2023-11-23, 22:07
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Hela västvärlden har en överdödlighet hittills under 2023 på 20%. Det är extremt höga siffror och exakt samma som 2020 när corona härjade som värst och det fanns kylbilar i Manhattan med 100-tals döda. Orsaken till överdödligheten 2023 är okänd men det som ökat är hjärt- kärl- lungor. Här Campbells kanal som jag följer på nätet sedan 2020.
https://www.youtube.com/watch?v=1uOxhYyfYw4&t=129s&ab_channel=Dr.JohnCampb ell
Det finns som sagt inga belägg varför och det är inte corona som dödar, men uppenbarligen hör det ihop med antingen att corona gett långsiktiga biverkningar, biverkningar av vaccinet, eller den mentala biten med nerstängningar.

Personer som är vaccinerade mot Covid-19 drabbas intressant nog MYCKET hårdare av spikproteinerna från Covid-19.
Detta fastställde Walter Chesnut och hans team redan 2021. Det var efter denna publikation som han plockades bort från twitter i över ett år.

Jag känner hur många som helst som klarade sig hur bra som helst 2020 men som blivit nästintill dödssjuka av Covid-19 efter att de vaccinerat sig. Någonting väldigt dåligt har hänt med folk.
Citera
2023-11-23, 22:27
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Personer som är vaccinerade mot Covid-19 drabbas intressant nog MYCKET hårdare av spikproteinerna från Covid-19.
Detta fastställde Walter Chesnut och hans team redan 2021. Det var efter denna publikation som han plockades bort från twitter i över ett år..
Absolut. Och samma gäng galenpannor där den killen ingick i menade också att att finns tentakelmonster och rakblad med ett "eget medvetande" i vaccinet.

Du har aldrig funderat över varför de här galenpannorna plockas bort från sociala medier?
Citera
2023-11-24, 01:30
Medlem
210012oceanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenVildeSvensken
Hur vet du att hon är vaccinerad? Det står inte i artikeln vilket tyder på att hon INTE har tagit covid-vaccinet. Jag är inne på att hon har dött av sjukdomen Covid, inte av vaccinet.

Studier har visat att vaccinet kan ge skador och hjärtsjukdomar på hjärtat som resulterar i ett hjärtstopp och dödsfall. Dessa sjukdomar kan förekomma hos äldre men är inte så vanligt förrän riktigt hög ålder i så fall. Det nya är att det har uppenbara sig är hos flera unga människor som nu har drabbas av det några veckor efter en covid vaccination och då dött. Det är inte första vaccinationen utan runt 3-4 detta sker. Media har mörkat detta i hela världen. Men nu börja läkare och visa politiker mm att uppmärksamma detta. Bla Australien. Tyvärr verkar inte Sverige vara ett av dessa länder. Media har lyckat mörka de olika dödsfall som har hänt bla under OS, fotboll mm. Många idrottare har helt enkelt bara kollapsat och dött tex under en matchen mm av ett hjärtstopp. Nu har de upptäckt deras gemensamma nämnare och det var att alla hade tagit sin 3-4 covid vaccin spruta bara 1-2 vecka innan dödsfallet och har kopplat vaccinet till hjärtstoppet framförallt hos unga friska människor som inte borde få hjärtinfarkt alls till och börja med.
Citera
2023-11-24, 05:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 210012oceans
Studier har visat att vaccinet kan ge skador och hjärtsjukdomar på hjärtat som resulterar i ett hjärtstopp och dödsfall. Dessa sjukdomar kan förekomma hos äldre men är inte så vanligt förrän riktigt hög ålder i så fall. Det nya är att det har uppenbara sig är hos flera unga människor som nu har drabbas av det några veckor efter en covid vaccination och då dött. Det är inte första vaccinationen utan runt 3-4 detta sker. Media har mörkat detta i hela världen. Men nu börja läkare och visa politiker mm att uppmärksamma detta. Bla Australien. Tyvärr verkar inte Sverige vara ett av dessa länder. Media har lyckat mörka de olika dödsfall som har hänt bla under OS, fotboll mm. Många idrottare har helt enkelt bara kollapsat och dött tex under en matchen mm av ett hjärtstopp. Nu har de upptäckt deras gemensamma nämnare och det var att alla hade tagit sin 3-4 covid vaccin spruta bara 1-2 vecka innan dödsfallet och har kopplat vaccinet till hjärtstoppet framförallt hos unga friska människor som inte borde få hjärtinfarkt alls till och börja med.

Typiskt foliehatterier som antivaxxers berättar som spökhistorier och skrämmer upp varandra med.
Citera
2023-11-24, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Fast du kan ju inte bara påstå en sak utan grund och sen säga att de som ifrågasätter dig är de med bevisbördan. Det är du som behöver bevisa kopplingen. Och nej, korrelationen vaccin - hjärtstopp är inget bevis. Folk har alltid dött av plötsliga hjärtstopp. Det är inget nytt fenomen. Eftersom de flesta numera är vaccinerde så kommer de flesta som dör av hjärtproblem såklart vara just vaccinerade. Det säger liksom ingenting.
påstår inget. det är ni jävla äckliga flockdjur grupptännkande jävla flockdjur som påstår att vaxxet inte massmördar folk.

bevisbördan ligger på er era vaxxade jävla lydapparater. på med masken nu kolla på ditt favoritprogram och lyssna på din favorit radiokanal. allt uppifrån givetvis
Citera
2023-11-24, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Detta fastställde Walter Chesnut och hans team redan 2021. Det var efter denna publikation som han plockades bort från twitter i över ett år.

Jag känner hur många som helst som klarade sig hur bra som helst 2020 men som blivit nästintill dödssjuka av Covid-19 efter att de vaccinerat sig. Någonting väldigt dåligt har hänt med folk.

"Jag känner hur många som helst".... Då så.
Sluta ljug
Citera
2023-11-24, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Det är du som påstår något, det är du som har bevisbördan.

Utan trovärdiga källor/bevis saknar ditt påstående trovärdighet.

En blick i din posthistorik talar sitt tydliga språk, du är det du heter.
jag påstår inget lägg inte skulden på mig det är ni som påstår. det är ni som förnekar. det är ni som tog vaxxet.

jag förstår att det är svårt att se sig själv i spegeln efter dom senaste åren. det är bara straffet du får för att vara absolut jävla äcklig.
Citera
2023-11-24, 09:08
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrapmanniskor
påstår inget. det är ni jävla äckliga flockdjur grupptännkande jävla flockdjur som påstår att vaxxet inte massmördar folk.

bevisbördan ligger på er era vaxxade jävla lydapparater. på med masken nu kolla på ditt favoritprogram och lyssna på din favorit radiokanal. allt uppifrån givetvis
Jag tror inte att vaccinet har något att göra med de plötsliga hjärtstopp som uppmärksammats nej. Och det behövs inga bevis för att säga "jag tror inte". På samma sätt man inte behöver bevis för att inte tro på Gud. Så vitt jag kan se så är det du som påstått att vaccinet dödar människor, eller hur?
Citera
2023-11-24, 10:22
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Absolut. Och samma gäng galenpannor där den killen ingick i menade också att att finns tentakelmonster och rakblad med ett "eget medvetande" i vaccinet.

Du har aldrig funderat över varför de här galenpannorna plockas bort från sociala medier?
Ändå rätt kul hur du försöker smeta ner din motståndare med lögner. Kanske är det sådana som du som borde plockas bort från sociala medier. Din insats på FB är skrämmande usel.
Citera
2023-11-24, 10:24
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ändå rätt kul hur du försöker smeta ner din motståndare med lögner. Kanske är det sådana som du som borde plockas bort från sociala medier. Din insats på FB är skrämmande usel.
Lögner?

Här en lista på det trams som antivaxxar-patrasket spridit på FB de senaste åren. Du kan väl kryssa för här och markera vad det är de INTE sagt (och de facto skulle vara en lögn från min sida?

Citera
2023-11-24, 10:27
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Lögner?

Här en lista på det trams som antivaxxar-patrasket spridit på FB de senaste åren. Du kan väl kryssa för här och markera vad det är de INTE sagt (och de facto skulle vara en lögn från min sida?

Noterar att du undviker att kommentera exakt det fall när jag kom på dig med att ljuga.

Det är inte längre någon som läser din lista, som du klippt in 40 gånger.

Du är en rättshaverist och borde stängas av från FB.
Citera
2023-11-24, 10:30
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Noterar att du undviker att kommentera exakt det fall när jag kom på dig med att ljuga.

Det är inte längre någon som läser din lista, som du klippt in 40 gånger.

Du är en rättshaverist och borde stängas av från FB.
Var menar du att jag ljugit?

Jag kan lugnt säga att om jag varit dum nog att sprida det som står på den där listan hade jag inte heller velat kännas vid den. Men det är ju så med antivaxxar-patrask - en ny dag ett nytt tramsigt påstående - och sedan den obligatoriska lilla segerdansen där de menar att de haft rätt i allting.

Herregud...
Senast redigerad av korrektamund0 2023-11-24 kl. 10:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in