Har du någon gång träffat dessa människor eller någon som har det?
De är just personer som denna familj som inte borde vara utanför galler. Har du inte alls läst eller förstått hur de behandlat och utnyttjat människor, barn. Som blivit sexuellt utnyttjade, slavarbete och fått betalt av skattemedel. De allra svagaste har de utnyttjat, fattiga sjuka barn.
Familjen kommer vi säkert både få lösa böcker om, se film om o.s.v. De har kunnat klara sig väldigt länge p.g.a. att många är så rädda för att de gjort fel så istället för att stå upp och erkänna detta och rätta till detta så fortsätter det att begå nya fel för att klara sig själva. Familjen har hotat och utpressat manipulerat. Det förstår fler och fler och fler och fler historier erfarenheter kommer fram nu, fler vågar prata och på ett eller annat sätt kommer Doina få sin upprättelse. Det ända familjen A skulle kunna göra för att lindra och på något sätt kunna gå vidare är att sälja av allt de äger och skänka till välgörenhet och leva på så lite som möjligt erkänna sig skyldiga och jobba resten av livet ideellt, och inte tappa fattningen någon gång mer. Och det gäller hela familjen A och de som bytt från det namnet. Annars kommer historien alltid leva vidare och det kommer alltid finnas några som flippar på de. Men deras psykiska sjukdom och arv kommer de inte göra det utan kommer fortsätta utnyttja och söndra de som är mindre än de, fattiga, sjuka, barn.
