Citat:
Ursprungligen postat av
Ekofett
Du bär på mycket trauma. Bara att beklaga. Nej, män skall inte självstympa sig för att du har svårt att välja klokt. Skaffa katt men sluta skuldbelägga män.
Jag mår bra tack, det är en härskarteknik och ett argumentationsfel att påstå att felet ligger hos mig som person och inte det jag säger.
Jag ansvarar förövrigt inte för vad män gör och varken jag eller någon kvinna, flicka eller annan utsatt, män, pojkar, djur-
väljer vad män gör. Du förstår gubbe lille, vi hade
valt bort deras beteenden om vi hade haft
valmöjlighet.
Jag förstår givetvis att det omöjligt skulle bli som så att vi började behandla män genom kastreringar medicinskt.
Intressant med tanke på hur lätt samhället angriper kvinnor och vårdskadar dem genom medicinska experiment och tvångsvård och falskeligen hittar på alla möjliga störningar- att det vore galenskap att utsätta män som faktiskt skadar andra för tvångsvård och medicinering. Nej dem ryggdunkar vi och ger arbeten med ungdomar och stryker ur kvinnornas journaler vad de gjort för att en kvinna ska reagera negativt utan skriver bara in hennes reaktion för att kunna hitta på personlighetsstörningar som måste medicineras med läkemedel som gör kvinnan sjuk samtidigt som vi låtsas att biverkningarna handlar om att hon i själva verket är galen.
Sådana behandlingar kan vi absolut inte utsätta män för, det skulle kränka deras
rättigheter och
självbestämmande. En man måste ha advokat, rättegång och bevisen måste vara vattentäta. Annars är han ett offer vi ska förstå ochb tycka synd om och vars kunskaper vi behöver i arbetet med barn och unga i påhittade projekt där de kan sporta eller bli fritidsledare eller familjehem åt andra ungdomar eftersom de är goda exemplar. Ja efter att de fått skadestånd om de stackarna anklagats för något brott och suttit i häktet eller haft polisen i anslutning till deras bostäder.
Det är jävligt svårt att vara man! Alla kvinnor är så onda och bara hittar på en massa som de aldrig skulle göra eftersom kvinnor bara ljuger och är galna och behöver vård. Mer tvångsvård, diagnoser och läkemedel mot den kvinnliga galenskapen. Free min våldtäktsman!
(Tillägger förövrigt om du inte förstår ironi att jag inte har någon fängslad våldtäktsman)