Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-11-23, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Om det var hon som såg till att Charlie åkte ut så var det verkligen karma. Djävligt egoistiskt och elak människa. Charlie var min favorit dessutom och nu får det bli Magnus istället. Hopplöst tråkiga och vidriga människor som söker sig till såpan varje år. Den där feta Karolina är direkt motbjudande att titta på och likaså skräcködlan Ylva.
Det var Charlie själv som gjorde, det var han som sa l***djävel, ingen annan.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvampDamp.
Jag vill minnas att hon hade gått ned endast 2kg. Ganska bisarrt då de inte ätit något på en månad i princip! Majoriteten hade ju gått ned minst 5kg.
Nej, hon hade gått ner 7 kg.
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Jag vill minnas att hon hade gått ned endast 2kg. Ganska bisarrt då de inte ätit något på en månad i princip! Majoriteten hade ju gått ned minst 5kg.

Hehe tack. Såg att flera gått ner ca 5.
2023-11-23, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VittorioFabrizio
Nej, det var 4 röster på Karro..
Tove hade en bloddshämnd. Emilio röstade på Karro.
Men det var nog Magnus som röstade på Emilio.
Å fan, fel av mig. Vem fick hon blodshämnden av?
2023-11-23, 20:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Å fan, fel av mig. Vem fick hon blodshämnden av?
Els-marie..
2023-11-23, 20:44
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissGanesh
Och vem var det som skvallrade om larvet? Helt sjukt fånigt och nu kallas det väl L-ordet också. Inte konstigt att det här landet sjunker ner i dyn. Dessutom hade Charlie rätt att Wilner är en lappdjävel? Eller är han en stockholmsdjävel som det också brukar av landsorten?
2023-11-23, 20:44
Medlem
TheRockss avatar
Citat:
Så fort alla avsnitt har visats på TV4+ så får man diskutera det i denna tråden. Dessutom så krävs ingen spoilerfunktion i denna tråd. Om du inte vill bli spoilad så rekommenderar jag att du tittar på alla avsnitt innan du går in och diskuterar i tråden
Fel, läs reglerna!

Meddelande från moderator, står i första inlägget & ovanför skrivrutan:
OBS de som följer säsongen via TV4 Play+ där alla veckans avsnitt läggs ut i början på veckan måste använda spoilertag innan avsnittet har lagts ut på TV4 Play vilket sker i början på varje dag under veckan när det sänds på TV4 på kvällen.
2023-11-23, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissGanesh

Han sa det halvhögt så att endast Tove och möjligtvis Ylwa hörde. Det var också utanför inspelningen så nåt konkret bevis finns inte.
Det hindrade inre damerna att springa å skvallra för produktionen
Ylwa satt ju å beklagade sig att hon fick en klump I magen efter händelsen.

Visst är det ett spel men att springa med en jävla massa skvaller är så lågt!
Tove försökte också då ut Karro på samma sätt efter det fruktansvärda knytnäveslaget...
Senast redigerad av Tompaaik1 2023-11-23 kl. 20:54.
2023-11-23, 20:54
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompaaik1
Han sa der halvhögt så att endast Tove och möjligtvis Ylwa hörde. Det var också utanför inspelningen så nåt konkret bevis finns inte.
Det hindrade inre damerna att springa å skvallra för produktionen
Ylwa satt ju å beklagade sig att hon fick en klump I magen efter händelsen.
Ylva ser ut som en vanskapt ödla. Äcklas av hur hon hycklar i programmet och ska försöka låta så präktig och "moderlig". Under den fula lekamen vilar en riktig satkärring och jag ger mig fan på att hon kommer ta hem spelet i slutändan. Om inte sandloppan Ken gör det? TV4 vinklar ju lite som dom vill och en neger som är bög borde passa produktionen perfekt. Han uppfyller alla kreiterier.
2023-11-23, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Ylva ser ut som en vanskapt ödla. Äcklas av hur hon hycklar i programmet och ska försöka låta så präktig och "moderlig". Under den fula lekamen vilar en riktig satkärring och jag ger mig fan på att hon kommer ta hem spelet i slutändan. Om inte sandloppan Ken gör det? TV4 vinklar ju lite som dom vill och en neger som är bög borde passa produktionen perfekt. Han uppfyller alla kreiterier.

Tror du har missat några avsnitt...
2023-11-23, 21:09
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Jävlar vad dumt att hon inte brukade sin immunitet, men samtidigt jävligt gött att hon åkte ut. Aldrig gillat Tove. Och är det bara jag som tyckte det var hur patetiskt som helst av Tove att säga ”Finns det ingenting jag kan göra för att komma tillbaka, snälla” med värsta babyrösten. Riktigt manipulativ!

Ursäkta att jag påpekar det, men du har nog massuppfittat vad ordet ”manipulativ” betyder. Det är ingen manipulation att fråga om man på något sätt kan hålla sig kvar.
Man får tycka vad man vill om människor men det behöver ju inte överdrivas in i minsta petimeter.
2023-11-23, 21:15
Avslutad
Så var det dags igen...

Citat:
Men hon berättar också något annat som kan ha haft en avgörande roll i att hon fick lämna, något som tittarna inte fick se i programmet. Tidigare hade Wilmer och Karolina hittat en hemlig immunitet på stranden, som visade sig vara ogiltig, enligt produktionen.

Något som ledde till att deltagarna tvivlade på att Tove satt på en giltig immunitet, som gjorde att de valde att lägga sina röster på Tove.

– Det var ett misstag av produktionen, säger Tove.

– Wilmer sa att det var väldigt avgörande. Han sa att ”det fuckade upp för dig, vi trodde inte att den gällde”. Jag visade den till och med, varför trodde de inte på den? fortsätter hon.

Caroline Norrby, som är exekutiv producent för Robinson, bekräftar att den missen råkade ske från produktionens håll.

”Tyvärr stämmer det. Det var en immunitet som redan var använd på ett öråd, och som bara gällde fram till sammanslagningen. Immuniteterna ska alltid lämnas in av deltagarna efter öråd, men av någon anledning missades detta. Deltagaren ville behålla den som ett minne, men tappade den sen på stranden där Wilmer och Karro hittade den. Produktionen förklarade för Wilmer och Karolina på plats direkt, och de förstod”, skriver hon.

https://www.tv4.se/artikel/6G4l2qopH3DN0L3yH2TtFV/haer-far-deltagaren-laemna-robinson-trots-hemlig-immunitet-en-mardroem

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in