med i.
Sover ganska ofta 5-7 timmar. Sällan över 8. Motivationen är väl att jag förmodligen skulle supa ihjäl mig om jag bara hade ledig tid. Funkar bäst om jag håller hög fart trots jag är introvert.
På en ledig dag försöker jag ligga kvar tills jag blir uttråkad. Men det blir ändå att man kravlar sig upp runt 8. Jag önskar att jag kunde med ett par timmar till.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!