Citat:
Ursprungligen postat av
LuluBrooksie
Ja det är ett mysterium. Jag var på bilsemester i våras någonstans där jag aldrig är annars, Västergötland, camping, glamping, golfing, sightseeing country. Små fina hotell ombyggda från fd storbondgårdar.
Allt var så otroligt rent, fint, städat, snyggt, lugnt, tyst. Folk gick i parker, på småvägar, etc i lugn och ro. Såg bara svenskar överallt, samt några franska, brittiska och amerikanska turister. Alla vita som nyfallen snö. Först på väg hem förbi en avstickare i Värmland såg jag ickesvenskar igen, samt svensk raggarbilsungdom med hög musik på.
Jag är född och uppvuxen i Stockholm och har alltid trott att hela Sverige var lika blandat. Det verkar ju inte så när man kan resa genom landet i flera dagar utan att se ett enda icke-europeiskt ansikte.
Om fler svenskar lever som i de fullkomliga Bullerby-byarna jag passerade, så kan jag förstå att "apokalypsen" känns långt borta. Men man undrar ju hur det ser ut på deras vårdcentraler och akutmottagningar?
Där sa du nåt, ute på landet och vissa idyller är det ju fortfarande lugnt o bra. Det i kombination att man litar på media har varit katastrofalt. Och SD kan man inte lyssna till för de är egentligen nazister som vill åt makten.
Snacka om att ha folk i punggreppet. Dock vet jag att invandring finns tamigfan överallt numera, tyvärr reagerar man ju så p.g.a. alla problem. De kanske inte finns så mycket i sånna idyller du nämner och semesterorter men överallt annars, ja t.o.m. landet... Men de flesta sköter ju sig där svenskar bor, det är bara en "liten" klick som förstör för resten.
Invandrarna som bidrar vill ju inte ha den cppolitiken som har förts. Det kan jag garantera.