2023-11-23, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Jo iofs, isåfall är ju detta en tragedi som heter duga, om han är oskyldig och fått hela sitt liv ruinerat på det här sättet.

Tyvärr va han inte oskyldig. Han var utförare på begäran och pådriv av sin syster och andra. Han va inte ensam att göra detta. Babak va en nolla Tyvärr och har förstört hela sitt liv
Citera
2023-11-23, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russiannotsweed
Sjukt isf undrar om han tycker de va värt detta nu i dags läget ?
Att tagit en plågoande av daga på ett brutalt sett förtjänt eller oförtjänt så fick han ju massa år på kåken för detta.

Vad händer med folk att de handlar i en helt orationell ilska utan att kunna besinna sig. Han kunde ju ha huggt han så att det blivit en grov misshandel fast då skulle nog den andra ge igen en gång till fast med värre metoder kanske…

Tror många pushade honom till detta, sen kan man inte hinna hugga som många gånger ensam mot en annan vuxen utan hjälp av någon annan. I fupen så står det att David 19.07 skrev ett meddelande till sin vän, 19.09 sätter babak på luren igen. Så på mindre än 2 min ska han hunnit tillfoga alla dessa skador ensam ? Går inte i hop för mig. Tror han hade sin syrra med sig .
Citera
2023-11-23, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karmakungen666
Tror många pushade honom till detta, sen kan man inte hinna hugga som många gånger ensam mot en annan vuxen utan hjälp av någon annan. I fupen så står det att David 19.07 skrev ett meddelande till sin vän, 19.09 sätter babak på luren igen. Så på mindre än 2 min ska han hunnit tillfoga alla dessa skador ensam ? Går inte i hop för mig. Tror han hade sin syrra med sig .

Det är vad Åsa påstått men polisen avfärdat.
Citera
2023-11-23, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Affisch
Det är vad Åsa påstått men polisen avfärdat.

blipphistorik och Sandra och Mias förhör får mig att tro att hans syrra måste varit me
Citera
2023-11-23, 12:41
Medlem
Citat:
blipphistorik och Sandra och Mias förhör får mig att tro att hans syrra måste varit me

Åsa säger i förhöret att hon undrar om vem som hade tvättstugan innan men att hon sedan säger att hon inte vågar säga något mer. Men det är skådespel. Hon namnger ju en hel del kriminella personer inklusive bomben mot Havel så hon är inte rädd. Hon ville bara manipulera polisen. Men de köpte inte hennes insinuationer. Men detta styrker bara det jag skrev tidigare.

David visste om att Minna bodde i Bagarmossen och att Babak fanns där. David sökte medvetet ett boende att hyra på samma gata som Minna men ville dölja det genom att folkbokföra sig hos sin morbror på Lidingö. David ville bara trakassera och förfölja Babak och Minna. Det kostade David livet. Han borde låtit Babak vara ifred men han ville stressa och trakassera sitt kidnappningsoffer.
Citera
2023-11-23, 13:10
Medlem
Citat:
Just babak har NOLL status i den kretsen.

Hans syster däremot är väldigt nära vän med ghettofamiljen dalgärd/viklund som länge styrde fagersjö .Hon var ju tillsammans med snubben som blev skottad i Älvsjö för några år sedan.

Det jag även vet är att väldigt många är medvetna att det inte bara var babak som mördade David utan att dalgärd är inblandade i detta.Davids mamma fick jag höra försöker desperat stoppa att nakita skadas då det ryktas att hon ska ha varit på plats under mordet.

intressant. vem är nakita?
varför hjälpte dalgärd till med mordet, var det för att hämnas kidnappningen åren innan?
Citera
2023-11-23, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Affisch
Åsa säger i förhöret att hon undrar om vem som hade tvättstugan innan men att hon sedan säger att hon inte vågar säga något mer. Men det är skådespel. Hon namnger ju en hel del kriminella personer inklusive bomben mot Havel så hon är inte rädd. Hon ville bara manipulera polisen. Men de köpte inte hennes insinuationer. Men detta styrker bara det jag skrev tidigare.

David visste om att Minna bodde i Bagarmossen och att Babak fanns där. David sökte medvetet ett boende att hyra på samma gata som Minna men ville dölja det genom att folkbokföra sig hos sin morbror på Lidingö. David ville bara trakassera och förfölja Babak och Minna. Det kostade David livet. Han borde låtit Babak vara ifred men han ville stressa och trakassera sitt kidnappningsoffer.

Det du säger är inte sant. Minna bodde inte på samma gata som David, och David flyttade till Bagarmossen av en ren tillfällighet. Jag vet vad jag pratar om. Jag hittar inte på filmhistorier som man ser på Netflix.
Citera
2023-11-23, 13:44
Medlem
Citat:

Konstigt de borde väl ha visat i fup hur själva attacken gått till de kan konstruera hela förloppet så man ser vilket hugg som var först osv
Men kanske svårt att få en exakt bild. Jag tror det kan gå fort när man blir attackerad med kniv särskilt ifall man ramlar ner efter dem första huggen. Nu vet jag ej så mkt om den här situation
Citera
2023-11-23, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adinik
intressant. vem är nakita?
varför hjälpte dalgärd till med mordet, var det för att hämnas kidnappningen åren innan?

Vet ej varför..Dom styrde fagersjö innan Abdul och dom tog över och just nakita är näst yngst i barnaskaran till dalgärd. Alla är uppvuxna i hålan, inklusive David.

När du nämner kidnappningen, så kan jag med 100 % insyn säga att det var ingen kidnappning. Babak kunde inte leverera rökat som han lovat via matteuz. Hämtningen av babak skulle skett i fagersjö men blev flyttad till gullmasrplan för babak va hemma hos mamma i bagis. Babak hoppade in självmant i bilen och ingen slet in honom som han påstår.
Citera
2023-11-23, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anli
Det du säger är inte sant. Minna bodde inte på samma gata som David, och David flyttade till Bagarmossen av en ren tillfällighet. Jag vet vad jag pratar om. Jag hittar inte på filmhistorier som man ser på Netflix.

Exakt
Citera
2023-11-23, 15:21
Medlem
Citat:
Vet ej varför..Dom styrde fagersjö innan Abdul och dom tog över och just nakita är näst yngst i barnaskaran till dalgärd. Alla är uppvuxna i hålan, inklusive David.

När du nämner kidnappningen, så kan jag med 100 % insyn säga att det var ingen kidnappning. Babak kunde inte leverera rökat som han lovat via matteuz. Hämtningen av babak skulle skett i fagersjö men blev flyttad till gullmasrplan för babak va hemma hos mamma i bagis. Babak hoppade in självmant i bilen och ingen slet in honom som han påstår.

Killarna blev dömda för att ha kidnappat honom. Det du påstår stämmer inte. Läs domen och fup.
Citera
2023-11-23, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russiannotsweed
Konstigt de borde väl ha visat i fup hur själva attacken gått till de kan konstruera hela förloppet så man ser vilket hugg som var först osv
Men kanske svårt att få en exakt bild. Jag tror det kan gå fort när man blir attackerad med kniv särskilt ifall man ramlar ner efter dem första huggen. Nu vet jag ej så mkt om den här situation

Kan kanske stämma, men tittar man på hela skadebilden samt hur utspritt skadorna sitter så finner jag det svårt att han tillfogat BO allt ensam. Han hade 2 eller 3 djupa stickskador i ryggen vilket starkt talar för att dessa var starten. Han blev attackerad bakifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in